werking antennering

Gestart door stan81, 29-11-2010 21:44:04

Vorige topic - Volgende topic

peter1977

Citaat van: stan81 op 07-12-2010 20:27:20
kost meer dan 2 tientjes. Meen net geen € 50,- En let dan even op welk chassisnummer je hebt, zoals ik een aantal posts naar boven heb geschreven.
Gaat neem ik aan om de laatste 6 cijfers van je chassisnummer?

stan81

nico2309

€ 43 euro ex. BTW zojuist besteld, auto slaat wel aan maar direct ook weer af.
Hulde aan het forum, door de nuttige info kon ik de dealer de mogelijke optie's meegeven
en is naar alle waarschijnlijkheid een hoop onnodig zoekwerk voorkomen.

Fingers crossed, morgenochtend 8:00 onderdeel binnen dus meteen ophalen en monteren.

gr.

Nicolai

Sbv

Citaat van: nico2309 op 07-03-2011 14:04:46
€ 43 euro ex. BTW zojuist besteld, auto slaat wel aan maar direct ook weer af.
Hulde aan het forum, door de nuttige info kon ik de dealer de mogelijke optie's meegeven
en is naar alle waarschijnlijkheid een hoop onnodig zoekwerk voorkomen.

Fingers crossed, morgenochtend 8:00 onderdeel binnen dus meteen ophalen en monteren.

gr.

Nicolai

En al gemonteerd ?

nico2309

1e herstel bedrag van 43 euro was inclusief BTW.

Direct gemonteerd maar niet direct opgelost, naar de garage gereden in de V50, direct een garantie kwestie met de velgen aangekaart, monteur mee met laptop om de immobilizer de sleutels te laten herkennen, niet duidelijk of dit gelukt is.
Ondertussen accu leeg.
Auto opgehaald door garage, gesleept hetgeen voor een volvo zeer onnatuurlijk eruit ziet.
Half uur later naar de garage, auto onderweg al aangeslagen en heeft tijd staan draaien in garage, zonder problemen.
Na een foutmelding op de antennering, na wissen van de meldingen geen foutmeldingen.
Raadsel wat er aan de hand is geweest, lijkt alsof de antennering de oplossing is geweest.

T5turbo

Laten we het hopen.  :eusa_drool:
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

nico2309

helaas, vanmiddag met mijn dochter richting muziekles, halverwege de straat slaat de auto weer af, met geen mogelijkheid
aan de praat te krijgen, aanslaan en direct weer af.
Auto een parkeerhaven ingeduwd en de V50 gepakt om naar het dorp te rijden.
Terug weer geprobeerd maar zelfde probleem, lopen en afslaan, vriend gebeld om naar de garage te slepen voor morgenochtend
maar deze was alleen met z'n 3 dochters en had geen tijd.
Aan het knutselen geweest, draadje met twee platte contacten (uit oude radio stekker getrokken) en toch maar de kontakten
van relais 103 doorverbonden, direct lopen, gewoon weer over op gas, net keer of 3 - 4 gestart en over laten schakelen naar gas,
zonder probleem.
Morgen dus maar even een relais 103 halen, laten we hopen dat het dan opgelost is, het geeft een onrustig gevoel en je verliest toch iets van het vertrouwen.