Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

peteRRR

Ted,ik heb ook even over jou hemel gedacht  ;D

Je kan ook de huidige hemel ook eerst herstellen,de zwakke punten open snijden en overnieuw verlijmen,
en het hemeltje zo afgaan zodat de basis weer prima is,en daar de alcantara overheen stofferen.( ideale basis )

Als je het toch op foam basis gaat doen kijk even of de spuitlijm niet het foam verbrand ( proefje maken )

Succes er mee  ;)

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Teddy81

Haha thnx Wout, waar kan ik mn prijs ophalen? ;)

Peter, wat jij nu zegt is ook geen slecht idee, eerst mn hemel repareren! Misschien dat ik dat wel doe, want zo verschrikkelijk slecht is hij nou ook weer niet!
Die spuitlijm doet niets met het foam hoor! ;) wij gebruiken alleen maar spuitlijm op de zaak, ook icm foam! Dus dat zal wel goed gaan.

tom480

Mooi hoor Teddy, Leuk je is te spreken :)
D'r was toch nog iemand met z'n interieur bezig  :angel:  ??
- R1200GS -

Teddy81

Hahaha, ja zeker leuk ff kennis te maken! ;D

fbm

Citaat van: tom480 op 04-12-2010 14:05:49

Wie dan?  :eusa_eh:

Sem

Ah.. vandaar dat ik die steenrode 850 tegenkwam vlak bij (in) Dronten toen ik vanaf Kampen kwam. Er was een mini "Ted" meeting...  :eusa_dance:

Teddy81

Haha nee, ik kwam hem toevallig tegen bij Poek! ;D

Jeff

Citaat van: Teddy81 op 04-12-2010 23:36:39
Haha nee, ik kwam hem toevallig tegen bij Poek! ;D
Poek had het druk, maar was wel gezellig! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

tom480

Citaat van: fbm op 04-12-2010 21:08:28

Wie dan?  :eusa_eh:

We kregen het over het interieur e.d.
Toen zei ik dat er nog iemand of het forum bezig was met bekleding.
Bleek Ted er mee bezig te zijn  :angel:
Citaat van: Sem op 04-12-2010 23:18:32

Ah.. vandaar dat ik die steenrode 850 tegenkwam vlak bij (in) Dronten toen ik vanaf Kampen kwam. Er was een mini "Ted" meeting...  :eusa_dance:

That's me  :D
- R1200GS -

Teddy81

Er is weer wat vooruitgang geboekt dit weekend. Had helaas niet zo heel veel tijd, maar ik heb toch gisteren nog de twee C-stijlen kunnen bekleden en vandaag de rest van het interieur eruit gesloopt. Het was heerlijk weer dus kon mooi buiten aan de gang.

Ik heb even wat random foto's gemaakt, want mijn plaatjes ratio moet wel op peil gehouden worden natuurlijk.  ;D

De hemel eruit.

A-stijlen, B-stijl rechts en stukken tussen B en C-stijl die nog bekleed moeten worden.

De D-stijlen.

Doosje vol met rotzooi.

Nog meer meuk dat bekleed moet worden.

Een lege auto. Het paneel dat in de achterklep zit gaat er ook nog uit en wordt ook nog voorzien van een laagje alcantara.

En dit is het resultaat tot nu toe. Nog lang niet klaar dus.  :eusa_shifty:

Verder heb ik nog even naar het paneel dat in het schuifdak zit gekeken, maar dit wordt nog een hele klus. Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om het hele dak eruit te halen, maar ik ben bang dat het de enige mogelijkheid is om het paneel eruit te krijgen, ik denk namelijk dat het via de bovenkant eruit moet.
Heeft iemand enig idee?? Iemand die een afbeelding van vadis hier kan uploaden in goede hoge resolutie?

Thnx

Sem

Je bedoeld toch het paneel dat je dicht kan schuiven? Of je die van binnenuit kan demonteren?

Teddy81

peteRRR

Is het niet te stofferen zonder te demonteren :eusa_think:

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

elianmars

Zit het schuifdak vast gelast/gelijmd, of gebout? Als het met bouten vast zit, is het eenvoudig los te halen, zodat je het schuifpaneeltje er tussenuit kunt halen.

Jack v

Even een detailfotootje van het schuifdakje Ted.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.