Wat willen we nou eigenlijk !?

Gestart door Ben, 06-01-2011 11:16:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Ben

Citaat van: Snellebaksteen op 23-01-2011 10:20:42
Het meest opvallend vindt ik dat als er hier een topic geopend wordt met een technische vraag die een dag eerder net behandeld is, deze 2 topics gemakkelijk samengevoegd worden zodat je een overzichtelijk forum houdt waarin alle info centraal verzameld is.
Op het Volvoforum staan in het V70 gedeelte wel 6 topics over een standkachel die gemakkelijk samengevoegd kunnen worden. Noem het desnoods "het grote standkachel topic" ofzo.


Dat is een forumtechnische zaak. Hier kun je topics samenvoegen, dat kan in de software van Volvo-forum nog niet.

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Kérim

Ik heb niet echt recht van spreken misschien maar moet zeggen dat ik tot nu toe blij verrast ben door de omgang met elkaar.

Maar heb jij hier de boel nu opgezet Ben? Ik was daarvan helemaal niet op de hoogte, in ieder geval ben ik door jou nog met neutraal gevoel uit de volvo-forum wereld gestapt. Je kan het je vast niet meer voor de geest halen maar je hebt destijds een topic van mij terug geplaats wat zonder pardon of waarschuwing werd verwijderd door een mod. (dat was voor mij toen de doorslag)

Maar ik ben er al jaren niet meer actief dus ik zou niet weten hoe het er nu is. Wel veel nuttige info en hulp gekregen trouwens, dus ook positieve meningen.

Laserblue

Citaat van: Kérim op 11-02-2011 17:04:10
Ik heb niet echt recht van spreken misschien maar moet zeggen dat ik tot nu toe blij verrast ben door de omgang met elkaar.

Maar heb jij hier de boel nu opgezet Ben? Ik was daarvan helemaal niet op de hoogte, in ieder geval ben ik door jou nog met neutraal gevoel uit de volvo-forum wereld gestapt. Je kan het je vast niet meer voor de geest halen maar je hebt destijds een topic van mij terug geplaats wat zonder pardon of waarschuwing werd verwijderd door een mod. (dat was voor mij toen de doorslag)

Maar ik ben er al jaren niet meer actief dus ik zou niet weten hoe het er nu is. Wel veel nuttige info en hulp gekregen trouwens, dus ook positieve meningen.

Nee, Ben heeft het overgenomen  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Justin-850

Mag ik nog een suggestie geven op het volvo850forum? :P ( ik heb niet dit volledige topic doorgelezen, dus als dit al eens gemeld is dan mag de opmerking verwijderd worden ;) )

Ik zou het erg prettig vinden als er een keer een stoffer door het "advertentieboard" wordt gehaald. Ik vind het erg leuk om hierin te neuzen en dergelijke, maar ik kom vaak dubbele ( of meer dan dubbele ) dezelfde advertenties tegen. Daarnaast vraag ik me altijd af, bij interessante advertenties die al wat ouder zijn, of de aangeboden "waren" nog beschikbaar zijn of al verkocht zijn.

Het is slechts een suggestie, en ik kan me voorstellen dat dit enorm veel werk is maar ik hoop dat mijn inbreng gewaardeerd wordt ;)

Verder heb ik het al tijden ENORM goed naar m'n zin op het forum!

Gr. Justin

Vulk

Het is in principe zo dat verkopers zelf hun advertentie moeten wijzigen/verwijderen als er iets verkocht is.

Justin-850

Dan ligt daar duidelijk het probleem ja...... Is hier niets aan te doen?

Ik zit dan te denken aan een maximale advertentie tijd, bijvoorbeeld net als op marktplaats een bepaald aantal weken adverteren, daarna verwijderen.....

Gr. Justin

antraciet

Citaat van: Justin-850 op 11-02-2011 23:54:30
Dan ligt daar duidelijk het probleem ja...... Is hier niets aan te doen?

Ik zit dan te denken aan een maximale advertentie tijd, bijvoorbeeld net als op marktplaats een bepaald aantal weken adverteren, daarna verwijderen.....

Gr. Justin

Waarom ? Ligt toch grotendeels aan de mentaliteit van de plaatsers ;)

Ludo

Citaat van: antraciet op 11-02-2011 23:56:40
Ligt toch grotendeels aan de mentaliteit van de plaatsers ;)

Is dat de mentaliteit, het geld zit in de pocket, bekijk het maar...?.

;D

Justin-850

Jaa, uiteraard! Helemaal mee eens, maar je zult toch eisen moeten stellen om e.e.a. overzichtelijk te houden denk ik.

Stel dat je op zoek bent naar, om maar wat te noemen, een setje hoedeplank speakers, die je vind op pagina 15. Je doet een bericht naar de adverteerder en die meld vervolgens: Nee, die heb ik allang niet meer.....

Het is slechts een voorbeeld, maar ik vind dit soort dingen toch wel vervelend.

;)

Gr. Justin

thuur

Citaat van: Justin-850 op 12-02-2011 00:02:57
Jaa, uiteraard! Helemaal mee eens, maar je zult toch eisen moeten stellen om e.e.a. overzichtelijk te houden denk ik.

Stel dat je op zoek bent naar, om maar wat te noemen, een setje hoedeplank speakers, die je vind op pagina 15. Je doet een bericht naar de adverteerder en die meld vervolgens: Nee, die heb ik allang niet meer.....

Het is slechts een voorbeeld, maar ik vind dit soort dingen toch wel vervelend.

;)

Gr. Justin

Dan stuur je er toch een PB achteraan met: "Zou je dan ajb je rotzooi willen opruimen?" :D


Gr ;)

Justin-850

Dat is ook een mogelijkheid ja ;) Maargoed, het was ook maar een suggestie ;)

Zou wel overzichtelijker zijn....

gerardgrobben

ik ben een voorstander van een sub-board met volvo-overige modellen.

het volvo-forum schiet niet echt op, volgens mij.
En laten we wel zijn, de xc90 is er uitsluitend en alleen gekomen door mn 850-ervaringen... Anders was het echt een M-serie geworden...
tuba or not tuba, that's the question

Ferry Jacobs

Even uit de beginners hoek ;)

Toen ik net mn volvo had gekocht ben ik begonnen op het volvo forum [ik wist dat ik Ben ergens van kende, hehe] en heb daar mijn post neergezet wie ik ben en een blogje gemaakt over mijn 850.

De reacties daarop waren erg leuk, daarna heb ik op het 850 forum mijn auto en blogje gezet en BOEM, heel veel reacties van allemaal 850 idioten zoals ik. [eindelijk niet meer alleen!  :eusa_pray: ]

Wat ik wil aangeven is dat ik mij op beide fora erg welkom voel, daarnaast heb ik het gevoel dat ik meer op mijn plek ben op het 850 forum als het gaat om de liefde voor dit speciafieke model. Dus wat mij betreft graag een 850 forum houden, daarnaast kan ik me goed voorstellen dat mensen hier een communitie hebben opgebouwd en dat dat lastig los komen is als je in een Kia rijd ;)


Een topic voor "ik had een 850" vindt ik persoonlijk niet misstaan, op die manier geef je mensen de kans om contact te houden met de volvo gekken en de communitie zoals die staat.

ovlov 058

Ik had een 850. Nu heb ik een S80 25D en ben heel blij met het topic "dieselen" bij techniek algemeen.

Dit is wat we willen :eusa_clap: En ooit komt er nog wel eens een 850 :eusa_pray: