Antraciets N blogje titans en spoiler gescoord

Gestart door antraciet, 05-01-2011 15:31:22

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: antraciet op 16-12-2011 20:19:49
Morgenvroeg naar Uden. Bij  Verwijst hadden ze een instrumentenpaneel met dezelfde code. De enige in Nederland voor een normaal bedrag
Had de software reload bij dealer geen effect ?

antraciet

Had geen kans volgens de dealert, ets1 gebeld kwal bah  :eusa_wall: .Dus maar naar Uden morgen . Auto rima vraagt 300 euro voor een tellerunit  ???

Sbv

Hopelijk lost een andere unit het dan op

antraciet

Hoop het en een turboslang hadden ze ook nog wel liggen  ;)

elianmars

Citaat van: antraciet op 16-12-2011 22:47:06

En hoe oud is die slang?  :eusa_think:

Hoezo is die van ets1 een kwal?

antraciet

Citaat van: elianmars op 16-12-2011 22:54:21

En hoe oud is die slang?  :eusa_think:

Vertelde over mijn poging; Oh dat is 1-0. En als je geen verstand van electronica hebt blijf er dan met je vingers van af (toen ik over de poging van mijn zwager, die voor de Nedap automotive retouren repareert, met loep etc.
geprobeerd heeft het op te lossen). Dus naar mijn mening niet echt klantvriendelijk, maar dat is een persoonlijke mening  :-[.

Wb de slang geen idee maar als ie niet kapot is en niet te duur is het wel een goede tester. Kan daarna een nieuwe monteren mocht het daar mee opgelost zijn  ;)

knoopie

succes morgen in Uden Arjen ik ken het bedrijf ook wel en nog een paar hier....  :eusa_whistle:

elianmars

Citaat van: antraciet op 16-12-2011 23:02:35
Citaat van: elianmars op 16-12-2011 22:54:21
Hoop het en een turboslang hadden ze ook nog wel liggen  ;)

En hoe oud is die slang?  :eusa_think:

Vertelde over mijn poging; Oh dat is 1-0. En als je geen verstand van electronica hebt blijf er dan met je vingers van af (toen ik over de poging van mijn zwager, die voor de Nedap automotive retouren repareert, met loep etc.
geprobeerd heeft het op te lossen). Dus naar mijn mening niet echt klantvriendelijk, maar dat is een persoonlijke mening  :-[.

Ik kan het me wel een beetje voorstellen dat hij zo reageert. Ik zou ook niet blij zijn als iemand belt met een klacht en dan verteld dat hij/zij het eerst zelf heeft proberen op te lossen, maar dat het alleen maar erger is geworden  :eusa_shifty:

Mag ik vragen wat je nu voor de tellerunit van Verwijst moet betalen?
Ik neem aan dat je dan alsnog naar de dealer moet om de boel om te laten zetten naar je eigen wagen?

antraciet

Bij Verwijst mag ik 140 euro neerleggen, en volgens hun is het plug & play omdat alle nummers overeenkomen en de kilometerstand was 240 k. Enne was geen klacht wat ik neerlegde maar meer een vraag of hij er iets in zag, maar als het zo moet ? Wat zou jji doen als een thuisklusser met alle goede bedoelingen de mist in gegaan is en jou belt met het verzoek om tegen jouw geldende tarief de boel te repareren?

elianmars

Citaat van: antraciet op 16-12-2011 23:18:07
Bij Verwijst mag ik 140 euro neerleggen, en volgens hun is het plug & play omdat alle nummers overeenkomen en de kilometerstand was 240 k. Enne was geen klacht wat ik neerlegde maar meer een vraag of hij er iets in zag, maar als het zo moet ? Wat zou jji doen als een thuisklusser met alle goede bedoelingen de mist in gegaan is en jou belt met het verzoek om tegen jouw geldende tarief de boel te repareren?

Ik zou 'm wel helpen, mits de boel nog te redden is  ;D

Hopelijk is het inderdaad plug&play. Ik vond het maar niks dat je helemaal niks voor je ziet en ook geen tikjes hoort van de richtingaanwijzers.

Jack v

Citaat van: antraciet op 16-12-2011 23:18:07
gewoon laten brengen en een rekening uitschrijven tegen het garagetarief, simpel toch ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Sbv

Ga je ook nog kijken voor achterspoiler aldaar ?

antraciet

Citaat van: Sbv op 16-12-2011 23:22:08
Kijken ja, maar vroeg of ze er 1 hadden liggen; ja moet je de hele achterklep kopen anders blijf ik zitten met een klep met gaten. Op min antwoord dat ik mijn klep dan wel zou kunnen achterlaten. Nee daar beginnen we niet aan. We willen van de handel af niks erbij  ??? ;D

Sbv

Citaat van: antraciet op 16-12-2011 23:24:44
Citaat van: Sbv op 16-12-2011 23:22:08
Kijken ja, maar vroeg of ze er 1 hadden liggen; ja moet je de hele achterklep kopen anders blijf ik zitten met een klep met gaten. Op min antwoord dat ik mijn klep dan wel zou kunnen achterlaten. Nee daar beginnen we niet aan. We willen van de handel af niks erbij  ??? ;D
Als het de goede kleur is, dan is het de vraag wat dit kost, kan je altijd je eigen achterklep nog op marktplaats zetten

antraciet