Antraciets N blogje titans en spoiler gescoord

Gestart door antraciet, 05-01-2011 15:31:22

Vorige topic - Volgende topic

antraciet

antraciet

Zal morgen eens vragen of ik 1 van de bruggen mag gebruiken op een zaterdag. Dan kan ik met hulp van deze of gene de distributie vervangen  :eusa_whistle:

elianmars

Dat is nou een klusje waar ik me echt niet aan ga wagen. Ik vind aan de auto sleutelen leuk, maar van de distributie blijf ik af  :eusa_shifty:

Sbv

Citaat van: elianmars op 06-10-2011 23:25:11
Dat is nou een klusje waar ik me echt niet aan ga wagen. Ik vind aan de auto sleutelen leuk, maar van de distributie blijf ik af  :eusa_shifty:
Hier nog iemand. Het schijnt niet zo spannend te zijn, maar ik waag me er niet aan

grijzev70tdi

zooo je durft wel Arjen. Het schijnt idd niet zo veel voor te stellen, maar ik waag me er niet aan. Wou je eigelijk van de 850 of de D5?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

antraciet

de D5 moet er binnenkort aan geloven, maar ga dit niet alleen doen hoor  ;). Zoek een lokale monteur die ik kan assisteren. En er kan niet zo heel veel misgaan als je maar heeeel secuur te werk gaat.

knoopie

anders had ik je graag willen komen helpen.......
dan weet je zeker dat het echt DIK in orde komt  :eusa_whistle:    ;D ;D

hoop dat alles goed gaat komen Arjen,
succes in ieder geval!

;)

mehn

Citaat van: Sbv op 06-10-2011 23:26:12
Citaat van: elianmars op 06-10-2011 23:25:11
Hier nog iemand. Het schijnt niet zo spannend te zijn, maar ik waag me er niet aan

Zo dacht ik er ook over, maar toen ik gezien had hoe het moest wist ik genoeg. Inmiddels heb ik er toch al weer een stuk of 5 vervangen ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

ulkeman

Citaat van: grijzev70tdi op 07-10-2011 10:13:13
zooo je durft wel Arjen. Het schijnt idd niet zo veel voor te stellen, maar ik waag me er niet aan. Wou je eigelijk van de 850 of de D5?

en jij leert voor automonteur :eusa_think:

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Jack v

Citaat van: ulkeman op 07-10-2011 18:19:43

hij leert nog Stefan zegt de gek die zich er ook niet aan waagt.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

grijzev70tdi

Citaat van: ulkeman op 07-10-2011 18:19:43

Je zegt het goed, LEERT. Dus kan niet alles. Kijk als het mijn eigen auto was, durf ik het best aan. Dan is het nog niet zo erg als het fout gaat (eigen materiaal, heeft een ander geen last van). Maar voor een ander wil ik er geen gezeik mee hebben. En zeker niet bij een forumlid.

antraciet

Vanwege het hoge weigergehalte van de D5 vanavond de accu maar eens vervangen. Vrouw belde vanmorgen dat ie alleen nog maar tikke tik deed, dit nadat ik m zaterdag ook al aan de lader had gehangen, terwijl de garage vertelde dat de accu nog wel goed maar leeg was. Jaja had ik al eerder gehoord bij de classic. Maar goed mijn dagtaak heeft nu voor het eerst voor een leuke korting op auto-onderdelen mogen zorgen. ;D
Tien minuutjes en de grijze sloeg weer probleemloos aan.

Sbv

Probleem nu opgelost ?

Heb je de rode al verkocht ?

grijzev70tdi

Hebben niet echt goed getest dan die accu. Of je hebt lekstroom

antraciet

Probleem lijkt opgelost en de rooie staat er nog niks te doen. Morgen maar laten voorkeuren voor de apk. Zonder apk mag ie voor 500 weg hier op t forum want ik vind het zonde om m weg te zien kwijnen  :-\