Jack v en de 850 NBP ( de apk, helaas)

Gestart door Jack v, 30-12-2010 12:50:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Jack v

Dit zijn de originele aansluitpunten van de massa ecu net boven de startmotor:



Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

razorx

Ik denk dat je veel mensen blij maakt met dit verduidelijkende plaatje.
Van het weekend maak eens kijken hoever ze heen zijn bij onze roffels.

(Mijn BNVI is nu te hoog)

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

cas

Hey Jack!

goed bezig  ;D  dus gewoon die oude zooi laten voor wat het is, en onder de ecu nieuw trekken. dat is makkelijk. Ik kom net van mijn opslag, maar kon helaas geen blauwe kabel vinden. alleen rood, en wel een nette accu klem.

morgen maar even een paar metertjes halen dan. Vond ook nog wat ribbelbuis, die komt wel weer van pas.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

The Demon

Ik geloof dat ik dit klusje ook maar eens op ga pakken, lijkt me wel wat tijdens de vakantie, lekker prutten op de camping.
Komen ze allemaal kijken wat je aan het doen bent en na een half uurtje komen ze met bier aan  :eusa_dance:.

Groet,
The Demon.

Jack v

Citaat van: The Demon op 27-06-2011 21:33:30
Ik geloof dat ik dit klusje ook maar eens op ga pakken, lijkt me wel wat tijdens de vakantie, lekker prutten op de camping.
Komen ze allemaal kijken wat je aan het doen bent en na een half uurtje komen ze met bier aan  :eusa_dance:.

Groet,
The Demon.
Das niet goed Walter straks sluit je ze omgekeerd aan :eusa_angel:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

The Demon

Citaat van: Jack v op 27-06-2011 21:41:04
Citaat van: The Demon op 27-06-2011 21:33:30
Ik geloof dat ik dit klusje ook maar eens op ga pakken, lijkt me wel wat tijdens de vakantie, lekker prutten op de camping.
Komen ze allemaal kijken wat je aan het doen bent en na een half uurtje komen ze met bier aan  :eusa_dance:.

Groet,
The Demon.
Das niet goed Walter straks sluit je ze omgekeerd aan :eusa_angel:
Dan rij ik toch gewoon achteruit, of niet?
Dan is die R op de pook tenminste voor Race.

Groet,
The Demon.

Jack v

Omdat ik nog geen mantelbuis kon krijgen die mij zinnigde heb ik het eerst zo gedaan:





Voor alle duidelijkheid de bruine/zwarte kabels zijn de nieuwe massa voor de ecu. ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

Citaat van: The Demon op 27-06-2011 21:50:12
Citaat van: Jack v op 27-06-2011 21:41:04
Citaat van: The Demon op 27-06-2011 21:33:30
Ik geloof dat ik dit klusje ook maar eens op ga pakken, lijkt me wel wat tijdens de vakantie, lekker prutten op de camping.
Komen ze allemaal kijken wat je aan het doen bent en na een half uurtje komen ze met bier aan  :eusa_dance:.

Groet,
The Demon.
Das niet goed Walter straks sluit je ze omgekeerd aan :eusa_angel:
Dan rij ik toch gewoon achteruit, of niet?
Dan is die R op de pook tenminste voor Race.

Groet,
The Demon.
Het is mij gelukt als anti electriciën dus het gaat jou ook  lukken ;D. Met of zonder bier :eusa_shhh:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

cas

ik zag bij blog van Dirk dat het allemaal los oogjes had gekregen. mag ik ( in mijn geval ) de 2 bruine en 2 zwarte gewoon in 1 dik oog samenknijpen? en die op de min pool zetten?

wat zit er nog meer op een minpool standaard? ik zag een Leeg stekkertje op mn min. verder alleen de dikke Min.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Jack v

Ik heb net zo als origineel de 2 bruine bij elkaar in 1 oogje en de 2 zwarte in 1 oogje en die op de min pool.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jans Duiven


Jack v

achteruit rijdend haal ik je nog in met die roetmobiel van je
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

BarryB

Goed te zien die kabels, alleen heb ik wel een vraagje. Ik was vandaag met een V70R bezig 98er en daar zitten ze niet op, tot wanneer zijn ze gebruikt ?

ulkeman

Citaat van: BarryB op 27-06-2011 22:53:32
Goed te zien die kabels, alleen heb ik wel een vraagje. Ik was vandaag met een V70R bezig 98er en daar zitten ze niet op, tot wanneer zijn ze gebruikt ?

ze hebben op een gegeven moment een andere plek gekregen, onder de bijrijders koplamp.
en ja daar rotten ze ook weg.


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen