Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

darius

:eusa_naughty: :eusa_naughty: bucketlist , sjongejonge :eusa_naughty:
No show, only go.

ulkeman

erg jammer ted hoop wel dat je snel weer de overstap maakt naar een volvo in plaats van een volkswagen :)

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

KIM

Citaat van: darius op 23-12-2011 09:22:31
Heel veel mensen denken er hier zo over volgens mij. Kijk maar eens hoeveel forumleden nu in een N rijden.
Je moet ook bereid zijn om de stap terug te nemen wanneer de financieen een R niet meer toelaten.

darius

Ja maar,,, maar je gaat toch niet in een vw zitten als je volvo lover bent..? Dan maar een 340 >:(
No show, only go.

)()()sT

Een 340  :eusa_silenced:
Iedereen moet het zelf weten en als het uit financieel oogpunt op dit moment een verstandige keuze is, dan tja.
Ik denk persoonlijk wel dat ik nu niet "goedkoper" kan rijden met zoveel luxe, power en goedkoop gas.
Het is jammer dat dit gebeurd is, want anders had je gewoon doorgetuft met de R op LPi ;)

Succes!

Marc O.

Citaat van: KIM op 23-12-2011 09:39:53
Citaat van: darius op 23-12-2011 09:22:31
Heel veel mensen denken er hier zo over volgens mij.

Zo zag ik de aanschaf van die T6 ook. Een 855R is ook zoiets dat een keer ik wil kunnen afstrepen, net als een S80 V8 :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

BenC70ES

Citaat van: Marc O. op 23-12-2011 11:32:00
Citaat van: BenC70ES op 23-12-2011 11:31:10
Citaat van: Marc O. op 23-12-2011 10:58:09
net als een S80 V8 :D

:D    8)

Die doen het ook vrij goed op LPG  8)

Kwam een tijdje terug één tegen in de UK op lpg voor een belachelijk lage prijs...     met het stuur aan de verkeerde kant natuurlijk

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Erik_M.

Citaat van: Teddy81 op 22-12-2011 19:48:22
Een belastingvrije Volvo is niet echt een optie, die vind ik eigenlijk niet heel mooi! Tenzij het een 242 is, ja die zou ik wel willen hebben.

Ted, wat jammer dat je op deze manier afscheid 'moet' nemen van je zeer fraaie DOP R, waar je zoveel plezier aan gehad hebt.  'k las dat je evt. wel een 242 zou 'willen'. 'k weet een 242 GT te staan, maar die is duur. In Zweden vond ik deze nette 242, al met de veel fraaiere kleine bumpers. Staat al voor je op de aanhanger en Trelleborg is te doen.  De vraagprijs, omgereekend is plm. € 1.500,00.

gRoet,
eRik

http://www.blocket.se/trelleborg/Volvo_242_36165432.htm?ca=23_16&w=3

Teddy81

Hahaha die ziet er goed uit Erik, maar dat gaat hem niet worden. Te ver weg, te veel moeite om een auto te regelen. Ik moet zeer snel weer rijden.
Maar toch bedankt voor de tip.

arjen850

Mag ik eerlijk zijn en zeggen dat ik nu toch iets minder verdrietig ben dat jou R van de weg is gegaan :angel:

razorx

Op zich hoeft her rijden in een 850 niet duur te zijn na een goede stage 0.
Zowel Saskia als ik rijden nu voor 15ct/km.

All in, incl stage 0, afschrijvingen, wegenbelasting, verzekering, onderhoud, e.t.c.
Moet ik er wel bij zeggen dat de twee roffels G3 rijden en 20dkm per jaar rijden.

Voor dat bedrag per kilometer dat comfort is niet gek.
Onderhoud en roestpreventie hebben bij ons een hoge prioriteit. Zaken als velgen, stoelen e.t.c. zien we als bijkomertje. Als het mag zeg maar.

UserID6342

Kijk anders eens op het volvolvo.nl forum joh, staan zat leuke 200 series voor niet al te veel geld te koop.  Het forum is ook een leuke vraagbaak voor dat soort series, net zoals dit forum voor de 850's is.

Teddy81

Misschien ga ik vandaag wel een auto kopen!! ;D  :angel: