Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Ik vind die kruis stiksels juist mooi. Knap gedaan allemaal, hoor!  :eusa_clap:

JeroenV

Tettie,

Respect kerel, heel mooi wat je allemaal doet :eusa_clap:

Als je een keer een werkplaatsje nodig hebt,just let me know ;)

Misschien is het op de zaak binnenkort iets rustiger (en ben ik minder stressvol) en kunnen we weer eens ouderwets bijkletsen...

StefanCJ

Teddy81

Thnx allemaal!

Ik blijf gewoon langskomen poek! Net zo lang tot je tijd hebt, of tot je me helemaal zat bent! ;D

The Saint

G'sus jij kan naaien zeg!  ;)

Echt heel knap, en bovendien mooi!  8)
No shirt no shoes, no pinball

Ludo

Je maakt er wel écht veel werk van.  :D
Knap gedaan hoor.  :eusa_clap:

Teddy81

big ben

Hatsiekideeee. :eusa_clap:,

Respect.......... mooie kleur Ted, goed uitgekozen :D

Teddy81

Citaat van: razorx op 27-11-2010 00:18:30
Even een vraagje over die Alradite: Zijn daar nog varianten in en welke heb je gebruikt voor je kunstofherstel?
Het zelfde geldt voor de lijm die je hebt gebruikt om metaal op kunststof te lijmen. Welke heb je gebruikt?

Voor beiden heb ik hetzelfde spul gebruikt. Aradite 2021

Teddy81

Weer even bezig geweest.  >:(
De sierlijst van het schuifdak binnen. Deze kwam er natuurlijk in 5 stukken uit. Het was al verdeeld in 3 delen, maar toen ik het eruit trok waren het er ineens 5. Het was ook veel te koud.

Ik heb even een kuiltje gegraven zodat ik het flink vol kan storten met Araldite.  ;D

Natuurlijk breekt het dan gewoon weer op de volgende plek. Uiteindelijk heb ik maar besloten om er een stuk aluminium lasdraad in te lijmen. Nu gaat het hopelijk niet meer stuk.

De boel weer glad geschuurd.

En nu heb ik weer een frame om terug te monteren nadat het bekleed is. Ik ben bang dat het uiteindelijk alsnog in stukken uit elkaar valt, maar dat zien we dan wel weer. Dit spul is in ieder geval niet geschikt om meer dan 1 keer te demonteren en weer te monteren. En aangezien dit al de 3e keer is dat ik de hemel eruit heb. (1e keer deuk in dak, 2e keer dakraam vervangen, nu alcantara) Niet zo vreemd dat het kapot is.

Ik zal het deuk in dak verhaal hier ook even naartoe kopieren, dat hebben ze wel mooi gerepareerd, kun je goe de kracht van uitdeuken zonder spuiten zien.  :eusa_clap:

Teddy81

Volgens mij staat het nog nergens. Ik kan het niet meer vinden in ieder geval.
Let op, dit is al 2 jaar geleden gebeurd, dus al lang gerepareerd.

Ik was in Den Haag voor een evenement daar, Today's Art. Aanrader om een keer naartoe te gaan. Parkeer je auto niet bij de School van schone kunsten ofzo vlak bij Scheveningen. Mijn broertje woonde toen in Scheveningen dus daar stond mijn auto wel.
Toen ik mijn auto weer ophaalde 's ochtends zag ik meteen dat mijn spiegel niet meer goed op mijn auto zat.

Ik dacht nog "Verdomme spiegel proberen af te trappen, maar mijn auto is te sterk voor jullie, haha sukkels! Dit los ik wel op met een sloop spiegeltje" Dus ingestapt en zonder zorgen naar mijn broertje gereden om wat maten op te halen.
Ik stap uit en een maat van me zegt tegen me "Ik wist niet dat jij een deuk in je dak had joh", WAAAT??  :o Die zit er ook niet. .... En toen moest ik huilen.  :'(

Ze hadden mijn spiegel dus niet geprobeerd eraf te trappen, maar gebruikt als opstapje om mijn dak als podium te gebruiken.  :(
Voetstappen waren duidelijk zichtbaar in de lak.

En het dak was een behoorlijke golfplaat geworden.

Oh, en om het af te maken hebben ze ook nog mijn auto als urinoir gebruikt! Dank u mensen, heel vriendelijk. :eusa_snooty:

Uiteindelijk niets terug gekregen van de verzekering omdat er nooit daders gepakt zijn. Wel proces verbaal op laten maken natuurlijk.
Alle schadebedrijven wilden een nieuwe dakplaat plaatsen à  €3-3.500,-. Uiteindelijk een schadebedrijf gevonden die wel wilde proberen om het met uitdeuken zonder spuiten te verhelpen. Dat was een super idee, want de deuken zijn er helemaal uit en het heeft me uiteindelijk nog geen €300 gekost!!  :eusa_clap: :eusa_dance:

Ik heb geen foto van het dak, maar iedereen weet denk ik wel hoe een dak zonder deuken eruit ziet.  :eusa_shifty:

Zo, dat was het weer voor een stukje geschiedenis.  ;D

Jack v

g*dver wel een leuke kolere streek zeg, ik weet niet was compleet over de rooie gegaan.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

nickk.

Gaaf spul dat alcantara. Heb hetzelfde interieur en ben erg benieuwd hoe deze kleur matcht in't interieur! Toevallig plaatjes? ;D

Teddy81

Nog geen plaatjes Nick, voorlopig nog niet! ;)
Maar van wat ik hier kan zien matcht het wel aardig! ;D

arjen850

Zo dan, als je die lamzakken op heterdaad betrapt.......(censuur) ;D
Wel mooi dat het uiteindelijk voor een redelijke prijs verholpen is, en nog netjes ook..
Ellendig idd die frame's, bij mij kwam die er ook in stukken uit >:( Heb er toen 2 kunnen bemachtigen ;)