Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

Teddy81

Ja daar heb je gelijk in Stefan, maar hoe lang nog?

Bedankt voor de tip Thijs!

Sem

Citaat van: Teddy81 op 16-11-2011 12:15:48
Vanochtend merkte ik dat zich weer een vogeltje heeft gevestigd in mijn kachel. Dat betekent dat de kachelmotor even een beurtje nodig heeft.
Dus, auto even binnen gezet, kachelmotor er uit en schoonmaken. Dit is de tweede keer dat ik hem schoongemaakt heb. Ik ben benieuwd wanneer het punt komt dat er echt een nieuw in moet. Maar als ik eens in de drie jaar de motor moet schoonmaken vind ik het wel prima eigenlijk.

Nu dus...  :evil:

Wel jammer natuurlijk.. denk dat de mijne ook n keer moet. Wil soms in ene gaan ratelen! Geen piep, maar ratelen. Alsof er wat in zit, maar dat is niet zo.

Teddy81

Thys

Citaat van: StefanCJ op 23-11-2011 17:17:32
Citaat van: Teddy81 op 23-11-2011 09:38:58
Hmmmm, mn kachel motor maakt nog meer geluid dan eerst. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe tweedehands.
Iemand nog wat liggen??  ;D

Ach ... Zolang `ie geluid maakt doet `ie nog iets tenminste  ;D

Je bedoelt: Zolang 'ie nog geluid maakt is 'ie nog bezig om je kachelweerstand op te vreten :evil:

JeroenV

Citaat van: Sem op 16-11-2011 12:43:39
Tedstra!!! Mooie handtekening heb je! :)

Ik zie liever een 850 eerlijk gezegd ;D

Teddy81

cas

vervangen Ted, je maakt alleen maar meer kapot als je er te lang mee doorrijdt  ;)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Teddy81

Je hebt helemaal gelijk hoor Cas! Vandaar dat ik hem dus ook ga vervangen! :)

J. Hoeksema

Citaat van: Sem op 23-11-2011 18:11:38
Citaat van: Teddy81 op 16-11-2011 12:15:48
Vanochtend merkte ik dat zich weer een vogeltje heeft gevestigd in mijn kachel. Dat betekent dat de kachelmotor even een beurtje nodig heeft.
Dus, auto even binnen gezet, kachelmotor er uit en schoonmaken. Dit is de tweede keer dat ik hem schoongemaakt heb. Ik ben benieuwd wanneer het punt komt dat er echt een nieuw in moet. Maar als ik eens in de drie jaar de motor moet schoonmaken vind ik het wel prima eigenlijk.

Nu dus...  :evil:

Wel jammer natuurlijk.. denk dat de mijne ook n keer moet. Wil soms in ene gaan ratelen! Geen piep, maar ratelen. Alsof er wat in zit, maar dat is niet zo.

Ik heb nog een complete kachelmotor incl. kap en ventilator voor een S70 liggen, heb ik toenmaals van forumlid SBV overgenomen die een S70R aan het demonteren was.
Ik heb deze echter nooit kunnen wisselen voor mijn rammelende kachelmotor, aangezien mij S70 voor de planning van deze werkzaamheden in de prak werd gereden door een spaanse vrachtwagenchaufeur. >:( 

Bij eventuele belangstelling graag even een PBtje.

Sem

Het is toch wat he?! Geef in mijn post aan dat mijn eigen kachelmotor ook aan vervanging toe is... biedt m'n bloedeigen broer hem aan jou aan!   :eusa_wall:   ;)

Hij is je gegund hoor!  ;D

Teddy81

Haha, nou ik zat net te kijken en toen dacht ik; "oh misschien bied hij hem wel aan Sem aan"! LoL
Ik heb hem iigeval een PB-tje gestuurd! ;D

J. Hoeksema

Citaat van: Sem op 24-11-2011 11:21:33
Het is toch wat he?! Geef in mijn post aan dat mijn eigen kachelmotor ook aan vervanging toe is... biedt m'n bloedeigen broer hem aan jou aan!   :eusa_wall:   ;)

Hij is je gegund hoor!  ;D

Zo nu even de prijs opdrijven ;D ::)

Nee hoor, Ted je hebt een PB

Teddy81

Bedankt Jafeth, je hebt weer een bericht terug hoor! ;)

edit: typo

Sem

Teddy81