Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

Teddy81

Citaat van: walter leever op 25-07-2011 13:51:06
Ziet er goed uit :eusa_clap: ,je kan nog iets verder gaan(alles eraf  :evil: )

Neuh, ik vind het nu wel mooi zo. Hoewel ik nog wel zit te twijfelen over de forumsticker. Ik ben nog geen enkele keer gespot geloof ik, dus heel veel zin heeft het niet hier in de regio! ;)

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 25-07-2011 13:53:34
Ik zie trouwens ook dat je de laatste tijd weinig mooie meisjes ziet rond fietsen. :evil:

De zon schijnt ook niet erg veel de laatste tijd! ;D

Citaat van: peteRRR op 25-07-2011 13:57:35
Idd alles er af en dan een mooi rolgordijn er in,die helemaal onder stikkeren en dan kan je die in en uit rollen waneer je maar wilt,....scheelt een hoop fohnen enzo.

Haha, wat een idee weer! ;)

THeM

Ziet er weer gelikt uit, helemaal kaal is trouwens ook mooi.
Moeten ze raden wat het is, maar zoeen R mistaat zekers niet  ;D

walter leever

Citaat van: THeM op 25-07-2011 14:37:35
Ziet er weer gelikt uit, helemaal kaal is trouwens ook mooi.
Moeten ze raden wat het is, maar zoeen R mistaat zekers niet  ;D

idd,dan krijg je dit effect.

sorry,kon 't niet laten Teddy. ;)

Teddy81

Hahaha, maakt mij niet uit hoor! Is ook mooi, maar ik laat het lekker zoals het nu is! ;D

(Ik heb met het vervangen van de text "850R" ooit een dikke kras gemaakt in de lak, precies onder de 850!  :eusa_shhh: )

Teddy81

Vanochtend op weg naar werk begon er ineens een lampje te branden. Ging ook redelijk rap weer uit gelukkig. Het was een rood uitroepteken, toch wel redelijk belangrijk lijkt me, maar ik kon zo niet verzinnen wat het zou betekenen. Op de zaak maar even gekeken waar het lampje voor staat. "Remcircuit buiten werking, zet onmiddelijk uw auto aan de kant en neem contact op met uw dealer!!!!!!" Ok, de remvloeistof zal wel laag staan.

Nou had ik al in de planning om binnenkort de remvloeistof eens te vervangen, dus dat heb ik vandaag maar even gedaan.  ;D

Slangetje er op en wachten op wat komen gaat. De vloeistof was behoorlijk donker. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit veel heb gedaan aan het remsysteem (behalve een keer alle klauwen vervangen en natuurlijk schijven en blokken als dat nodig is) dus dat was niet zo gek.

Remvloeistof is doorgespoeld en de wielen kunnen er weer op. Mijn collega besloot als een rasechte papparazzi foto's te gaan schieten, dus ik heb een kleine fotoreportage voor jullie!  ;D LoL

Heerlijk remmen ontluchten en vloeistof vervangen met zo'n ketel. Geen gezeur met pedaaltrappen enzovoorts. Gewoon meteen goed.

Zo weer een klusje geklaard. What's next?....  :)

SirRutte

Scheelt inderdaad een stuk als je het remreservoir gewoon op druk kan zetten. Zelf heb ik zo'n Brake Bleeder Kit van Gunson, werkt ook erg handig!

Wat voor remvloeistof heb je erin gedaan, DOT4 of DOT5.1?

Teddy81

Jack v

Ben je door de ratten besnuffeld Ted, of heb je al langer ó'n kale kop :o

Wel weer lekker die verse vloeistof remt zometeen ook wel beter  ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Teddy81

Ik heb toch al een paar maanden niet zo veel haar meer op mn hoofd hoor Jack. Haha

cas

geen haar op je hoofd die ook nog maar ergens aan denkt! Dank voor de krabbel  ;)

bandjes doen beetje " getrokken " aan zo.  ehehmm.. JIJ bent veeeeel beter in goeie pics maken ;-)

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Teddy81

Getrokken? Dat zijn ze niet hoor, verre van zelfs!! ;D
Volgende keer maak ik zelf weer plaatjes ja.

razorx

@Ted: eb je nog een oorzak van je remvloeistof verlies kunnen vinden?

Werkt inderdaad heel fijn als je het systeem onder druk kan zetten.

Teddy81

Heb ik niet naar gekeken eerlijk gezegd! Denk ook niet dat er ergens iets lekt! Als het peil nu weer gaat zakken, dan ga ik me zorgen maken! ;)

razorx

Citaat van: Teddy81 op 26-07-2011 23:18:50
Heb ik niet naar gekeken eerlijk gezegd! Denk ook niet dat er ergens iets lekt! Als het peil nu weer gaat zakken, dan ga ik me zorgen maken! ;)
Een aantal "ellendetjes" allemaal geen drama, kondigden zich bij Sakia zo aan. Het duurde maanden voordat de as van het kwaad zich openbaarde. Er waren er meer, maar dit was de ergste.
Lekkende hulpcylinder van de koppeling. Wel op een heel ongelegen moment.

Je bent meer dan handig zat, maar nu is het wel het moment om de mogelijke lekpunten te checken, schoon en droog te maken en regelmatig te checken op verlies.

Groeten,
Yits.

En misschien is er niets aan de hand. Al geloof ik het niet.

Sem

Ziet er weet puik uit zo Ted.. zonder die stickers. Ze waren leuk, maar dit is toch wel erg fris zo! Niet zo druk. Toch wel prettig als je remmen het goed doen..  :eusa_whistle:  Zorg maar goed voor ze!  :D

Als ik terug ben gaan we weer ff HEMA'en...  ;D