Hulp gezocht voor Dream4Kids <nu met NIEUWE FOTO's> LET OP!!!

Gestart door Boeijke, 21-12-2010 22:34:26

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Citaat van: Teddy81 op 19-01-2011 16:57:52
Citaat van: The Demon op 19-01-2011 15:53:47
..., en ik kan me niet herinneren dat ik een flits zag, dus hopen dat we mazzel hebben ;D

Ik wil niet vervelend zijn, maar niet alle palen flitsen meer tegenwoordig! Ik hoop van harte dat jullie geluk hebben.
En anders misschien de KLPD-ers die mee waren contacten en hun de boets kwijt laten maken! ;D

Ik rij bijna dagelijks over de A9 en weet dat deze palen wel flitsen, regelmatig gezien als ik 'smorgens de andere kant op rij.

Groet,
The Demon.

cas

Citaat van: maruska op 19-01-2011 16:13:18
ik weet in elk geval dat Cas er als hardste doorheen joeg ;D
ennuh, er zijn wel meer momenten geweest die nodig waren om het juiste pad te rijden (fietspad vught, schiphol,....)

ach... die 200 op de teller zal wel uitkomen met correctie op 123 hoop ik  :eusa_shifty:  wat is de max daar? ik zeg gewoon dat ik het niet was  :angel:   jammer dat er niet iets duidelijker was gemeld dat ze er met een rotgang vandoor gingen en we verderop gewoon weer zouden aansluiten.... wilde ze gwoon niet kwijtraken....

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

maruska

Citaat van: cas op 19-01-2011 17:55:50
ennuh, er zijn wel meer momenten geweest die nodig waren om het juiste pad te rijden (fietspad vught, schiphol,....)
ach... die 200 op de teller zal wel uitkomen met correctie op 123 hoop ik  :eusa_shifty:  wat is de max daar? ik zeg gewoon dat ik het niet was  :angel:   jammer dat er niet iets duidelijker was gemeld dat ze er met een rotgang vandoor gingen en we verderop gewoon weer zouden aansluiten.... wilde ze gwoon niet kwijtraken...
mee eens
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

fransklaassen

Het was geweldig erbij te zijn Ik hoop dat Ties en zijn familie een onvergetelijke dag heeft gehad.

Groet,

Frans
You only live once

Jack v

Jullie hebben het kenteken en de tijd van de klpd dus je kan het altijd kenbaar maken tegen de twee agenten.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

cas

Citaat van: Jack v op 19-01-2011 18:46:24
Jullie hebben het kenteken en de tijd van de klpd dus je kan het altijd kenbaar maken tegen de twee agenten.

geeft ons niet het recht om ook te hard te rijden  ;D  denk dat ik de last gewoon moet dragen als ik een prent krijg. jammer dan, is mijn eigen rechtervoet, aangestuurd door mijn hersenen.

maar nogmaals, de communicatie had beter gekund.

Is er al bekend of alles goed gegaan is met Ties verder die dag? lijkt me flink energievretend zo vroeg op, vliegen, veel lopen, en geloof ook dezelfde dag weer terug toch?

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

tom480

- R1200GS -

elianmars

ach... die 200 op de teller zal wel uitkomen met correctie op 123 hoop ik  :eusa_shifty: 

;D ;D

Jack v

zelfs de klpd mag zonder bijzondere signalen geen 200 ;)
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

johnn54

Citaat van: Jack v op 19-01-2011 19:30:04
zelfs de klpd mag zonder bijzondere signalen geen 200 ;)
Helaas...niet juist geantwoord. U gaat niet door voor de koelkast :)
KLPD (politie in het algemeen) heeft daarvoor ontheffing, mits.......
en dat 'mits' is het, het overige verkeer mag daardoor niet in gevaar gebracht worden (het Artikel 5, zeg maar).
Dat geldt overigens ook als ze MET optische en geluidssignalen rijden.

The Demon

Maar die signalen hadden ze wel, en toestemming van de meldkamer.
Het enige wat we kunnen proberen in geval van een prent is collectief voor laten komen en de situatie uitleggen, met eventuele hulp van de agenten.
Maar aan de andere kant is het net wat Cas zegt; je trapt zelf het gaspedaal in.

Groet,
The Demon.

Freakybaby

Citaat van: maruska op 19-01-2011 09:47:24
uit het filmpje van freakybaby : "ik heb er al 2 zien doorrijden richting amsterdam.."
ik denk dat ik weet wie ;D
Citaat van: jrkalf op 19-01-2011 10:32:05
en ik denk dat het er iets meer dan 2 waren ;D

Ik heb 2 groene rechtdoor zien gaan, de banaantjes zaten daar nog voor.

Citaat van: Sem op 19-01-2011 08:30:20
Geweldig! Zegt ie nou dat ie 220km/h heeft gereden met de KLPD? Prachtig! Goed bezig mannen...  petje af.  :eusa_clap:

:eusa_shhh:
Ik zat ook op eeh, niet geheel legale snelheden en zag ze pas onderaan de afrit weer...

Citaat van: Sem op 19-01-2011 08:30:20p.s. ben jij je versnellingsbak aan het "tandenpoetsen" bij aankomst tankstation?  ;D
Nee, ruitenwissers zijn niet 100%, en die cam hangt aan een op de ruit geplakt voetje, dat hoor je dus heel erg terug.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Freakybaby

ach... die 200 op de teller zal wel uitkomen met correctie op 123 hoop ik  :eusa_shifty:  wat is de max daar? ik zeg gewoon dat ik het niet was  :angel:   jammer dat er niet iets duidelijker was gemeld dat ze er met een rotgang vandoor gingen en we verderop gewoon weer zouden aansluiten.... wilde ze gwoon niet kwijtraken....

De max daar is 100..

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

johnn54

Citaat van: The Demon op 19-01-2011 19:47:57
Het enige wat we kunnen proberen in geval van een prent is collectief voor laten komen en de situatie uitleggen, met eventuele hulp van de agenten.
Maar aan de andere kant is het net wat Cas zegt; je trapt zelf het gaspedaal in.

Groet,
The Demon.
Je zou het kunnen proberen, maar ik ben toch bang dat Cas zijn tekst door de rechter overgenomen wordt.
De agenten erbij vragen (als getuigen) zal denk ik ook niet helpen, aangezien zij niet gevraagd of gevorderd hebben (zo hard) mee te rijden (nog even afgezien dat het hen mogelijk in een lastig parket zou kunnen brengen).
Wat in een dergelijke zaak ook (behoorlijk) meegewogen zal worden (denk ik) is dat we het niet over 5 of 10 Km te hard hebben.
Ben toch bang dat het idd rekening man zal worden.........maar goed, niet geschoten is altijd mis...al vraag ik me af of je moet schieten in dit geval (just my 2 cents)

Freakybaby

Citaat van: johnn54 op 19-01-2011 21:31:02
Citaat van: The Demon op 19-01-2011 19:47:57

Groet,
The Demon.
Je zou het kunnen proberen, maar ik ben toch bang dat Cas zijn tekst door de rechter overgenomen wordt.
De agenten erbij vragen (als getuigen) zal denk ik ook niet helpen, aangezien zij niet gevraagd of gevorderd hebben (zo hard) mee te rijden (nog even afgezien dat het hen mogelijk in een lastig parket zou kunnen brengen).
Wat in een dergelijke zaak ook (behoorlijk) meegewogen zal worden (denk ik) is dat we het niet over 5 of 10 Km te hard hebben.
Ben toch bang dat het idd rekening man zal worden.........maar goed, niet geschoten is altijd mis...al vraag ik me af of je moet schieten in dit geval (just my 2 cents)

Eerst maar eens zien of je post krijgt.