Hulp gezocht voor Dream4Kids <nu met NIEUWE FOTO's> LET OP!!!

Gestart door Boeijke, 21-12-2010 22:34:26

Vorige topic - Volgende topic

Richard V70

Geweldig hoe dat jochie genoten heeft en dat jullie dat voor hem hebben willen doen. Helaas kon ik er niet bij zijn. Ik moest helaas werken .......op Schiphol. Het was nog te donker om de stoet te zien rijden. Helaas. Michien volgende keer beter.

UserID6342

We waren al even thuis natuurlijk, maar door tijdelijke drukte geen tijd gehad om eerder te uploaden...  Hier onze 15 fotootjes:

Zelden waren 2 volwassen kerels zo blij met het zien van de KPLD !!  Geweldig om te zien hoe het manneke overal op reageerde.  We zijn erg benieuwd hoe het met Ties vandaag allemaal verlopen is in Zweden bij de Volvo.  Hopelijk heeft het ventje een geweldige tijd daar gehad.

marc-850

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Mooi dat velen van ons het (Volvo-motor) hart op de juiste plaats hebben zitten.

Misschien een idee om dit vaker te doen, zoals de zgn 'truck-runs'?

Freakybaby

Jongens het was mooi vanochtend.. Hoe Ties reageerde toen hij buiten kwam  :eusa_clap: en later met de politie auto, prachtig  :eusa_clap:

Ik vond het jammer bij Vinkeveen terug te moeten draaien, blijkt ook niet helemaal duidelijk geweest te zijn dat de KLPD daar weer zou stoppen om Ties weer terug over te dragen, maar ik vond het een hele geslaagde actie.

Om 8.20 stond ik voor mijn baas in de file op de afrit Breda Noord, dus ik was ondanks het weer ook nog op tijd terug  ;D
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

StefanCJ

Erg gaaf om te zien, echt super! Helaas kon ik er niet bij zijn in verband met mijn werk ...

hvdmountain

Freakybaby

Cam wel bij me, maar niet uit de auto gehad.. Gelukkig draait die andere mee. (wel veel last van de regen/vocht).
http://www.youtube.com/watch?v=plnYcaZWdZw
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

johnn54

maruska

Jongens, prachtig weer dit.. In navolg van de begrafenis laatst, ook hier weer het gevoel "machtig".. Om een kleine jongen zo te zien genieten van al dat "moois". Mooie ervaring, hoop dat de rest van de dag net zo leuk voor hem is geweest als die begon vanochtend vroeg ;D
Ennuh Cas, tis maar goed dat je nu een paar keer flink in de remmen bent gaan staan de laatste tijd, zo raak je mooi ingespeeld op mijn rijgedrag ;D.. Wat een remactie was dat zeg bij die afslag..
Willem, bedankt voor het organiseren !
En de rest : vol lof voor iedereen die meegedaan heeft !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Jack v

Citaat van: maruska op 18-01-2011 19:55:49
Jongens, prachtig weer dit.. In navolg van de begrafenis laatst, ook hier weer het gevoel "machtig".. Om een kleine jongen zo te zien genieten van al dat "moois". Mooie ervaring, hoop dat de rest van de dag net zo leuk voor hem is geweest als die begon vanochtend vroeg ;D
Ennuh Cas, tis maar goed dat je nu een paar keer flink in de remmen bent gaan staan de laatste tijd, zo raak je mooi ingespeeld op mijn rijgedrag ;D.. Wat een remactie was dat zeg bij die afslag..
Willem, bedankt voor het organiseren !
En de rest : vol lof voor iedereen die meegedaan heeft !
Alweer bijna een kop-staart? Zijn er ook nog foto's van schiphol of moeten we die ergens anders bekijken?

Geweldig dat jullie het voor  elkaar hebben gekregen om er aanwezigg te zijn, het jochie kijkt heel blij op de foto's. Goed gedaan!!!!!!!
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

C.punTeR

cas

helaas was schiphol een drama, en reden er een hoop volvo s  doeloos rond, wat bijna ruzies gehad. dus laat dat maar achterwege  ;)  denk dat Willem van Ties met het afscheid wel een plaatje heeft kunnen schieten?  er was wat onduidelijkheid over welke VIP parking. ( wij bezette alles boven, maar het bleek beneden  :eusa_shhh: )
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

UserID6342

Incl. het wat gestreste gedrag van een of andere onnozel die zich eigen vreselijk belangrijk voelde en dacht even te moeten gaan dreigen met 'klemmen' waarop een paar van ons eieren voor hun geld kozen en de auto's verplaatsen.  Ron en ik hebben nog even een goed gesprek met die pik gehad en 'm een paar dingen uitgelegd.  Uiteraard even een paar namen etc. niet genoemd.  Maar het was een 'goed' gesprek, zullen we maar zeggen.  Hij is daarna ook niet meer terug gekomen :)

Laten we het maar houden op miscommunicatie van de diverse Schipholafdelingen te samen. De een wist van 9 auto's af (die er dus eigenlijk helemaal niet zouden moeten zijn op die plek) en de ander weer niet.  Dat was even jammer want Ties is dus niet door de hele stoet op Schiphol afgeleverd.  Maar wel natuurlijk van ondergeschikt belang in de hele rit van en naar Schiphol toe.

combinedforces

Ik ben diep onder de indruk. Wat een actie, heel tof. Kudos!

antraciet