Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

Teddy81

Zo ik heb gisteren even het laatste deeltje met alcantara bekleed, het deel in de kofferdeksel om de achterruit heen.
Of ik was er even uit, of het is het moeilijkste deel geweest, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik behoorlijk moeite had om het er netjes omheen te trekken. Er zaten een heleboel bochten en rondingen in alle kanten op. Meer dan welk paneel dan ook. Oftewel, het viel niet mee.
Foto's heb ik wel gemaakt, maar dit staan op mijn camera en die ligt thuis, dus dat is nu even jammer.

Volgende stap is kofferdeksel isoleren en alle bekledingspanelen weer terug monteren. Dan volgen de foto's en dat is dan ook meteen het einde van het alcantara project, dan is het echt klaar!  ;D

Ook heb ik vandeweek even een stukje CV-isolatie gehaald van 12mm om om de peilstokbuis te doen. Dit schijnt te helpen tegen sludge, ik ben benieuwd. Voor de €0,40 dat de isolatie kost wil ik dat wel eens even proberen. Zou welk mooi zijn als ik weer olie kan peilen. Zaterdag ga ik dat er maar even omheen klussen.
Als ik er aan toe kom sloop ik ook de aircopomp er even uit denk ik. Die moet ik ook nog repareren.  ::)

Zaterdag is er tevens een technische dag van het Volvo 1800ES Register dus dat wordt wel leuk. Beetje klooien aan klassieke Volvo's.
Ik heb een druk weekend voor de boeg.

Jeff

Lekker bezig Ted, ben je volgende week ook aanwezig op Elandrun? Zo ja dan dan kan ik jou alcantara project ook even zien ben wel nieuwsgierig namelijk ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Teddy81

Citaat van: Jeff op 25-03-2011 17:06:50
Lekker bezig Ted, ben je volgende week ook aanwezig op Elandrun? Zo ja dan dan kan ik jou alcantara project ook even zien ben wel nieuwsgierig namelijk ;)

Weet ik nog niet, misschien! M'n ma is dan jarig dus de kans is vrij klein!

Vulk

cas

wanneer deden we ook alweer een minimeet hier in den haag Ted? zit je haar nog goed  ;)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Teddy81

Ja, dat moeten we snel doen idd, helaas een beetje druk! Maar ik kom zeker zsm even die kant op! ;D

Mijn haar zit de laatste tijd trouwens altijd goed, zelfs als ik slaap. :)

cas

Citaat van: Teddy81 op 26-03-2011 13:19:16
Ja, dat moeten we snel doen idd, helaas een beetje druk! Maar ik kom zeker zsm even die kant op! ;D

Foto Teddy ! dat vraagt om een foto  ;D  en daar ben je ook nog eens goed in  ;)

StefanCJ

Citaat van: Teddy81 op 26-03-2011 13:19:16

Kaal zeker?  ;D

cas

nee, ergens gelezen dat het prikkeltjes zijn geworden  ;D

Teddy81

3mm is het haar nog! Niet kaal, maar wel altijd in model! ;D
Foto komt nog wel een keer! Haha

Misha

Citaat van: Teddy81 op 26-03-2011 21:34:33
3mm is het haar nog! Niet kaal, maar wel altijd in model! ;D
Foto komt nog wel een keer! Haha
Anders kan er altijd een lapje alcantara op geplakt worden toch ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Teddy81

Mijn vader is al 20 jaar in het bezit van een Volvo 1800ES, en ook actief lid van het 1800ES Register. Zodoende kwam ik vroeger al heel vaak op meetings van deze club en afgelopen zaterdag was er een technische dag georganiseerd.
Aangezien JeroenV bij wheelstore de gastheer was, was het voor mij een thuiswedstrijd. Leuk! (Nog bedankt Jeroen)  ;D
Totaal zijn er zo'n 15 ES'en geweest zaterdag, de opkomst was goed en de sfeer was gezellig. Verder waren er ook nog een aantal mensen van het Forum. JeroenV en 850rule, maar ook Jeroen88 is nog even komen kijken. Verder was er nog een 850R maar de eigenaar hiervan komt hier niet op het forum volgens mij.

De foto's:

's Avonds ook met JeroenV nog even weg geweest en daar heb ik nog een fotootje gemaakt van zijn auto. Ben er zelf wel tevreden over. Als iemand nog tips heeft wbt scherpstellen in het donker, graag. Dit is namelijk de enige foto die scherp is.

Ow ja, ook heb ik nog even het laatste stukje alcantara in de auto gezet, maar hier is geen foto van nog. Vanavond misschien.
En ik het de peilstok voorzien van wat cv-isolatie. Ik vond €0,40 voor een stukje isolatie wel de moeite waard om eens even te kijken of daardoor de mayonaise van de peilstok verdwijnt zodat ik weer olie kan peilen.

Gr. Ted  ;D

Jack v

hij is schitterend Teddy, die moet je laten afdrukken op een stuk linnen. Hoe krijg je het voor elkaar :eusa_clap:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

tom480

- R1200GS -