Jack v en de 850 NBP ( de apk, helaas)

Gestart door Jack v, 30-12-2010 12:50:54

Vorige topic - Volgende topic

daytonawim

Dat ziet er netjes uit Jack, nu nog even hoogglans poetsen ;D ;D ;D

Was dat voor een rare doos  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Boeijke

Citaat van: daytonawim op 10-11-2011 13:52:47
Dat ziet er netjes uit Jack, nu nog even hoogglans poetsen ;D ;D ;D

Was dat voor een rare doos  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Staat er toch op. Is een LED-doos  :eusa_shhh:

daytonawim

Ik hoop dat er geen baksteen in die doos zit, was te mooi om waar te zijn ;D ;D ;D

Jack v

Citaat van: daytonawim op 10-11-2011 13:58:54
Ik hoop dat er geen baksteen in die doos zit, was te mooi om waar te zijn ;D ;D ;D
Zitten 2 mooie speakers in Wim zal ze straks er es even in parkeren voor die 15 euro kan ik me geen breuk vallen.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

UserID6342

Citaat van: Jack v op 10-11-2011 13:51:22
blokkie van Dirk terug van het straalbedrijf;
http://i41.tinypic.com/duo09.jpg
http://i41.tinypic.com/sv2n8j.jpg
http://i43.tinypic.com/11brvrl.jpg

Blok is mooi geworden zo Jack, kijkt erg goed.  Succes met het inbouwen van je speakers ;D

Hans Duiven

Fris gestraald blokkie Jack,

Je zou hem zo weer opbouwen!

Hans

Jack v

Citaat van: Hans Duiven op 10-11-2011 15:23:36
Fris gestraald blokkie Jack,

Je zou hem zo weer opbouwen!

Hans
zou zo maar kunnen Hans alleen mis ik 3/4 van de onderdelen al ;D

Ga me hier eens lekker op uitleven om  er wat mooi's van te maken.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

peteRRR

Leuk om een keer te zien zo,n gestraald blok,toch kwa kleur lijkt tie ook wel in een coating gezet,.....is dat zo Jack. ;D

Veel succes met de ontwikkeling. :D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Jack v

Citaat van: peteRRR op 10-11-2011 17:35:38
Leuk om een keer te zien zo,n gestraald blok,toch kwa kleur lijkt tie ook wel in een coating gezet,.....is dat zo Jack. ;D

Groet.
nee hij is gewoon gestraald Peter. Ik was van plan om er een blanke lak laag overheen te doen, maar weet niet zeker of dat nodig is omdat hi bij Dirk ook gewoon binnen komt te staan. Voor een beetje glans zou het wel mooier staan denk ik.

peteRRR

Citaat van: Jack v op 10-11-2011 17:43:44
Citaat van: peteRRR op 10-11-2011 17:35:38

Groet.
nee hij is gewoon gestraald Peter. Ik was van plan om er een blanke lak laag overheen te doen, maar weet niet zeker of dat nodig is omdat hi bij Dirk ook gewoon binnen komt te staan. Voor een beetje glans zou het wel mooier staan denk ik.

Lijken mij goede gedachten Jack,dan blijft tie wel veel langer op kleur en ook goed schoon te maken,dat brosse/krijt oppervlak nu zuigt

het vuil aan zou je zeggen.

Groet.

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Jack v

Vanmorgen de Jack Russel van mn ouders in  laten slapen. Beestje is afgelopen zondag 15 jaar geworden. En was echt compleet op.
Eigenlijk wel verbazend hoe moeilijk zulke momenten zijn. Ik dacht dat ik toch behoorlijk gehard was in zulke dingen maar blijkbaar toch niet.  :'(

Ewout Schalkwijk

Wees blij dat je niet een ijsblok bent. Niks mis met een gedoseerde portie emotie. Een hond geldt vaak als gezinslid. Dat zegt veel over de waarde van het beestje. Gecondoleerd.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

BBS

Ik voel met je mee Jack.

Wij hebben het ook een keer moeten laten doen.
"Hij was maar een hond" wordt er dan gezegd. Maar 15 jaar loopt het dier in je huis en verwelkomt je op een zeer uitbundige manier.

Ondanks het een hond is, wens ik jullie sterkte met het verlies van de hond van je ouders. :-\

En emoties tonen geeft niet, geeft aan dat je een mens bent... ;)
Volvoloos....

daytonawim

Mm, Jack en de rest, idd blijft altijd een *** gevoel die zware gang naar de dierenarts. :'( :'( :'(