Jack v en de 850 NBP ( de apk, helaas)

Gestart door Jack v, 30-12-2010 12:50:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

maartendeb

#105
Citaat van: razorx op 12-02-2011 23:17:44
Citaat van: elianmars op 12-02-2011 23:02:55
Citaat van: maartendeb op 12-02-2011 22:56:20
Wat is dat voor mooie groene tool als ik vragen mag, een draadloze soldeerbout?  :eusa_drool:

Zo te zien eentje met een gasbrandertje.
Yep!

Van de Action nota bene. Heerlijk dingetje. Redt het prima buiten.
Hete lucht, solderen of branden.

Nice, ik wist niet dat zoiets bestond. Ik ga van de week op zoek :)

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Teddy81

#107
Citaat van: Jack v op 12-02-2011 23:57:58
Citaat van: mjansen op 12-02-2011 22:38:05
je stond bij damm deuren of niet?
yep

Ik ga daar ook solliciteren denk ik! Werken best wel "aardige" mensen! Hè Jack! ;)
Hahahaha

Edit: Mijn foto's










Jack v

Bedankt Teddy,

Leuk om kennis te maken, mooie foto's weer.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

Vandaag in navolging op Yits zijn VVIS tuning project de vlinderklep even aangepakt.
EErst alles even gedemonteerd en maar een grondige schoonmaakbeurt gegeven voordat ik met de vlinder aan de slag ging.
Vooral in het filtertje van e vlamdover zat behoorlijk sludge. Filter volgens de nieuwe normen gelijk maar verwijdert.
Eerst maaar eens bij Dirk geinformeerd hoe hij het klepje afvlakt. Omdat ik de schroefjes niet los kon krijgen geprobeert om het maar te doen terwijl hij in het huis zit.
Mijnheer dremel maar even uit zijn koffer getrokken klein freesje erop en gaan.
En dit is het resultaat:



Het had nmisschien nog iets dunner gekund maar het plasticgedeelte is nu net zo dik als het asgedeelte.

Nieuwe pakking gemaakt:


En weer monteren:


Ik heb er nog niet mee gereden maar dit komt morgen wel ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

verburgh


Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

verburgh

Even sparen en dan voor een JB inlaatkelken gaan :eusa_dance:  ;D


thuur

Het "doorzichtige" slangetje op je vlamdoverhuisje zou ik even vervangen door een stukje hard plastic van een kleinere diameter. Dat zorgt nl. voor een bepaalde onderdruk voor de carterdampen :D


Gr ;)

Jack v

Dat is een stukje siliconenslang inwendig 3mm Thuur, kan er nog een dunnere op dan? Die krijg je dan niet meer over de aansluitingen op de toren en vlamdoverpotje toch?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

thuur

Dat zal wel loslopen dan. Het lijkt niet op 3mm nl.

Aansluiten uiteraard met een stukje rubber/siliconen ;)


Gr 8)

UserID6342

Mooi dat het allemaal weer opgelost is Jack ;D  Was even over en weer wat PBen, maar goed gevonden.  Voortaan uitkijken wat je met die lompe klauwtjes allemaal doet he ? Hahahahaha, ;D ;D :evil: ;D

ulkeman

merk je nu onderin dat die iets feller is nu je de bobbel er uitgevijlt hebt ? of merk je niet veel?


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Jack v

Citaat van: Dirk342 op 19-02-2011 18:09:04
Mooi dat het allemaal weer opgelost is Jack ;D  Was even over en weer wat PBen, maar goed gevonden.  Voortaan uitkijken wat je met die lompe klauwtjes allemaal doet he ? Hahahahaha, ;D ;D :evil: ;D
yep zoals Dirk reeds zegt zat ik met mijn lompe kllauwtjes in een iets te klein hoekje te wrotten gister met het afvlakken van de vlinderklep waarbij ik de connectors van e nokkenassensor half uit elkaar had gedrukt. Gevolg hiervan was dat ik bij 3000rpm en dan het pedaal vloeren een enorme hik kreeg en daarboven weinig tot geen vermogen meer. Dit was idd even zoeken voordat ik dat had gevonden maar het is nu opgelost.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

#119
Citaat van: ulkeman op 19-02-2011 18:12:27
merk je nu onderin dat die iets feller is nu je de bobbel er uitgevijlt hebt ? of merk je niet veel?
hij pakt veel sneller toeren nu de bobbel eruit is en reageerd iets feller op het gaspedaal. Nogmaals Stefan een turbo zal het nooit worden maar het is wel een leuke update waar hij vlotter van word. Ik heb nu alles gedaan wat Yits in zijn blog beschrijft en ben meer dan tevreden.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.