Jack v en de 850 NBP ( de apk, helaas)

Gestart door Jack v, 30-12-2010 12:50:54

Vorige topic - Volgende topic

cas

ik vind die rechthoekige verrrrdomd mooi staan! Ga je wibo laten knutselen? of zelf aan de gang  :)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Jack v

Citaat van: cas op 06-10-2011 09:21:50
ik vind die rechthoekige verrrrdomd mooi staan! Ga je wibo laten knutselen? of zelf aan de gang  :)
Ik ga het zelf proberen Cas, maar ik heb al tips van Wiep gekregen. En mocht ik hulp nodig hebben kan ik hem zo bellen. Alleen dat f*cking rvs is zo duur :-\
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

peteRRR

Citaat van: Jack v op 06-10-2011 09:30:14
Citaat van: cas op 06-10-2011 09:21:50
Ik ga het zelf proberen Cas, maar ik heb al tips van Wiep gekregen. En mocht ik hulp nodig hebben kan ik hem zo bellen. Alleen dat f*cking rvs is zo duur :-\

Maak je het toch gewoon van staal Jack,gaat ook wat jaartjes mee,wie dan leeft die dan zorgt.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

daytonawim

Hoe wilde je die pijpjes vierkant maken Jack ?

Jack v

soms is rond mooier Wim ;D  Ik ga nog zo'n eindstukje maken en die komt dan op de andere kant :D

daytonawim

Citaat van: Jack v op 06-10-2011 09:54:58
soms is rond mooier Wim ;D  Ik ga nog zo'n eindstukje maken en die komt dan op de andere kant :D

Als Wesley zijn neus nog eens  laat zien, zal ik vragen of ie nog een (paar) stukken pijp kan ritselen.

Jack v

Dat zou fijn zijn dan kan ik hem van rvs maken :eusa_dance:

Jack v

daytonawim

Jack v

daytonawim

Dan ben je dus voor 5 euro opgelicht  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Jack v

pakje tabak minder deze week dus :eusa_whistle:

UserID6342

Kijk even uit met het monteren van die messing tandwieltjes Jack (ikzelf monteer altijd kunststof) ivm meer herrie en het harder slijten van het andere tandwieltje.  Voor hetzelfde geld (2 tientjes) heb je ook een kunststof tandwieltje bij Sjoerd te pakken.

Jack v

Mijnheer "de demon"was hier zaterdag met zn wederhelft waarbij ik zag dat er nog geen eindstuk op zn uitlaat zat. Vreemd genoeg past de ovale die ik van Big Ben gekregene heb wel bij hem in de uitsparing van de bumper. ( zit hier verschil in???)
Dus voor Walter het eindstuk maar weer compleet gemaakt ;D

Wat zeg je hier van Arjen?

cas

Kijk! dat zijn mooie rupsen!  :eusa_clap:  de vorige keer of niet goed schoongemaakt, of niet heet genoeg  ;)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....