Wat willen we nou eigenlijk !?

Gestart door Ben, 06-01-2011 11:16:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

antraciet

Citaat van: san op 06-01-2011 19:22:53
Normaal gesproken meng ik me niet in dit soort discussies maar,er staat toch wel veel "rotzooi"op dit forum.Dit had je vroeger niet.Voor de rest zo laten.

staat toch echt op de site en je hoeft er niet in te kijken

   Off Topic Algemeen
In dit forum kan je je hart luchten over alledaagse dingen en onzinnigheid die niet speciaal over de 850 gaan

Piet

Citaat van: antraciet op 06-01-2011 19:24:55
   Off Topic Algemeen
In dit forum kan je je hart luchten over alledaagse dingen en onzinnigheid die niet speciaal over de 850 gaan

Precies... en als je het in daar in laat is het prima

Misha

Het is maar net wat jij wilt, het is jouw forum... :P


Alles wat er met de 850 en x70 kan zijn is al drie keer behandeld, minstens. Nieuwe berichten zijn er eigenlijk ook op dit vlak niet.
Luisteren en zoeken doen de meesten ook al niet; alles moet voor drie knaken gebeuren en zoeken lukt niemand. 

Met andere woorden: puur op 850 en x70 techniek alleen is het forum 95% dood, want alles is al behandeld.

Verder vind ik de aanwas van 850 'liefhebbers' die voor 400 euro een 850 kopen, liefhebber zeggen te zijn voor zover je al iets kunt lezen of begrijpen van hun berichten,  na 4 weken hun krot te koop zetten want ze gaan minder rijden of dat soort stierenpoep veel zorgelijker dan de bewezen ex 850'ers die jaren hebben bijgedragen en nog veel technische kennis in huis hebben en graag nog wat rondhangen alhier -met een nieuwere Volvo.


Blijft dus een min of meer op techniek gerichte verzamelplaats over waar een set mensen  het over van alles en nog wat hebben met ergens als gemeenschappelijke factor de Volvo 850.

Prima eerbetoon aan zo'n icoon van een auto, en dus een exclusief clubje mensen.

Verder zijn het toch de mensen, de forumleden, die de berichten en daarmee het forum maken, de auto's zelf posten niet. En de 850 al helemaal niet, die kan dat niet eens. :evil:


Ik heb natuurlijk geen inzicht in wat jij aan klachten en opmerkingen krijgt hierover: maar het is echt jouw feestje.

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Vulk

Citaat van: )()()sT op 06-01-2011 19:15:45
Citaat van: Vulk op 06-01-2011 19:03:03
100% 850!

Mensen die het verstrijken van de tijd niet onder ogen willen zien ;D

Zoals al gezegd: maak in offtopic een onderdeel en kijk eens hoe het gaat.
Wedden dat die 100% 850ers er ook gaan lezen?  :evil: :eusa_dance:

Waarom is dit dan het 850 forum?
Daar is het volvo-forum toch voor? Apart subgedeelte mag voor mijn part, dan hoef ik zelf niet meer te filteren (no offence trouwens).

Jack v

Volgens mij zit die Ben echt te genieten achter zijn PC :eusa_shifty:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Geert-Jan

Citaat van: Jack v op 06-01-2011 19:40:00
Volgens mij zit die Ben echt te genieten achter zijn PC :eusa_shifty:
Kacheltje aanmaken en genieten.
Hij kan straatstenen laten vechten volgens mij :eusa_whistle:

Volvo850Club lidnr.0504409

)()()sT

Citaat van: Vulk op 06-01-2011 19:33:35
Citaat van: )()()sT op 06-01-2011 19:15:45
Citaat van: Vulk op 06-01-2011 19:03:03
100% 850!

Mensen die het verstrijken van de tijd niet onder ogen willen zien ;D

Zoals al gezegd: maak in offtopic een onderdeel en kijk eens hoe het gaat.
Wedden dat die 100% 850ers er ook gaan lezen?  :evil: :eusa_dance:

Waarom is dit dan het 850 forum?
Daar is het volvo-forum toch voor? Apart subgedeelte mag voor mijn part, dan hoef ik zelf niet meer te filteren (no offence trouwens).

Je kunt al lezen dat de betrokkenen zich nog steeds thuis voelen hier. Er zijn steeds meer mensen die uiteindelijk overstappen omdat het een vrij logische opvolger betreft. Waarom die mensen niet blijven binden en wat kennis delen over die nieuwere karren...? Er is meer als een 850 hoor  :D

En nogmaals: gewoon eens proberen en kijken hoe het bevalt... En ook nogmaals: als het je echt niks boeit, dan lees je het toch niet?

walter leever

Ok,ik zal dan ook maar mijn mening geven. ;)
Feit is dat de groep 850 rijders ieder jaar kleiner wordt(of we dit nu leuk vinden of niet,maar is zo.) ::)Ook is 't een feit dat de 850 al een beetje op leeftijd begint te komen(ik vind dat karakter,iemand anders zegt gewoon oud hok.  :eusa_wall: )
Bij de oprichting van dit forum was ik niet aanwezig,maar kan de gedachte erachter waarderen(techniek en belevenissen met de 850 een eigen plekje geven)
Maar dus nu effe komt mijn mening,ik vind dat eenieder die hier aangemeld is(en ondertussen de overstap heeft gemaakt naar een nieuwer medel,daarom niet beter  :evil:)nog altijd gewoon welkom moet zijn hier op dit forum,al is 't in een apart kader voor de techniek en belevenissen van de nieuwere types.

gr,walter

Vulk

Citaat van: )()()sT op 06-01-2011 19:56:11
Citaat van: Vulk op 06-01-2011 19:33:35
Citaat van: )()()sT op 06-01-2011 19:15:45
Citaat van: Vulk op 06-01-2011 19:03:03
100% 850!

Mensen die het verstrijken van de tijd niet onder ogen willen zien ;D

Zoals al gezegd: maak in offtopic een onderdeel en kijk eens hoe het gaat.
Wedden dat die 100% 850ers er ook gaan lezen?  :evil: :eusa_dance:

Waarom is dit dan het 850 forum?
Daar is het volvo-forum toch voor? Apart subgedeelte mag voor mijn part, dan hoef ik zelf niet meer te filteren (no offence trouwens).

Je kunt al lezen dat de betrokkenen zich nog steeds thuis voelen hier. Er zijn steeds meer mensen die uiteindelijk overstappen omdat het een vrij logische opvolger betreft. Waarom die mensen niet blijven binden en wat kennis delen over die nieuwere karren...? Er is meer als een 850 hoor  :D

En nogmaals: gewoon eens proberen en kijken hoe het bevalt... En ook nogmaals: als het je echt niks boeit, dan lees je het toch niet?

Maar als we zo redeneren heeft het 850 forum toch geen nut meer? Kan je het evengoed afsluiten en iedereen laten verhuizen naar het volvoforum.

arjenT5R


Als jij dat denk dan moet je dat zelf maar weten maar jij leeft dan ook in je eigen wereldje, juist de oude garde (met nieuwere volvos) maakt het hier een leuk forum!
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Jack v

Citaat van: Jack v op 06-01-2011 19:40:00
Volgens mij zit die Ben echt te genieten achter zijn PC :eusa_shifty:
nogmaals
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

antraciet

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat Ben zn conclusie is naar aanleiding van het geposte tot nu toe.

gr Arjen

Thijs T5

vulk, dan verhuizen we toch lekker met z'n allen?
Ik zit hier voor de lol omdat ik het leuk vind. Niet om moeilijk te doen of jou het leven lastig te maken. zet ik hier iets eer wat niet hoort, dan ga ik toch. geniet jij van het 850 forum zoals jij het graag ziet en hoef je jr nooit meer te ergeren aan N rijders.


fijne avond nog

)()()sT

Citaat van: Vulk op 06-01-2011 20:02:36
Maar als we zo redeneren heeft het 850 forum toch geen nut meer? Kan je het evengoed afsluiten en iedereen laten verhuizen naar het volvoforum.

Wat een onzin.

Het gaat om een extra offtopic onderdeel ter kennisdeling. We posten hier wel hoevaak we op de plee zitten en wat we eten vandaag, maar als er evt. een draadje zou komen over een mogelijke opvolger van de 850 (of ga jij tot je 80e een 850 rijden?) dan kunnen we het ineens opdoeken?

;D

Vulk

Heb ik gezegd dat ik mij erger aan N-rijders?
N-rijders zijn hier voor mijn part welkom hoor, maar technische dingen erover hoeven voor mij echt niet.
Een Blog kan nog wel, dat blijft apart.
In "Algemeen" staat ook vanalles en nog wat, heb ik ook geen problemen mee.