Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

Sem

Citaat van: arjen850 op 26-11-2010 16:58:31
Zou je misschien eens wat meer foto's van je interieur willen posten, ook van de bestuurders stoel?
Wordt vast een leuk blog, ik hou hem in de gaten ;)

Ik weet hoe ie eruit ziet....  ;D   ;)  The magic word....  kauwgum...

cas

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Teddy81

Citaat van: Sem op 26-11-2010 18:04:36
Citaat van: arjen850 op 26-11-2010 16:58:31
Zou je misschien eens wat meer foto's van je interieur willen posten, ook van de bestuurders stoel?
Wordt vast een leuk blog, ik hou hem in de gaten ;)

Ik weet hoe ie eruit ziet....  ;D   ;)  The magic word....  kauwgum...

Ik ben ongelukkig genoeg een keer in kauwgum gaan zitten en direct daarna in de stoel (even lekker in het zonnetje zitten terwijl ik in de rij stond voor de wasstraat), en daarna met te weinig beleid geprobeerd de kauwgum er weer af te halen. Ik zal morgen wel even een fotootje schieten.

Ook zal ik wat fotootjes van het interieur maken, er gaat het één en ander veranderen. Ik ben namelijk net bij PeteRRR geweest en heb daar 15m2 spul opgehaald. peteRRR staat ook wel bekend als Arie Alcantari, dus dan weet je wel hoe laat het is.
Ik wilde even een foto maken van de rol, maar dat is echt niet interessant op de foto te krijgen. Later meer.

PeteRRR bedankt.  :eusa_clap:

Citaat van: thuur op 26-11-2010 17:56:46
Geweldige topictitel ;D

Als ik wat moet samenvoegen met dit topic, plaats de link maar!

Gr 8)

Thuur bedankt, ik ga toch maar gewoon netjes het één en ander hier vermelden. Dat andere topic is echt een onwijze rotzooi en samenraapsel van meerdere dingen. Ik probeer het hier wel even netjes opnieuw te doen. Het staat dan wel niet allemaal in chronologische volgorde, maar dat is niet zo erg.

peteRRR

PeteRRR a.k.a. Ali Al-Cantari aub  ;D

Veel plezier er mee Ted.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Jack v

wow, goed gedaan. Werkelijk schitterende kleur voor het dashbord, is dat ergens te bestellen of heb je dat ook zelf gemaakt. :eusa_clap:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Teddy81

Citaat van: Jack v op 26-11-2010 19:19:14
wow, goed gedaan. Werkelijk schitterende kleur voor het dashbord, is dat ergens te bestellen of heb je dat ook zelf gemaakt. :eusa_clap:

Wat bedoel je Jack? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. ???
Het hout wat erin zit? Dat is standaard voor een R met beige interieur.  :eusa_clap:

Jack v

hmm, misschien toch maar een R zoeken, dit krijg je als je een kale 20v gewend bent :eusa_doh:

peteRRR

Citaat van: Jack v op 26-11-2010 20:44:21
hmm, misschien toch maar een R zoeken, dit krijg je als je een kale 20v gewend bent :eusa_doh:

Je kan ook een dashboard inleg setje kopen Jack.

Zo iets http://link.marktplaats.nl/393295041

Groet.

Jack v

dat bedoelde ik Peter, vind het een mooie kleur, wie heeft ze?

peteRRR

Teddy81

Of proberen ergens een sloper te vinden en het daar uit te halen. Jeff heeft het ook op die manier gedaan. Maar of je een setje gaat vinden?? ;)

Sem

Citaat van: peteRRR op 26-11-2010 21:00:44
Citaat van: Jack v op 26-11-2010 20:44:21

Je kan ook een dashboard inleg setje kopen Jack.

Zo iets http://link.marktplaats.nl/393295041

Groet.

Ik denk dat Jeff z'n setje er ook voorlopig nog niet in heeft zitten... misschien kan je hem een goed bod doen? Dan heb je het van een echte R...  :eusa_dance:

Sem

Citaat van: Teddy81 op 26-11-2010 21:14:40
Of proberen ergens een sloper te vinden en het daar uit te halen. Jeff heeft het ook op die manier gedaan. Maar of je een setje gaat vinden?? ;)

:eusa_whistle:  

peteRRR

Citaat van: Sem op 26-11-2010 21:17:04

Dat ging toch niet,zat toch geïntegreerd of zo.

Groet.

Teddy81

Citaat van: Sem op 26-11-2010 21:17:04

Hahaha heerlijk.

Peter, het gaat wel hoor, schijnt wel moeilijk te zijn om eruit te halen. Maar er zijn meerdere mensen die het wel eens vervangen hebben, dus het kan wel.
Volgens mij heeft Jeff het van Arjen850 gekocht ofzo, hij heeft het vervangen bij hem. Misschien eens in zijn blog kijken? ;)