Jack v en de 850 NBP ( de apk, helaas)

Gestart door Jack v, 30-12-2010 12:50:54

Vorige topic - Volgende topic

razorx

cas

Mooi!

zou de keerring er ook nieuw in doen als ik jou was  ;D  leuk detail!

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Hans Duiven

Geen zuigers d'r in, maar gaten maken in de glasplaat, dan kan Dirk die cilinders mooi als asbak gebruiken  ;D

The Demon

Daar gaat Dirk erg blij mee worden.
Is weer een knap staaltje werk Jack, complimenten.

Groet,
The Demon.

big ben

Mooi gedaan Jack  :D........ gespoten met de spuitbus  :eusa_think:

peteRRR

Netjes Jack,....ga je de zuigers in de cilinders lijmen om ze vast te zetten?

Of ga je er ook een fiets pendalen set op maken voor Dirk,maak je er gewoon een hometrainer van en Dirkie maar trappen ;D ( sorry

maar kon het niet laten) ;)

Groet.

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Jack v

De zuigers komen gewoon los in de bus Peter. De passing is zo nauw dat ze mooi blijven hangen. De zuigerveren heb ik laten zitten alleen de schraapveer is eraf.

@Ben er zijn twee bussen Motip blanke lak overheen gegaan.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

hanss850

Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Jack v

kuch kuch ff afblazen.

Zoals jullie weten ben ik reeds in mn derde week werkzaam als monteur hierbij een kleine impressie van de machines waar ik mee bezig ben. Onderandere repareren en onderhoud  van puin/houtschredders. Deze machines staan meestal opgebouwd op een trailerchassis of haakarmchassis. Vermogens van de motoren lopen uiteen van 480pk tot 1200pk . Tot 700pk zijn het allemaal 6 cil. met een inhoud van 18L voorzien van 1 of 2 turbo's. Boven de 700pk zit er een V12 in met een inhoud van 32L voorzien van 1 of 2 turbo's.

Ook hier gaat weleens wat stuk dus zoals bij deze een gescheurd inlaatspruitstuk het nadeel is dat je eerst bijna een dag bezigt bent om bij het torretje te komen ivm blikwerk en geluidsissolatie. Dan is het nog zaak om ertussen te komen ben ik blij dat ik niet al te dik ben en deze klusjes mooi kan doen ;D

Dit is een 6 cil. CAT motor van 630pk met 1 turbo.

turbo waar je echt geen 10 meter mee gaat lopen

Het spruitstuk bestaat gelukkig uit 3 gedeeltes anders kun je deze nooit uit die benauwde ruimte wegkrijgen.

Voor degene die zich hiervoor interesseerd www.obmtec.nl
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

big ben

Mooi dat het bevalt Jack.........kun je doen waar je goed in bent :D, en  niks voor mij als je overal tussen moet kruipen  :eusa_shhh:

Citeerturbo waar je echt geen 10 meter mee gaat lopen

En wat weegt deze turbo dan??

Grt  :)

UserID6342

Mooi spul Jack, daar kun je je inderdaad flink op uitleven.  Leuke site heeft je werkgever trouwens.

crazychrisje

Super gaaf om je blog te lezen! Goed bezig prachtig!

daytonawim

Gaaf kerel, maar ik zou helemaal maf woren als je er net niet fatsoelijk bij kan.

Had een kennis met een Masarati, die wilde zelf de distributie doen  :eusa_clap: :eusa_clap:, om er vervolgens
achter te komen dat dan eerst het hele blok er moest  :eusa_doh: :eusa_doh:

MVeldhuis

The Demon

Goed te zien dat je het naar je zin hebt daar Jack  :eusa_clap:
Lekker klussen is waar jij goed in bent.
Ik weet wel een leuk plaatje voor je morgen in De Kelder Van De Hits, iets met een boutje en een moertje....ofzo, ik ga wel even zoeken  ;D

Groet,
The Demon.