Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

ulkeman

ziet er netjes uit tijd mijn complimenten. :eusa_clap:

heb je wat kunnen doen met je mistlampglazen?
ben benieuwd of dat het lichtbeeld niet verstrooit zo nee dan zit ik er ook aan te denken :D

en verder ga zo door jongen ;)

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Teddy81

O ja die mistlampen. Die heb ik inderdaad geprobeerd te polijsten maar dat heeft niets uitgehaald. De steenslag was echt te diep. Ik heb nog even gedacht om ze eerst te schuren, maar dat leek me uiteindelijk toch niet zo'n goed idee. Ik ga ze maar gewoon terugplaatsen. Ze zijn weer schoon, dat is het belangrijkste.
Ja ik baal er van dat er behoorlijk wat steenslag op zit, maar heel eerlijk gezegd, wie let daar op? Ga er iigeval geen nieuwe voor kopen. ;D

ulkeman

Citaat van: Teddy81 op 27-05-2011 23:54:42
O ja die mistlampen. Die heb ik inderdaad geprobeerd te polijsten maar dat heeft niets uitgehaald. De steenslag was echt te diep. Ik heb nog even gedacht om ze eerst te schuren, maar dat leek me uiteindelijk toch niet zo'n goed idee. Ik ga ze maar gewoon terugplaatsen. Ze zijn weer schoon, dat is het belangrijkste.
Ja ik baal er van dat er behoorlijk wat steenslag op zit, maar heel eerlijk gezegd, wie let daar op? Ga er iigeval geen nieuwe voor kopen. ;D

daar heb je weer gelijk aan wie ziet het.
en als je nieuwe monteert hoelang blijven ze steenslag vrij? ;)

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Teddy81

Citaat van: ulkeman op 28-05-2011 00:04:57
en als je nieuwe monteert hoelang blijven ze steenslag vrij? ;)

Ja ook dat! ;)

Taranis

Vrij lang :) Mijn mistlamp was gesneuveld en kwam al knipperend door de APK (beetje gesmokkeld). Nieuwe gemonteerd en na 40.000 km ziet ie er nog steeds als nieuw uit 8) (en valt het op dat die andere zo dof is als maar kan)

Murphy's law: als er nu weer een steen op 1 van de mistlampen knalt, zal dat ongetwijfeld op de nieuwste zijn ;D

Teddy81

Die kans zit er wel in ja. Het viel mij trouwens ook al op dat er eentje veel mooier uitziet dan de ander. Er zal dus al wel een keertje een nieuwe gemonteerd zijn.

Marc O.

Citaat van: Taranis op 28-05-2011 00:10:59
Vrij lang :) Mijn mistlamp was gesneuveld en kwam al knipperend door de APK (beetje gesmokkeld). Nieuwe gemonteerd en na 40.000 km ziet ie er nog steeds als nieuw uit 8) (en valt het op dat die andere zo dof is als maar kan)

Murphy's law: als er nu weer een steen op 1 van de mistlampen knalt, zal dat ongetwijfeld op de nieuwste zijn ;D

Volgens mij kun je bij de dealer kunststof plaatjes kopen die je voor het mistlampglas plaatst om ze tegen steenslag te beschermen.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Taranis

Citaat van: Marc O. op 28-05-2011 09:25:53

Volgens mij kun je bij de dealer kunststof plaatjes kopen die je voor het mistlampglas plaatst om ze tegen steenslag te beschermen.

Voor de 850 of voor de N-en ?

Marc O.

Citaat van: Taranis op 28-05-2011 10:31:24
Citaat van: Marc O. op 28-05-2011 09:25:53

Voor de 850 of voor de N-en ?

In ieder geval voor de x70 Classic, en ik dacht ook voor de N-en (volgens mij heeft mijn T6 die dingen ook voor de mistlampglazen zitten).
...The Nile isn't just a river in Africa...

Taranis

Ik wil Ted z'n topic niet vern**ken met ge-ouwehoer over die nieuwe dingen, maar ik kan ze in Vida niet vinden voor de 850/x70. Inderdaad wel voor jouw S80 en mijn XC70 :)

Teddy81

Ooooow, dat maakt me niet zo veel uit hoor! ALS t maar gezellig is! ;D

Vanochtend heb ik de auto bij de reparateur neergezet. Sorry, we lopen wat achter dus ik kan niet garanderen dat hij woensdag klaar is. Hij staat ingepland voor maandag maar waarschijnlijk kunnen we er pas 's middags aan beginnen! Jammer! :( Nou ja we zien t wel! Anders heb ik donderdag lekker een dagje vrij! ???

Taranis

Citaat van: Teddy81 op 28-05-2011 11:39:41
Ooooow, dat maakt me niet zo veel uit hoor! ALS t maar gezellig is! ;D

Dan weet ik dat voor volgende keer ;D Heb ze inmiddels in eigen blog geplakt ;)

Vrije dag is wel leuk, maar niet als je handen jeuken om weer aan je auto te beginnen...

Teddy81

Klopt helemaal, daarom hoop ik ook dat ie dus gewoon klaar is! ;D

Teddy81

Vandaag toch nog even wat gedaan. Ik kwam er achter dat de relaishouder die boven de radiateur zit er eentje was voor een NA. Dat betekent dat er geen ruimte is voor de intercoolerbuis. Die ruimte moest dus even gemaakt worden.

Zonder ruimte

met ruimte

The Demon

Ik krijg het gevoel dat die auto beter en mooier word dan toen hij  uit de fabriek kwam.
Jij hebt echt oog voor detail  :eusa_clap:

Groet,
The Demon.