wie wil mij helpen?

Gestart door blauweroffel, 17-12-2010 23:07:22

Vorige topic - Volgende topic

blauweroffel

Wie wil mij helpen?

Ik heb een Volvo in Delft gekocht (heb er ook in gereden). 8 januari haal ik die op. Maar......de auto moet apk gekeurd worden. De afspraak is dat ik die voor mijn rekening neem.
Maar ik woon niet bepaald in de buurt van Delft.
Ik zoek dus iemand (in de buurt van Delft) die de auto naar een apk keuring wil brengen voor mij. Datum en hoe en wat is uiteraard te overleggen.

Iemand die hier wel zin in heeft?
(auto naar garage brengen, zelf ook even een kritische blik op werpen?)
BR

antraciet

Is het niet makkelijke om in de buurt te laten keuren, en ja je mag er mee rijden zolang de afspraak voor apk vaststaat

blauweroffel

De apk loopt af op 28 januari, de huidige eigenaar wil geen apk meer doen (gaat emigreren) maar is bereid om een door mij betaalde apk te laten doen.
Als er dan nog gebreken aan het licht komen (remmen, uitlaat etc) dan kan er nog wat de prijs gedaan worden.

Wellicht dat ik het combineer met aankoop keuring door dealer, maar ik weet niet of die wel eerlijk zijn, komen misschien wel met "reparatietips" liefst door henzelf uit te voeren

BR

antraciet

Citaat van: blauweroffel op 17-12-2010 23:12:26

Wellicht dat ik het combineer met aankoop keuring door dealer, maar ik weet niet of die wel eerlijk zijn, komen misschien wel met "reparatietips" liefst door henzelf uit te voeren
BR
destemeer reden om dichterbij te laten keuren toch?

gr Arjen

blauweroffel

Citaat van: antraciet op 17-12-2010 23:17:28
Citaat van: blauweroffel op 17-12-2010 23:12:26

BR
destemeer reden om dichterbij te laten keuren toch?

gr Arjen

da's waar, maar de eigenaar wil/kan de auto een 1/2 dag missen......

BR

mevita

waarom ga je dan niet gewoon 8 jan er vroeg heen ,rijdt even naar een keuringstation , onderhandelt met die man mochten er gebreken zijn en koopt hem dan of niet bij ernstige tekortkomingen,

gr mevita

antraciet

blauweroffel

Citaat van: mevita op 17-12-2010 23:20:47
waarom ga je dan niet gewoon 8 jan er vroeg heen ,rijdt even naar een keuringstation , onderhandelt met die man mochten er gebreken zijn en koopt hem dan of niet bij ernstige tekortkomingen,

gr mevita

kan je keuren op zaterdag?

@ antraciet: is ook een idee......, maar dan ben ik er een dag mee zoet, ben verwend ventje, niet zo veel zin in ..... ;D

BR

The Demon

Kan er niets aan de prijs gedaan worden als je hem zonder apk koopt?

Groet,
The Demon.

antraciet

Citaat van: blauweroffel op 17-12-2010 23:22:52
Citaat van: mevita op 17-12-2010 23:20:47

gr mevita

kan je keuren op zaterdag?

@ antraciet: is ook een idee......, maar dan ben ik er een dag mee zoet, ben
verwend ventje, niet zo veel zin in ..... ;D

BR

laat je hem die auto erheen brengen  ;)

blauweroffel

Citaat van: The Demon op 17-12-2010 23:23:23

Groet,
The Demon.

Nee, als er nog meer afgaat (want de wagen is niet duur :eusa_dance:) gaat ie naar een familielid

BR

The Demon

Citaat van: blauweroffel op 17-12-2010 23:25:06
Citaat van: The Demon op 17-12-2010 23:23:23

Groet,
The Demon.

Nee, als er nog meer afgaat (want de wagen is niet duur :eusa_dance:) gaat ie naar een familielid

BR

Dan koop je hem zonder APK en laat hem keuren als het jou uitkomt, zijn de kosten te hoog verkoop je hem weer voor dezelfde prijs.
Of je spreekt af (op papier) dat als de kosten boven een bepaald bedrag uitkomen hij de auto terugneemt.
Rijdt de auto verder goed geen rare geluiden bij sturen, remmen o.i.d.?
Vloeistoffen zijn ook normaal?
Dan kan je het wagen.

Groet,
The Demon.

mevita

wat voor volvo heb je eigenlijk gekocht dan?

gr mevita

antraciet

Marijn Degens

Waarom laat je hem niet direct even helemaal keuren als dat de prijs nog zou kunnen beïnvloeden? Wat ik niet snap, je gaat de auto 8 januari ophalen en de APK loopt tot 28ste? Wat is het probleem dan precies?