Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

daytonawim

Wat een T*RI*G hufters, als ik het zou zien dan hebben ze zelf ook iets om te laten repareren.

elianmars

Da's toch al even geleden, dat golfdak?

Teddy81

Ja klopt, toch hier geplaatst? Ik kon het zo gauw niet terugvinden! Maar het is deel van de geschiedenis van de auto dus wilde het hier ook even vermelden! ;) overigens staat in de eerste regel van de post dat het al twee jaar geleden was en dat het inmiddels al lang gerepareerd is! Haha ;D

Citaat van: arjen850 op 29-11-2010 20:39:25
Zo dan, als je die lamzakken op heterdaad betrapt.......(censuur) ;D
Wel mooi dat het uiteindelijk voor een redelijke prijs verholpen is, en nog netjes ook..
Ellendig idd die frame's, bij mij kwam die er ook in stukken uit >:( Heb er toen 2 kunnen bemachtigen ;)

Dus als ik mijn frame alsnog in stukken breek kan ik van jou een nieuwe kopen? ;)

elianmars

Citaat van: Teddy81 op 29-11-2010 21:27:46
overigens staat in de eerste regel van de post dat het al twee jaar geleden was

Oeps!  :eusa_shifty: ;D

Teddy81

Haha! Sorry.. Het staat in de tweede regel! ;D

Ik ben nu bezig met het bekleden van het frame (de lijm is aan het drogen! Ik ben bang dat het stuk bekleding dat ik heb gemaakt te klein is! :( Het gaat net wel of net niet! Wordt vervolgd!

Tim N

Leuk om te volgen dit topic, was wel ff in :o toen ik je dakplaat zag. :'(

Teddy81

Dank je Tim!  ;D

Ik was dus bezig met het frame van het schuifdak. En waar ik al bang voor was is uitgekomen. Ik had niet genoeg ruimte overgehouden dus het stuk genaaide stof was te klein.  :eusa_shifty: (Note to self: Als je iets uitmeet tel er minimaal 5 mm bij aan de uiteinden zodat het wel past.)

Hier was ik dus halverwege en net tot de conclusie gekomen dat het stuk alcantara wel eens te klein zou kunnen zijn.

Wat ik heb gedaan is in alle vier de hoeken twee stukken aan elkaar genaaid. Als je dat rond doet kan je het materiaal over de hoeken vouwen zonder dat er te veel spanning op komt te staan en zonder dat er vouwen in het materiaal komen die je er niet meer uit krijgt.

Duidelijk te strak, door de spanning die ontstaan is omdat ik het alcantara er toch omheen wilde vouwen is het frame weer gebroken. Gelukkig had ik de aluminium versteviging erin gemaakt en kon ik het dus gewoon weer terug buigen. Het frame is nog niet verloren.  :eusa_pray:

Ik had gehoopt dat het wat voorspoediger zou gaan, maar als het zo door gaat heb ik straks een tweede rol alcantara nodig.  :eusa_doh:

Dit is het resultaat van een avond zwoegen:......

Klaar voor de prullenbak.  :eusa_silenced:

elianmars

Citaat van: Teddy81 op 29-11-2010 22:50:13

http://lh3.ggpht.com/_TLKKx7-ZT8Q/TPQeEt4k-oI/AAAAAAAAAuk/1Cio7bTqgDQ/schuifdak10.JPG

Sorry, maar ik moet er toch om lachen  :eusa_shhh:  ;D  Al doende leert men  ;)

Teddy81

Citaat van: elianmars op 29-11-2010 22:54:15
Citaat van: Teddy81 op 29-11-2010 22:50:13

http://lh3.ggpht.com/_TLKKx7-ZT8Q/TPQeEt4k-oI/AAAAAAAAAuk/1Cio7bTqgDQ/schuifdak10.JPG

Sorry, maar ik moet er toch om lachen  :eusa_shhh:  ;D  Al doende leert men  ;)

Lachen is gezond, ga gerust je gang. Ik ben gelukkig gezegend met een gezonde dosis zelfspot! ;D

Sem

Jammer Ted.. Ik vind je wel een doorzetter hoor! Dat is echt niets voor mij. Ook met die motor toen... Ik was er al lang klaar mee, maar je ziet maar.... de aanhouder wint! Goed bezig... ga verder zo..

elianmars

Teddy81

Tsja, dat verhaal met die motor, dat hoort hier ook thuis. Ik zal er nog wel eens een ingekorte versie van hier neerzetten.
Maar thnx J... eeuuh Sem!  ;D ;)

Ludo

Citaat van: Teddy81 op 29-11-2010 16:17:19
Volgens mij staat het nog nergens. Ik kan het niet meer vinden in ieder geval.

Je hebt de zoekfunctie dus ook nog niet onder de knie?.  ;D
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,21722.0.html

Teddy81

Citaat van: Ludo op 29-11-2010 23:02:57
Citaat van: Teddy81 op 29-11-2010 16:17:19
Volgens mij staat het nog nergens. Ik kan het niet meer vinden in ieder geval.

Je hebt de zoekfunctie dus ook nog niet onder de knie?.  ;D
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,21722.0.html

Jaaaaa, dat is m. ;D Ik heb echt een hekel aan die zoekfunctie hier. ;)
Maar zie ook dat alle plaatjes weg zijn, dus toch nog ergens goed voor om het hier te zetten.

Thnx Ludo.

arjen850

Citaat van: Teddy81 op 29-11-2010 21:27:46
Ja klopt, toch hier geplaatst? Ik kon het zo gauw niet terugvinden! Maar het is deel van de geschiedenis van de auto dus wilde het hier ook even vermelden! ;) overigens staat in de eerste regel van de post dat het al twee jaar geleden was en dat het inmiddels al lang gerepareerd is! Haha ;D

Citaat van: arjen850 op 29-11-2010 20:39:25
Zo dan, als je die lamzakken op heterdaad betrapt.......(censuur) ;D
Wel mooi dat het uiteindelijk voor een redelijke prijs verholpen is, en nog netjes ook..
Ellendig idd die frame's, bij mij kwam die er ook in stukken uit >:( Heb er toen 2 kunnen bemachtigen ;)

Dus als ik mijn frame alsnog in stukken breek kan ik van jou een nieuwe kopen? ;)

2E hands dan he :D