Antraciets N blogje titans en spoiler gescoord

Gestart door antraciet, 05-01-2011 15:31:22

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: antraciet op 27-01-2011 21:48:05
Nog niet gepost maar dinsdag de racestriping  ;D er maar weer afgehaald en de lijsten zitten goed vast. Blijft alleen de kloink die nu meer aanwezig is met schakelen. Overigens niet altijd de ene keer wel de andere keer niet  ::) ???

Dat wilde ik je nog vragen, ja. Heb je nog wat lak meegetrokken?  :o ;D

Dat de lijsten vast zitten, geloof ik wel. 't Is goede lijm.

Probeer 't in ieder geval eens met die bouten, Arjen. 't Is een kleine moeite om ze te vervangen. Dan weet je in ieder geval of het daar aan ligt.

antraciet

Dat wilde ik je nog vragen, ja. Heb je nog wat lak meegetrokken?  Shocked Grin

Nee hoor alle lak zit nog op de ducktape  ;D

elianmars

Citaat van: antraciet op 27-01-2011 22:08:33
Citaat van: elianmars op 27-01-2011 21:52:35
Dat wilde ik je nog vragen, ja. Heb je nog wat lak meegetrokken?  :o ;D

Nee hoor alle lak zit nog op de ducktape  ;D

;D

Wel leren quoten, Arjen  ;)

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Snellebaksteen

Wat voor lijm hebben jullie gebruikt? Ik moet binnenkort m'n spoiler gaan plakken op de achterklep ( na 3 lagen grondlak, veel plamuur, eindeloos schuurwerk en 5 kleurlagen hoef ik alleen de blanke lak nog maar...) en ik zou het zonde vinden als ik al dat werk voor niks gedaan heb omdat ie bij de eerste keer 200 er af vliegt..
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

elianmars

Citaat van: Snellebaksteen op 28-01-2011 09:21:50
Wat voor lijm hebben jullie gebruikt? Ik moet binnenkort m'n spoiler gaan plakken op de achterklep ( na 3 lagen grondlak, veel plamuur, eindeloos schuurwerk en 5 kleurlagen hoef ik alleen de blanke lak nog maar...) en ik zou het zonde vinden als ik al dat werk voor niks gedaan heb omdat ie bij de eerste keer 200 er af vliegt..

We hebben een hybridekit gebruikt.

Is de spoiler voor de N? Dan kun je gewoon boren. De achterklep is van kunststof.

Snellebaksteen

Hmm, ik heb een hekel aan boren.. :eusa_shifty:
Trouwens, als je zo'n supergoedkope spoiler van MP koopt (85 euro) houdt dan wel rekening met het feit dat dit een allerminst spuitklaar produkt is...

Thijs T5

Ik heb mijn broodplank toen bij marc gekocht,

Hij was al heel strak maar toch nog een keer extra in de spuitplamuur gezet.

Daarna dwars door de kofferbak heengeboord en met twee bouten stevig vast gezet.
In combinatie met super montage kit. Kan het merk opzoeken als je wilt.

Weet zeker dat de lijm alleen al genoeg was! Maar om niet onrustig te worden toch maar die twee bouten erbij gedaan.

En jah je hebt dan twee gaatjes in je kofferbak...

Totale kosten van het spuiten inc een laag spuitplamuur was 125 euro;s een erg net bedrag vond ik.

Groet Thijs

Snellebaksteen

Ik doe dit met wat spuitbusjes van de Action...
V70n op een budget  ;D

ed

Citaat van: reneetje op 25-01-2011 20:13:01
Citaat van: Sbv op 25-01-2011 19:24:00
Citaat van: reneetje op 25-01-2011 18:48:11
Nieuwe draagarmrubbers kosten 46 euro p/stuk , oude rubber verwijder je best met een luchtbeitel, nieuwe  pers je erin met de bankschroef.

Zonder ervaring te doen in een uurtje per kant.....

Tja wat is dan makkelijker/goedkoper..... 8)
Zowel voor als achter zijn redelijk op.

Hmmm, achter ook dus?

Vreemd , dat zie je niet vaak , is ook een heel ander rubber.

Heb de mijne vervangen met een km stand van 170 dkm , en de achterste rubbers waren in nieuwstaat , terwijl de voorste al mooi versleten waren, vooral rechtsvoor , waar ook de fusee kogel veel speling vertoonde..... ::)

Edit,

Met achterste bedoel ik dus het achterste rubber van de draagarm voor

Rene, heb jij zelf de rubbers erin geperst? Ik heb zelf een hele zware Heuer bankschroef, maar ik kreeg er echt geen beweging in. Heb wel de "politie rubbers".
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

reneetje

Citaat van: ed op 28-01-2011 12:07:25
Nieuwe draagarmrubbers kosten 46 euro p/stuk , oude rubber verwijder je best met een luchtbeitel, nieuwe  pers je erin met de bankschroef.

Hmmm, achter ook dus?

Heb de mijne vervangen met een km stand van 170 dkm , en de achterste rubbers waren in nieuwstaat , terwijl de voorste al mooi versleten waren, vooral rechtsvoor , waar ook de fusee kogel veel speling vertoonde..... ::)

Edit,

Rene, heb jij zelf de rubbers erin geperst? Ik heb zelf een hele zware Heuer bankschroef, maar ik kreeg er echt geen beweging in. Heb wel de "politie rubbers".

Ja, dat ging op zich nog best wel makkelijk, ik heb er de "gewone" versie in geperst met de bankschroef.

Beetje vet eraan , een dop erop en dan in de bankschroef.
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

elianmars

Citaat van: reneetje op 28-01-2011 13:23:39
Citaat van: ed op 28-01-2011 12:07:25

Hmmm, achter ook dus?

Edit,

Ja, dat ging op zich nog best wel makkelijk, ik heb er de "gewone" versie in geperst met de bankschroef.

Beetje vet eraan , een dop erop en dan in de bankschroef.

Draagarm, rubber en dop. Hoe ver kan die bankschroef van jou open gedraaid worden?

Ik kreeg net de draagarm en het rubber er tussen. Verder kon-ie niet  :eusa_shifty:

antraciet

Als het goed is komt morgen het forumtransport aan wb het honderek. Komt nu aardig in de goede richting . Wil nu nog een grotere bankschroef en momentsleutel aanschaffen

antraciet

Het honderek is binnen, met dank aan Stephan en BBS  :eusa_clap: Morgen ff monteren vind het nu te koud

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder