Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

BaRRaCuDa

Welkom terug!

Ik ben benieuwd naar de bobine, merk je verschil met de MSD bobine?

Mijn CO waarde was perfect, welliswaar met orginele kat, maar de roffel had bijna een jaar stilgestaan en toch alweer 286.000km op de teller niet slecht toch  :)

Teddy81

Heel eerlijk? Nee ik merk geen verschil met de MSD bobine. Ach ja, toch leuke upgrade.  ;D

Vandaag zijn we (Sem en ik) de hele dag bezig geweest met de S70. We hebben er even een nieuw dashboard in gehangen. Van begin tot eind zijn we 5 uur bezig geweest ongeveer. Dat valt dus nog wel mee. Het was een leuke klus. En gezellig... Toch Sem? ;)

Mooi werk weer. De foto's zullen wel in Sem zijn blog verschijnen denk ik.

Teddy81

Gisteren heb ik even de dakstrips vervangen, alweer!  :evil:

Ik had nog een setje liggen die ik van Cas had. Degene die ik zelf had kwamen van een 850 en waren, nou ja, niet heel mooi. De nieuwe van Cas kwamen van een V70 en zagen er wel nog goed uit.
Ook even 6 boutjes M5 x 12 in de gaatjes gedraaid zodat er geen water meer naar binnen lekt. Uiteraard voorzien van wat schroefdraad afdichting.  ;D

Klein klusje, maar wel met groot verschil.

Oooh ja, heb ook een brief van de verzekering gekregen waarin ze vermeldden wat de schade aan de BMW was die ik laatst een duwtje had gegeven. Ze hebben op een paar euro na €6.000 uitgekeerd. Best veel schade toch..  :eusa_shifty:

BaRRaCuDa

Tja, BMW en zijn prijzen  ;) Is niet leuk meer hoor, in de regel is het zo: hoe hoger het seriemodel, des te duurder de prijzen. Daarmee bedoel ik dan dus dat voor de 5 serie de onderdelen duurder zijn dan voor de 3serie enz....

Wat voor BMW had je geraakt?

Teddy81

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

BaRRaCuDa

Ohw  :o Dan zal ie wel redelijk in elkaar hebben gezeten   :P

cas

Dakstrips even poetsen en in de seal en wax zetten hé Ted! dan zijn ze pas mooi  ;)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Sem

Citaat van: Teddy81 op 15-07-2011 16:08:18
Heel eerlijk? Nee ik merk geen verschil met de MSD bobine. Ach ja, toch leuke upgrade.  ;D

Vandaag zijn we (Sem en ik) de hele dag bezig geweest met de S70. We hebben er even een nieuw dashboard in gehangen. Van begin tot eind zijn we 5 uur bezig geweest ongeveer. Dat valt dus nog wel mee. Het was een leuke klus. En gezellig... Toch Sem? ;)

Mooi werk weer. De foto's zullen wel in Sem zijn blog verschijnen denk ik.
Yow...!!! Beetje laat, maar was zeker gezellig! :) En nuttig! Wat n verschil... Heerlijk. Nog heel erg bedankt! Top...

Heb je nieuwe dakstrips? Ik kom zo ff kijken...  :laugh:

Teddy81

Ik heb besloten die stickers er maar weer af te halen en het kontje weer lekker stak te maken. Ze hebben er lang genoeg opgezeten. Tijd voor wat anders.  ;D

Lekker strak weer.

Gr.

arjen850

Citaat van: Teddy81 op 25-07-2011 13:31:49
Ik heb besloten die stickers er maar weer af te halen en het kontje weer lekker stak te maken. Ze hebben er lang genoeg opgezeten. Tijd voor wat anders.  ;D

Lekker strak weer.

https://lh4.googleusercontent.com/-krJlhOSPISw/Ti1GF7VLBqI/AAAAAAAACkY/TXk4_FqNy-E/IMG_00068.jpg

Gr.

Zo istie et mooist :eusa_clap:

Teddy81

Citaat van: arjen850 op 25-07-2011 13:32:54
Citaat van: Teddy81 op 25-07-2011 13:31:49

Zo istie et mooist :eusa_clap:

Eigenlijk wel hè, hoewel ik die stickers ook niet verkeerd vind hoor. Maar tijd voor wat anders! ;)

walter leever

Ziet er goed uit :eusa_clap: ,je kan nog iets verder gaan(alles eraf  :evil: )

Ewout Schalkwijk

Origineel vind ik het mooist, dus ook met de originele badges. Goed gedaan Ted! Ik zie trouwens ook dat je de laatste tijd weinig mooie meisjes ziet rond fietsen. :evil:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

peteRRR

Je bent er weer blij mee Ted ;D

Idd alles er af en dan een mooi rolgordijn er in,die helemaal onder stikkeren en dan kan je die

in en uit rollen waneer je maar wilt,....scheelt een hoop fohnen enzo.

Groet. ;D
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla