Jack v en de 850 NBP ( de apk, helaas)

Gestart door Jack v, 30-12-2010 12:50:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

elianmars

Ik heb het ook een keer gehad, na vernieuwing van de endlinks. Eentje was los gekomen, terwijl ik de moeren zeker weten goed had vast gedraaid.

Jack v

idd ik weet ook zeker dat ze vast zaten, het is wel jammer een nnieuwe endlink na de kl*ten.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Sven850

Horen die niet met gewoon borgmoertjes vast te zitten? Ik heb ze met een borgmoer op 50N vastgezet. Te strak is ook niet goed btw, klinkt raar maar die lopen ook soms los.
XC40 T4 Recharge

Jack v

daarom heb ik er nou maar een contramoer achter gezet, deze gaat in ieder geval niet weer los.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

rpakuypers

Citaat van: Jack v op 26-01-2011 22:26:21
idd ik weet ook zeker dat ze vast zaten, het is wel jammer een nnieuwe endlink na de kl*ten.

Heb je ook een beschrijving van zo'n endlink ? Ik hoor met regelmaat wat geklapper linksvoor bij de V70 ................

Groet,
Roger

Jack v

even een weekendje weg, groeten vanuit de Eemhof.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jeff

Citaat van: Jack v op 28-01-2011 19:29:18
even een weekendje weg, groeten vanuit de Eemhof.
Mooie omgeving daar he.. Geniet er van. ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

UserID6342


Jack v

Zo we zijn weer thuis na een weekendje center parcs, samen met mijn ouders heen geweest omdat ze laatst 40 jaar getrouwd waren. Pa was in een gulle bui en had een weekndje besproken.
Super gezellig, heerlijk gezwommen vooral voor de kids is dit helemaal geweldig maar ook voor mij (mooie vrouwtjes :eusa_drool:)
Vrijdag om 1 uur vertrokken mooi achter pa aangereden in zijn Yaris die had cruise control dus wou wel voorop. Maar ja dan gaat het niet snel natuurlijk 100km/h maar maakt niet uit  we komen er wel.
Vanmorgen weer terug en weer lekker rustig aan gereden 100km/h.
En nu komt het:

Vrijdag de tank volgegooit en vanmorgen weer op een rit van 334km namenlijk 24Liter gebruikt kom ik op een verbruik van 1:13,75  potverdorie bijna TDI waardes.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

maruska

lang leve het "nieuwe" rijden ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Jack v

Citaat van: maruska op 31-01-2011 12:08:19
lang leve het "nieuwe" rijden ;D
Wel met 2 volwassenen en 2 kids + bagage Maruska, oke je rijdt dan wel +/- 100km/h maar stel ik had 120 gereden dan had het verbruik misschien wel 1:12 geweest en dan vindt ik het nog netjes in deze tijd van het jaar.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

peteRRR

Dat zijn nette waarde,s Jack,maar blijf em ook maar lekker op z,n staart trappen,dan maar geen mooie waarde,s ;D

Beesie moet wel lekker los blijven :D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Jack v

oh, maar dat is ie wel Peter. Maar ja pa is 67 dus die doet het wat rustiger aan.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

maruska

lol, mijn pa wordt ook 67, maar die heb ik juist een V70 2.5T aangesmeerd ;D
en die vindt sporten nog wel eens aardig, helemaal als hij probeert weg te rijden van me
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Jack v

een Yaris en een 2.5T zit nogal verschil in nou heeft dat ding een 1.4 met 6 bak maar een racemonster is het niet.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.