Voorstellen Crazychrisje

Gestart door crazychrisje, 28-11-2010 19:29:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LPGLE

Misschien is het dan juist tijd om die regel te herzien ?

De volvo 850 ( uitzonderingen daargelaten) is nou niet meer van een dergelijke waarde dat ze als bijzonder worden beschouwd .
Juist om dat open te zetten , hebben de liefhebbers hier misschien meer kans hun mobiel rijdend te houden met donor 850's  of om zelf een goedkope 850 te kunnen scoren .
Mijn mening om ze op deze manier te verbannen , is dat we dan meer risico lopen de koopjes mis te lopen , of het nu een barrel, sloper of een 'te redden' 850 is .  En daardoor zullen die 850's dan via de handel op de sloop belanden, waar wij dan weer hoofdprijzen voor neer kunnen tellen voor losse onderdelen .

Ook met meerdere volvo 850 occasions toe te laten in het advertentieboard , en de meerwaarde van dit forum heb je kans dat er meer mensen blijven hangen na de aanschaf .
Ik zeg doen !  ;D

pwaes

Citaat van: LPGLE op 30-11-2010 22:40:33
Misschien is het dan juist tijd om die regel te herzien ?

De volvo 850 ( uitzonderingen daargelaten) is nou niet meer van een dergelijke waarde dat ze als bijzonder worden beschouwd .
Juist om dat open te zetten , hebben de liefhebbers hier misschien meer kans hun mobiel rijdend te houden met donor 850's  of om zelf een goedkope 850 te kunnen scoren .
Mijn mening om ze op deze manier te verbannen , is dat we dan meer risico lopen de koopjes mis te lopen , of het nu een barrel, sloper of een 'te redden' 850 is .  En daardoor zullen die 850's dan via de handel op de sloop belanden, waar wij dan weer hoofdprijzen voor neer kunnen tellen voor losse onderdelen .

Ook met meerdere volvo 850 occasions toe te laten in het advertentieboard , en de meerwaarde van dit forum heb je kans dat er meer mensen blijven hangen na de aanschaf .
Ik zeg doen !  ;D

In principe heb je op Marktplaats barrels zat. Het is nooit een volledig waterdicht systeem met eerst 10 'hits' scoren, maar het houd de handelaren en de 'mensen die ff 10 posts scoren' wel op afstand. Ik vind het een goede regel.

FGG

Citaat van: LPGLE op 30-11-2010 22:40:33
Misschien is het dan juist tijd om die regel te herzien ?

Een tijdcriterium er aan koppelen? Tien berichten en 3 maanden lid bijvoorbeeld. Iemand die de intentie heeft de 850 te verkopen schrijft zich niet in op een 850-forum, zeker niet als 't nog 3 maanden duurt voordat ie een advertentie kan plaatsen. Op die manier krijg je hopelijk alleen leden die iig nog 3 maanden in hun 850 willen rijden.



Welkom op 't Forum, Christel.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

henry classic v70

Hello > Goodbye................

Citaat van: FGG op 01-12-2010 08:34:39
Een tijdcriterium er aan koppelen? Tien berichten en 3 maanden lid bijvoorbeeld.

Nog helemaal niet zo'n gek idee Florian!

Als je nu 10 "zinvolle" berichten produceert en je wagen te koop zet binnen zeer korte tijd na aanmelding, zal er wel worden gereageerd op de advertentie maar dan niet met koop intenties........... :evil:                               
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

crazychrisje

hele verhalen van jullie..
het is natuurlijk een goede instelling van jullie om zo indd verkopers buiten te houden..
maar ik zei al eerlijk, dat ik het leuk vind om mee te lezen op een forum en te kijken wat mensen met hun volvo doen.
aangezien ik zelf in de autowereld zit is dit dus me lust en leven.
jammer dat jullie niet geloven dat ik hier niet zomaar lid van ben geworden.
maja dat is jullie mening.

LPGLE

Oh,  ik denk ook echt niet dat je puur hier komt voor verkoop van je auto .

Maar ik denk dat deze regel misschien versoepelt zou kunnen worden .
Zoals henry ook al zegt . Misschien brengt dat de postings ook niet ten goede .
Even tien simpele ,weinig aan het forum toevoegende, berichten plaatsen , auto verkopen , en Daaág maar weer .

Misschien iets om een Forum lid advertentie board te behouden  , en voor de ééndags vliegen een apart advertentie board .
Zo kan je ook al beter zien welke auto écht van een liefhebber is geweest .

b.t.w ... Welkom hier  ...
:eusa_shifty:
Was ik nog vergeten    :eusa_shhh:

EdenAli

Snappen we natuurlijk maar ik heb de eerste pagina van te koop aangeboden even doorgespit.

En heb zo al 6 advertentie's gezien van( forumleden) die 10+ berichten hebben.

Dus als er zich weer eentje aanmeld die gelijk al begint van "hoe zet ik mijn auto te koop`of een verkapte advertentie plaatst

Kan je verwachten dat de rest gaat reageren.

Ikzelf rij een GLT van het eerste uur en ben er trots op hobby kost nu eenmaal geld.

Als ik goedkoop wil rijden haal ik mijn Reliant Robin wel uit de garage.

Geen Apk nodig geen belasting en een oldtimer verzekering erop.

Plus een verbruik van 1 op boven de 20.

jan piet

Waarom haalt mijn Reliant dat dan niet?!?  ??? ::)









:evil: ;D

EdenAli


jan piet


darius

Hee hallo Christel, waarom ben jij "CRAZY" ?  Ben altijd benieuwd naar de buitenbeentjes namelijk.  ;D Welkom hiero..
No show, only go.

crazychrisje

Fijn dat jullie me begrijpen en geloven.
haha ze noemen mij heel me leven al CC dat betekent dus crazychrisje.
Me echte naam is dus indd christel, maar iedereen noemt me chrisje of cc.

Onze volvo is echt op een goede plek bij ons.
word met liefde onderhouden en heeft ons nog nooit in de steek gelaten of wat dan ook!
hij heeft nu fijn winterbandjes om zen velgen en brengt ons overal naar toe.

Bedankt allemaal voor jullie verwelkomen!

mevita

jullie kunnen haar best hier toelaten op t forum ze houdt van sleutelen is monteuse heeft verstand van brommers, tenminste als ik juist gegoogled heb dus misschien kunnen jullie nog wat van haar leren  ;D
welkom hier op t forum,
en als sleutelen en auto,s je hobby zijn zou ik zeker de 850 houden,

gr mevita

crazychrisje

#28
Dankjewel Mevita.
Ja hoor ik het wat brommers.
Sleutel er veel aan en heb er al vele gerestaureerd.
Het is gewoon me lust en me leven!
Aan een 850 hoef je niet veel te sleutelen, zijn gewoon perfecte wagens die je nooit in de steek laten.
Wie weet we zullen wel zien waar het schip strand!

Voor de mensen die het leuk vinden om de rest van me hobby's te zien:

Mijn brommers:  http://forum.cittafreaks.nl/showthread.php?t=4524
Mijn Auto:Volkswagen Golf II 1.3   http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=77049
Mijn schakels: http://forum.cittafreaks.nl/showthread.php?t=4471

crazychrisje

#29
Up to date!

Volvo is gister verkocht.
aan ook een trouwe volvo liefhebber! Met pijn in ons hartje stonden we te kijken toen die wegging, maar we weten wel dat die goed terecht is gekomen!
Hebben besloten onze kleine auto ook weg te doen, en een degelijke ( ruime) auto op lpg g3 terug te kopen.
zodat als het moet we toch nog met veel man weg kunnen in een auto en toen nog goedkoop rijden! ( ja plannen zijn helemaal veranderd maar dit gaat het worden)
Dus nu opzoek naar een mooie volvo op lpg-g3 of iets anders leuks!