Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Citaat van: mehn op 18-10-2011 10:10:01
Citaat van: viking_in_shorts op 18-10-2011 10:08:19
Ik kan me herinneren dat BarryC70 er best wel lang mee bezig geweest is. Volgens mij ook zonder afdoende resultaat.

Die had verschil in de schokbrekers aan de achterkant van de auto waardoor er aan de voorkant hoogteverschil was als ik me goed herinner.

Laatste update in zijn blog is:

CiteerWell, turns out the subframe rubbers weren't in the greatest shape (to be expected after 13 years) but there's no give in the frame. Either way, they'll be replaced with fresh ones in the hope that that will fix the issue.

Currently looking into possibly switching to an Intrax system since I hear are a lot stiffer.

Teddy81

Ja dat zou ook nog kunnen. Het zijn de enige rubbers die nog niet vervangen zijn.

Teddy81

Vanochtend merkte ik dat zich weer een vogeltje heeft gevestigd in mijn kachel. Dat betekent dat de kachelmotor even een beurtje nodig heeft.
Dus, auto even binnen gezet, kachelmotor er uit en schoonmaken. Dit is de tweede keer dat ik hem schoongemaakt heb. Ik ben benieuwd wanneer het punt komt dat er echt een nieuw in moet. Maar als ik eens in de drie jaar de motor moet schoonmaken vind ik het wel prima eigenlijk.

De kachelmotor:

En verder heb ik geen foto's.

Verder heb ik laatst mijn vers gespoten bumper beschadigd. Ik denk dat ik een stoeprandje geraakt heb, iets anders kan ik me niet bedenken. Ik heb niets gehoord. (Misschien moet ik de muziek wat zachter zetten).
Wel jammer want het bumpertje was zo netjes!  >:(

Op wat regulier onderhoud (niet de moeite waard om te vermelden) is er eigenlijk niets gebeurd aan de auto en rijdt hij gewoon zoals hij dat moet doen.

Is het raar dat ik nog steeds heerlijk kan genieten van het geluid dat de motor produceerd en hoe de auto er uit ziet? Wat een lekker ding is het toch!!!  ;D

peteRRR

;D

Met vlagen is een goed geprepareerde 850 de mooiste Volvo ooit,.......ook in mijn hoofd.

Houdt het heel Ted,houdt het heel. :eusa_pray:

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Sem

Teddy81

Sem

Citaat van: Teddy81 op 16-11-2011 12:55:18
Haha thnx!! ;D
Ja, gewoon weer echt gaaf bedacht! Ik moet ook weer eens even wat nieuws verzinnen.

cas

ik heb precies zon schade, opgelopen in smalle parkeergarage, stoepje geraakt met alleen de bumper in een bocht  :eusa_wall: 

mooie foto weer inderdaad!
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Turbo-Geek

Bumper met de hand en spuitbus op kleur bijspuiten, dan zie je dat echt niet meer.
Als je de auto gewoon regelmatig rijd dan houd je dit soort zaken, simpel zat.

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Teddy81

Citaat van: Turbo-Geek op 17-11-2011 09:49:49
Bumper met de hand en spuitbus op kleur bijspuiten, dan zie je dat echt niet meer.
Als je de auto gewoon regelmatig rijd dan houd je dit soort zaken, simpel zat.

Oh, dat is best een aardig idee!! Misschien doe ik dat wel ja! ;D

Teddy81

Hmmmm, mn kachel motor maakt nog meer geluid dan eerst. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe tweedehands.
Iemand nog wat liggen??  ;D

thuur

Citaat van: Teddy81 op 23-11-2011 09:38:58
Hmmmm, mn kachel motor maakt nog meer geluid dan eerst. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe tweedehands.

Als hij aanloopt: even losmaken/-halen en opnieuw monteren.

Gr ;)

Teddy81

Aanlopen zal meer ratelen zijn denk? Hij piept echt! Dan lijkt het me dat hij niet aanloopt, of heb ik het mis?

Thys

Piepen duidde bij mij in elk geval op overlijden :P

Heb een paar maanden met een gebruikte fan gereden, die vervolgens ook luidkeels begon te janken; toen was ik er klaar mee, en heb bij Estate Services een nieuwe gehaald voor ik meen 140 euro. Ik meen dat ze ook clubkorting hanteren, maar daar zou je ze even naar moeten vragen.

StefanCJ

Citaat van: Teddy81 op 23-11-2011 09:38:58

Ach ... Zolang `ie geluid maakt doet `ie nog iets tenminste  ;D