Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Alweer :o Allereerst uiteraard gelukkig dat je dit zelf op het forum kunt melden, want laten we wel weze het is en blijft blik. Maar wel mooi blik, en dat maakt het dan ook weer zonde. Ik hoop dat het voor jou goed uitpakt, want je hebt dit jaar wel genoeg voor je kiezen gehad. Hou jezelf idd in de gaten, en succes met de afwikkeling..

fbm

Balen zeg! Hoop dat je nog wat reeel vergoed krijgt, is altijd maar afwachten!

elianmars

Sjeez....... Alwéér......  :eusa_wall: :eusa_wall:

Succes met de afhandeling van de schade en hou je nek/rug in de gaten!

Piere

:'(

Dat is ***... Maar zoals eerder gezegd; de dokter raadplegen is zeker geen slecht idee, jijzelf bent nog altijd belangrijker dan je auto.

Succes met de afhandeling, ik zit ook al 4 dagen op een expert te wachten :(
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

cas

f*cked up Ted!

vergeet niet, je mag altijd een tweede expert inschakelen hé, als je het er niet mee eens bent. Even contact met je eigen verzekering opnemen.

En hou die nek in de gaten, dat kan heel lang duren voor de echte schade zich uit.

sterkte!

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

henry classic v70

Potver.., bah zwaar kl*ten weer Ted >:(
Eigenlijk stond íe er net weer helemaal gelikt bij en dan wordt er achterop gebeukt.
... maar als de rechter achterportier niet meer open wil :eusa_think: hoop dat 't allemaal goed komt, sterkte en succes met de afwikkeling kerel
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Spijkerhard

V70 D5 '02
ex: 854, V40, 440, 66
(528i + M3Qp)

UserID6342

He gadver Ted, het schijnt je niet gegund te zijn dit jaar :(  Doe maar niet de dokter bellen, ga er maar gewoon even langs voor de zekerheid en laat hem in je dossier opnemen dat je die aanrijding hebt gehad.  Hopelijk heb je het nooit nodig, maar dan staat er in ieder geval iets vast.

Taranis

Zo dan, dat is balen. Zeker als je 'm net helemaal opgeknapt hebt...

Benieuwd of de auto krom is of niet  :eusa_think:

Succes met de afwikkeling!

Citaat van: peteRRR op 12-12-2011 22:12:31
Citaat van: Teddy81 op 12-12-2011 21:49:29
Het verhaal van de veroorzaker?? Sorry, niet gezien. Tsja, ik heb het zelf ook veroorzaakt een paar maanden geleden, een ongeluk zit nou eenmaal in een klein hoekje.

Misschien is dit wel het uitgelezen moment om een te kijken naar een leuke C70 ofzo. Of misschien wel wat belastingvrijs ofzo. Ik zie wel.

Dat meen je niet.

Kan er zelf heel moeilijk tegen als het zo droog wordt afgehandeld,het is te hopen dat jij van dit nadeel een voordeel kan maken als

ik het zo mag zeggen en dat tie ander er van geleerd heeft.

Groet.

Wat moet ie dan zeggen? Dat is het expres gedaan heeft? 'Sorry niet gezien' lijkt me een vrij logische reactie eigenlijk ::)

)()()sT

Dat dacht ik idd. ook al, ik had het net ook bijna hoor, al was dat 'maar' een Micra. Het zit in een klein hoekje, een aanrijding.
We zijn hier met zijn allen in feite aangeschoten wild; we zijn liefhebbers van oude Volvo's en als die aangereden worden is het economisch al snel rampzalig. Maar ja, een mooie Volvo en dan alleen stil laten staan is ook niks.

peteRRR

Citaat van: Taranis op 13-12-2011 07:53:56

Het verhaal van de veroorzaker?? Sorry, niet gezien. Tsja, ik heb het zelf ook veroorzaakt een paar maanden geleden, een ongeluk zit nou eenmaal in een klein hoekje.

Misschien is dit wel het uitgelezen moment om een te kijken naar een leuke C70 ofzo. Of misschien wel wat belastingvrijs ofzo. Ik zie wel.

Dat meen je niet.

Kan er zelf heel moeilijk tegen als het zo droog wordt afgehandeld,het is te hopen dat jij van dit nadeel een voordeel kan maken als

Groet.

Wat moet ie dan zeggen? Dat is het expres gedaan heeft? 'Sorry niet gezien' lijkt me een vrij logische reactie eigenlijk ::)

Als iemand echt werkelijk alleen dat te melden heeft,..Sorry niet gezien,..en ik merk dat er verder geen menselijke betrokkenheid
in zit dan laat ik de persoon even weten dat ze net m,n liefje naar de klote hebben gereden en zeker als de bestuurder een lease bak
rijdt.

Zo is mijn oude GLT die een 4 jaar terug geheel opnieuw gespoten was naar de klote gereden op de parkeerplaats,ik belde aan en het eerste wat ze zei,kunnen we de papieren effe invullen zonder enige betrokkenheid van haar fout.
Het ging toen echt even verkeerd op de stoep kan ik je zeggen,nogmaals ik kan er slecht tegen als het droog wordt afgehandeld.

En ik vind het ook niet een excuus als je zegt een ongeluk zit in een klein hoekje en een andermans droom naar de knoppen rijdt.
Je zat niet op te letten,...en dat neem ik je dan kwalijk op dat moment.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

elianmars

Citaat van: peteRRR op 13-12-2011 09:35:50

Dat meen je niet.

Groet.

Als iemand echt werkelijk alleen dat te melden heeft,..Sorry niet gezien,..en ik merk dat er verder geen menselijke betrokkenheid
in zit dan laat ik de persoon even weten dat ze net m,n liefje naar de klote hebben gereden en zeker als de bestuurder een lease bak
rijdt.

Zo is mijn oude GLT die een 4 jaar terug geheel opnieuw gespoten was naar de klote gereden op de parkeerplaats,ik belde aan en het eerste wat ze zei,kunnen we de papieren effe invullen zonder enige betrokkenheid van haar fout.
Het ging toen echt even verkeerd op de stoep kan ik je zeggen,nogmaals ik kan er slecht tegen als het droog wordt afgehandeld.

En ik vind het ook niet een excuus als je zegt een ongeluk zit in een klein hoekje en een andermans droom naar de knoppen rijdt.

Groet.

Wij zijn helemaal gek van onze auto's, maar je kunt niet verwachten dat iedereen dat doet. Voor een ander is het gewoon een stuk blik en snapt niet waar wij ons druk om maken.

Ik moet zeggen dat het bij mij ook wat minder wordt. Ik ben nog steeds gek van/op mijn wagen, maar er zijn belangrijkere dingen in het leven, zoals mijn kinderen. Ik vind het erger als er iets gebeurt met mijn jongens, dan wanneer er iemand tegen mijn wagen aan rijdt. Sinds ik de wagen heb, is er een aantal deuken bij gekomen (dader onbekend), maar ik slaap er niet minder meer om.

Daf46

Citaat van: elianmars op 13-12-2011 09:44:56
Citaat van: peteRRR op 13-12-2011 09:35:50

Dat meen je niet.

Groet.

rijdt.

Groet.

Wij zijn helemaal gek van onze auto's, maar je kunt niet verwachten dat iedereen dat doet. Voor een ander is het gewoon een stuk blik en snapt niet waar wij ons druk om maken.

Ik moet zeggen dat het bij mij ook wat minder wordt. Ik ben nog steeds gek van/op mijn wagen, maar er zijn belangrijkere dingen in het leven, zoals mijn kinderen. Ik vind het erger als er iets gebeurt met mijn jongens, dan wanneer er iemand tegen mijn wagen aan rijdt. Sinds ik de wagen heb, is er een aantal deuken bij gekomen (dader onbekend), maar ik slaap er niet minder meer om.
Herken ik, vind het overigens altijd erger als ik schade veroorzaak bij een ander. Heb dus wel begrip voor mensen die het wel belangrijk vinden.

Teddy81

De auto heeft voor mij echt wel emotionele waarde en ik ben er zeker wel aan gehecht, maar in dit soort gevallen blijft het toch maar een stuk blik! Tuurlijk baal ik er verschrikkelijk van, maar ik had ook stil kunnen staan voor een voetgangersoversteekplaats en door de klap een voetganger kunnen scheppen.
Nogmaals, het is maar blik! En ja we zien wel hoe de afhandeling gaat. Eerst maar eens bericht van de expert afwachten!
Ik snap je wel hoor Peter, maar zo reageer ik dus niet op dit soort dingen, er zijn gewoon belangrijkere zaken in het leven.

)()()sT