855 Total Loss, we gaan verder met een D5, en nu een D6 PiH!

Gestart door Snellebaksteen, 02-12-2010 23:31:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 11-12-2012 10:25:36
Dat kan het verschil maken hoewel ik dat niet zeker weet.

Jawel. Die vissenogen geven niet veel licht. Chris heeft ze ook, maar ik ben er ook niet wild van (sorry Chris).

Snellebaksteen

Action lampjes halen dus. Eindelijk weer echt licht.
En ik kan niet bedenken waarom ze er uit zouden moeten voor de APK.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

)()()sT

Bij mijn pa stond de lichtbundel bij zo'n Action lampje veel hoger / verkeerd als bij de andere met een Philips.
Jij zegt nu dat je meer ziet, maar zien de anderen nog wat ??? ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: )()()sT op 11-12-2012 12:14:52
Bij mijn pa stond de lichtbundel bij zo'n Action lampje veel hoger / verkeerd als bij de andere met een Philips.
Jij zegt nu dat je meer ziet, maar zien de anderen nog wat ??? ;D

Dat moet dan toch een defect lampje zijn geweest. Kan me niet voorstellen dat zulke rotzooi opzettelijk wordt geproduceerd.

tuøwE
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis


Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

grijzev70tdi

Citaat van: Snellebaksteen op 11-12-2012 00:06:54
Ik heb al veel geklaagd over de slechte koplampen van de N. In een poging hier verbetering in te brengen heb ik al verschillende dingen geprobeerd: Hele dure Philips lampen (nightvision+ ofzo), xenon look lampen van de bouwmarkt van alles en nog wat. Tis iedere keer ellende.
Ik dacht zelfs al aan een setje chinavision Xenon troep van Dealextreme, ook de site van diegene waarvan de naam niet genoemd mag worden heb ik met interesse bekeken.

Nu heb ik vorige week een setje lampjes bij de Action gehaald, voor die 1,99 wil ik dat dan ook nog wel proberen.
Blue vision ofzo iets, de verpakking heb ik niet meer.

Ik ga morgen de gehele voorraad opkopen. Al gaan ze om de week stuk, maakt me niks uit. Wat een licht!! Heerlijk!!

Verder niks te melden. Hij doet het gewoon altijd.
Oja ik heb een steentje tussen de remschijf en het schildje gehad. Dat was het wel weer. Saaie auto zo'n N.


Vind ook dat er slecht licht op de N zit. De 850 is vele malen beter. Daar zitten ook lampjes (denk van de action) in die jij nu hebt.

Grolsch, het klinkt al lekkerder

rpakuypers

Citaat van: Snellebaksteen op 11-12-2012 00:30:32
Want?

Teveel strooilicht ........ kwam er niet mee door de APK. Wellicht kan JGVDV als apk keurmeester hier mer over zeggen.

Groet,
Roger

jgvdv

action lampen hebben waardeloos beeld , je ziet idd meer ja , maar je verblind de rest .. pfff hoeveel afkeur ik al heb gezien met die waardeloze lampen...  :eusa_wall: :eusa_whistle:
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

grijzev70tdi

In de 850 geven ze perfect lichtbeeld. Beter als de N met dure phillips lampen...
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Snellebaksteen

Nouja, dan heb ik ook eens veel strooilicht. Net als al die A3tjes en oude A4tjes die ik altijd tegenkom.
Ik ben trouwens nog niemand tegengekomen die naar me seinde.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

rpakuypers

#476
Citaat van: grijzev70tdi op 12-12-2012 00:17:35
In de 850 geven ze perfect lichtbeeld. Beter als de N met dure phillips lampen...

Ik heb zelf zo'n wat duurder Philips setje gehad en die waren echt goed. Nogmaals, als het lichtbeeld bij de apk gemeten wordt dan kunnen de Action lampjes eruit ....... Ik zweer in ieder geval bij een goed gemonteerd xenon-set met goed afgestelde lampen. Een bak licht en na duizenden kilometers maar 1 keer een seiner gehad. Wacht nu alleen nog even op een nieuw lampje  :P

Groet,
Roger

elianmars

Citaat van: rpakuypers op 12-12-2012 06:21:59
Citaat van: grijzev70tdi op 12-12-2012 00:17:35
In de 850 geven ze perfect lichtbeeld. Beter als de N met dure phillips lampen...

Ik heb zelf zo'n wat duurder Philips setje gehad en die waren echt goed. Nogmaals, als het lichtbeeld bij de apk gemeten wordt dan kunnen de Action lampjes eruit ....... Ik zweer in ieder geval bij een goed gemonteerd xenon-set met goed afgestelde lampen. Een bak licht en na duizenden kilometers maar 1 keer een seiner gehad. Wacht nu alleen nog even op een nieuw lampje  :P

Groet,
Roger

Toch is xenon met niet-heldere koplampen k*t. Je kunt het al van verre zien.

Thys

Precies, kun je lekker ver zien 8)

Maar ik zal blij zijn als ik komende week m'n standaard koplampen met 8000K kan vervangen door heldere koplampen met 6000K pitten.

)()()sT

Citaat van: Thys op 12-12-2012 09:01:30
Precies, kun je lekker ver zien 8)

Maar ik zal blij zijn als ik komende week m'n standaard koplampen met 8000K kan vervangen door heldere koplampen met 6000K pitten.

Je matje was toch al weg ???

;D