Jack v en de 850 NBP ( de apk, helaas)

Gestart door Jack v, 30-12-2010 12:50:54

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Dat is een serieuze deuk op een zeer onaangename plaats. Dat moet haast van een baksteen of iets dergelijks geweest zijn.

arjen850

wel verdraaid, dat zijn dus de dingen waar je zeer sjaggum van wordt >:(

Jack v

nope heb alle 4 de kinderen appart genomen maaar dan is er natuurlijk niet 1 die het gedaan heeft.

Ishet mogelijk om via de binnenkant dit terug te krijgen ?????
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

arjen850

Denk niet dat je dat zo maar gaat luken, zit namelijk tot op de vouw :(

Jack v

Easterboy

Damn, das een lelijke deuk zeg! :o

Die krassen zaten er eerst ook niet in?
http://i53.tinypic.com/jk7rj4.jpg

Jack v

Citaat van: Easterboy op 23-10-2011 12:45:59
Damn, das een lelijke deuk zeg! :o

Die krassen zaten er eerst ook niet in?
http://i53.tinypic.com/jk7rj4.jpg
Die krassen zaten er al in Nigel, maar hij is ook supersmerig en dan valt het des te meer op ook met de lichtval.

peteRRR

Dat is een rot deuk en daar is een stukje inslag kracht bij gekomen,denk als dat als dat object op je dak had gekomen dat er wel

eens een gat had in kunnen zitten,of iets lager en het ruitje er uit had kunnen springen.

Het is naar mij mening geen plop deuk en ik dacht dat daar op die plek een versteviging,s richel zit aan de binnenkant van het hemeltje.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

ulkeman

die deuk kan je niet even terug drukken jack.

maar die is er echt met serieus geweld in gekomen :o
dat red een kind niet lijkt me.....
als ik zie hoeveel geweld ik moet gebruiken met een shovel om uberhaupt een stijl dubbel te krijgen.
lijkt wel of dit aan gericht is met een stuk voorwerp.

mooi balen zeg :(

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

arjenT5R

Van binnenuit zo goed mogelijk strak kloppen plamuren en spuiten, zit niet veel anders op helaas  :-\
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Hans Duiven

Jack v

Citaat van: ulkeman op 23-10-2011 15:13:53
die deuk kan je niet even terug drukken jack.

maar die is er echt met serieus geweld in gekomen :o
dat red een kind niet lijkt me.....
als ik zie hoeveel geweld ik moet gebruiken met een shovel om uberhaupt een stijl dubbel te krijgen.
lijkt wel of dit aan gericht is met een stuk voorwerp.

mooi balen zeg :(
ik zou nietr weten wat er hier met zoveel geweld op moet vallen Stefan, het enigste wat naast de auto lag was een skatebord en die is ook hard. Maar hoe of wat dat gebeurd is zal altijd wel een mysterie blijven.

Ik denk dat Arjen de juiste oplossing gegeven heeft ik zal morgen de hemel eens loshalen en proberen om hem terug te tikken.

The Demon

Met de rand van zo'n skateboard kan je zo'n deuk makkelijk veroorzaken.
Waarschijnlijk heeft één van de kids ermee staan zwaaien en "per ongeluk" je auto geraakt.
Je weet hoe dat gaat de één wil op het skateboard en de ander zegt NEE, IK MAG NU !!!!!
Zwaai met het geval en hoppa jij hebt schade.
Het is zeker geen steen geweest want dan had je lakschade gehad.
Ik hoop dat je hem nog een beetje strak kan krijgen, het is een rotplek maar geen enkele schade is niet te herstellen.
Ik zal mijn broertje ook eens contacten of hij iets weet om het eruit te krijgen.

Groet,
The Demon.

reneetje

Ik heb zo´n setje , en je doet er echt wonderen mee.

Bij dergelijke deuk wel een paar extra sterke lijmstiften meebestellen , de standaard lijmstiften zullen waarschijnlijk niet sterk genoeg zijn.

http://www.vdhtools.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=300239_300245_300292&products_id=2052
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Jack v

Citaat van: The Demon op 23-10-2011 16:31:33
Met de rand van zo'n skateboard kan je zo'n deuk makkelijk veroorzaken.
Waarschijnlijk heeft één van de kids ermee staan zwaaien en "per ongeluk" je auto geraakt.
Je weet hoe dat gaat de één wil op het skateboard en de ander zegt NEE, IK MAG NU !!!!!
Zwaai met het geval en hoppa jij hebt schade.
Het is zeker geen steen geweest want dan had je lakschade gehad.
Ik hoop dat je hem nog een beetje strak kan krijgen, het is een rotplek maar geen enkele schade is niet te herstellen.
Ik zal mijn broertje ook eens contacten of hij iets weet om het eruit te krijgen.

Groet,
The Demon.
Zo'm vermoeden heb ik dus ok dat het zo gegaan is Walter terwijl er drie van die dingen liggen. Ik wil me er verder niet druk over maken wie/wat het gedaan heeft. het is gebeurd en das jammer nu zien dat ik het weer kan herstellen.