Groene R / T5-R Meeting (Dark Olive Pearl)

Gestart door 850Roffel, 02-01-2011 15:10:48

Vorige topic - Volgende topic

petrolhead

Ook weer thuis. Gezellig vandaag ondanks het weer. Bekenden en nieuwe gezichten ontmoet. Sommige kwamen wel van heel erg ver. Friesland heb ik gehoord en uit Maastricht. :eusa_clap:
Ongeveer 10 DOP's waren er. Totaal schat ik rond de 20 waaronder 5 CY's.

Bedankt organisator!

Powerpete

Cas ............moet je maar op tijd komen  ;D ;D :P

ff zonder dollen... we stonden al een uur te kleumen en nat te regenen, dus we hebben besloten om de plaatselijke horeca maar met een bezoekje te vereren...

zie de foto's...

was weer gezellig, jammer van het DOPerwtensoepweer... maar ja je rijdt niet voor niets in een zweedse auto, we hadden ook in een halve meter sneeuw kunnen staan..

den foto's .... (wat minder als normaal, kan nou niet zeggen dat de belichting ideaal was..)

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

jrkalf

Citaat van: Powerpete op 27-02-2011 17:21:58
Cas ............moet je maar op tijd komen  ;D ;D :P

Dat komt me niet bekend voor... of wel Cas? ;D
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Martijnc70t5

Ann.

Jaaaa zoveel Dop bijelkaar daar werd ik blij van  :)
Ook mooi geel blauw en zwart, organisatie bedankt,
Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar De Band in het cafe.

Wanneer is er weer een meeting?  :eusa_whistle:

reneetje

Citaat van: petrolhead op 27-02-2011 17:19:08
Ook weer thuis. Gezellig vandaag ondanks het weer. Bekenden en nieuwe gezichten ontmoet. Sommige kwamen wel van heel erg ver. Friesland heb ik gehoord en uit Maastricht. :eusa_clap:
Ongeveer 10 DOP's waren er. Totaal schat ik rond de 20 waaronder 5 CY

Bedankt organisator!

De sedan´s waren uitgesloten alhier  ??? ;) ;D
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

)()()sT

Leuk hè, altijd weer de kappen open  :D

cas

Citaat van: Ann. op 27-02-2011 17:33:34
Jaaaa zoveel Dop bijelkaar daar werd ik blij van  :)
Ook mooi geel blauw en zwart, organisatie bedankt,
Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar De Band in het cafe.

Wanneer is er weer een meeting?  :eusa_whistle:

band, ik liep langs dat poortje op zoek naar jullie, telefoon werd niet beantwoord  :-\. Dacht nog, hier? Nee.. Zal wel niet. En na half uur in de pisregen rondlopen maar bij m'n broer naar binnen.

Was iets later, maar had post gekregen die ik even moest lezen. Ja, op zondag ja..

Toch wel leuk nog dat totaal plaatje!
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

maruska

Cas, de gsm lag nog in de auto... :(
Mooie serie volvo's, en blij met de opkomst van CY ;D
(4 estate'jes en een sedannie)

Pokkeweer, maar prima motor-kijk-momentjes
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

T-5R Jorn

Ik ben ook weer thuis.
Het was weer erg gezellig en over de opkomst was zeker niet te klagen.
Er stonden ook weer een paar erg mooie auto's tussen, was leuk om weer ff bij de ander onder de kap te kijken, ik verbaas me trouwens nog steeds over de creatieve plekken die men soms had gevonden voor het alarmkastje  :P

Menno nogmaals bedankt voor de organisatie  :eusa_clap: :eusa_clap:

Citaat van: 0507880 op 27-02-2011 16:58:04
Hey allemaal,

Ben veilig thuis gekomen ondank zij de vele regen.
Nog een stuktje snelweg samen met jorn gereden  :P

gr Arjan

Het was een leuk stukje terug, wel jammer dat die Duitser in z'n Skoda maar op de linker baan bleef plakken en die Focus die zich bijna in mijn zijkant drukte :eusa_snooty: Maar het laatste stukje bij Arnhem schoot wel lekker op   :evil: ;D
MY RIDE 855 DOP T-5R

850Roffel

Ondanks de regen was het toch nog een gezellige meeting geworden. :eusa_clap: :eusa_clap:
en er waren ook weer veel mooie auto's :o
Bedank dat jullie allemaal waren gekomen en in de zomer volgt deel 2 van deze meeting :eusa_dance:

Gr. 850Roffel

olivegreen

Hallo allemaal,
Weer thuis.
Echt super.
Ik heb nu met te weinig mensen gesproken doordat ik flink baalde van die regen.
Geweldig zoveel van deze auto's bij elkaar te zien.
Ik heb foto's en zal deze komende week plaatsen.
Nummerborden weghalen en andere drukte.......
Ik kom zeker weer een keer en hoop dan op mooier weer en meer gesprekken en open moterkappenmomenten.

Bedankt organisator.

MikeyQR

Ondanks het p#@*weer toch een gezellige meeting gehad, ook weer een paar forum mensen gesproken, en voor de gezelligheid ook maar weer eens over m'n CY gepraat  ;D , toch leuk om te horen dat er meer mensen zijn die wel een CY zouden willen hebben maar het niet mogen van hun wederhelft want hij is geel.  ;D
Ook nog afgesproken met mimibiti (michiel) en z'n vader (ook Volvo gek) om samen daar heen te rijden achter elkaar was een leuke combinatie 855 CY en een 854R DOP op de weg.  8)

Bedankt organisator(en)  :eusa_clap:

Tot de volgende DOP, CY meeting  8)

Gr Mike

maruska

Of een CY aka DOP... Meer geel op straat ! ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

LouisXIV

Vandaag was mijn vuurdoop, mijn eerste Forum meeting ever, wat was het koud  :o Ik vond het leuk om nu eens gezichten te zien achter de forum berichten. Ik merkte wel dat de V70 classic in de minderheid was. Wat ook opviel was de verhouding getunde auto's/ongetunde auto's met name onder de motorkap. Ik heb een grote verscheidenheid aan stabilisatiestangen gezien. Misschien moet ik daar ook eens aan denken  ???