Wat willen we nou eigenlijk !?

Gestart door Ben, 06-01-2011 11:16:55

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Zolang de na-de-850-verhalen in de blogs staan en de overige boards niet vervuilen, is er toch geen enkel probleem? Desnoods inderdaad een sub-board... ik zie het probleem niet. Als mensen met een N niet meer welkom zijn, verdwijnt er inderdaad een stuk kennis en een deel van de vroege bezoekers. Bovendien (maar dat is voor mij persoonlijk) wordt de stap groter om er weer een 850/x70 'bij te nemen'  voor de hobby.

Piet

Citaat van: rifwachter op 06-01-2011 16:11:00
Citaat van: Jack v op 06-01-2011 16:08:24
Citaat van: peteRRR op 06-01-2011 16:07:09
Citaat van: Jack v op 06-01-2011 16:03:19
Citaat van: Piet op 06-01-2011 16:01:26
Mijn g.., hebben we het nu al ineens over het opheffen van dit forum ???????????
Nee, Hans maakt een geintje!!!!!!!!!!!

Wel nee,hatsikidee we gaan gewoon over naar een ander Forum  ;D

Groet.
Peter je krijgt een forumban

En Hans ook  ;D

Laten we de echte 850 bezitters nou in ons midden houden!!  (ook al zijn ze een beetje recalcitrant).

Siemen

Citaat van: Taranis op 06-01-2011 16:12:30
Zolang de na-de-850-verhalen in de blogs staan en de overige boards niet vervuilen, is er toch geen enkel probleem? Desnoods inderdaad een sub-board... ik zie het probleem niet. Als mensen met een N niet meer welkom zijn, verdwijnt er inderdaad een stuk kennis en een deel van de vroege bezoekers. Bovendien (maar dat is voor mij persoonlijk) wordt de stap groter om er weer een 850/x70 'bij te nemen'  voor de hobby.

Helemaal mee eens.

Jans Duiven

Citaat van: Piet op 06-01-2011 16:16:00
Citaat van: rifwachter op 06-01-2011 16:11:00
Citaat van: Jack v op 06-01-2011 16:08:24
Citaat van: peteRRR op 06-01-2011 16:07:09
Citaat van: Jack v op 06-01-2011 16:03:19
Citaat van: Piet op 06-01-2011 16:01:26
Mijn g.., hebben we het nu al ineens over het opheffen van dit forum ???????????
Nee, Hans maakt een geintje!!!!!!!!!!!

Wel nee,hatsikidee we gaan gewoon over naar een ander Forum  ;D

Groet.
Peter je krijgt een forumban

En Hans ook  ;D

Laten we de echte 850 bezitters nou in ons midden houden!!  (ook al zijn ze een beetje recalcitrant).

:eusa_whistle:

@ Jack: Geintje? Hoezo, 't is dé oplossing om een stervend forum goedkoop in een ander forum onder te brengen..toch?  :evil:

Piet

Hmmmm, toch wel gezellig zo'n babbelbox...... :eusa_think:

peteRRR

Hoeveel 850 bezitters zijn er eigelijk hier op het forum? :eusa_think:

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

rifwachter

"stervend forum"  :eusa_wall:

volgens Ben was het volvo 850 forum één van de meest bezochte forum van het jaar voor 1 type auto.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Jack v

Tja, Hans ik moet eerlijk zeggen; ik vind je idee niks. Zou het niet zo zijn dat als je dit forum ergens anders onderbrengt dat je te veel inmenging  krijgt van de andere types het is nu specifiek 850/ x70 of mensen die er een gehad hebben.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jans Duiven

Citaat van: Jack v op 06-01-2011 16:44:27
Tja, Hans ik moet eerlijk zeggen; ik vind je idee niks. Zou het niet zo zijn dat als je dit forum ergens anders onderbrengt dat je te veel inmenging  krijgt van de andere types het is nu specifiek 850/ x70 of mensen die er een gehad hebben.

Jack, ik zal je zeggen hoe ik het echt graag zie:

Opzouten met al die andere type Volvo's behalve de types waarvoor dit forum is opgericht.

Dat forumleden met een nieuwer model Volvo problemen hebben met de 'lay out' of 'gezelligheid'
van www.volvo-forum.nl zie ik als zijnde hun probleem.

That's it.

De reacties zijn weer van harte welkom  ;D

Hans

tom480

Citaat van: Hans Duiven op 06-01-2011 16:51:05
Citaat van: Jack v op 06-01-2011 16:44:27
Tja, Hans ik moet eerlijk zeggen; ik vind je idee niks. Zou het niet zo zijn dat als je dit forum ergens anders onderbrengt dat je te veel inmenging  krijgt van de andere types het is nu specifiek 850/ x70 of mensen die er een gehad hebben.

Jack, ik zal je zeggen hoe ik het echt graag zie:

Opzouten met al die andere type Volvo's behalve de types waarvoor dit forum is opgericht.

Dat forumleden met een nieuwer model Volvo problemen hebben met de 'lay out' of 'gezelligheid'
van www.volvo-forum.nl zie ik als zijnde hun probleem.

That's it.

De reacties zijn weer van harte welkom  ;D

Hans

Clear talk!

Ben het deels met je eens, Het is toch het 850 forum.
Maar ik denk dat je op deze manier veel leden kwijt gaat raken.
Omdat er toch veel ex 850 rijders zijn, die nog blijven hangen.
En zijn er ook veel met technische inzichten, andere ideeën e.d.
Vind het leuk dat diegene hier ook dan blijven hangen.
Vroeg of laat moet je er toch aan geloven,dat je niet voor eeuwig in de 850 kan blijven rondtuffen..
- R1200GS -

Laserblue

Volgens mij is het forum toch prima ingedeeld voor wbt de on- en offtopic topics?
heb je een vraag of opmerking/discussie over een auto waar het forum voor bedoeld is dan post je dat in één van de daarvoor bestemde subgroepen, heb je iets wat daar niet onder valt dan doe je dat in het offtopic gedeelte.
Je kunt er inderdaad voor kiezen om geen blogs over andere dingen toe te laten of om een aparte blog subgroep te openen.

Ga je het te strikt regelen ga je hier veel mensen kwijtraken, die wel veel kennis hebben  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Marc O.

Misschien is het beter om de realiteit onder ogen te zien:
Dit is allang geen 850-only site meer. Waarom daar zo krampachtig aan vast blijven houden? Alleen maar omdat er "Volvo 850 forum" boven aan deze website en in de url staat?
...The Nile isn't just a river in Africa...

mevita

@Ben,
Wij willen het eigenlijk hier houden zoals het nu is :eusa_whistle:

Piere

Citaat van: Taranis op 06-01-2011 16:12:30
Zolang de na-de-850-verhalen in de blogs staan en de overige boards niet vervuilen, is er toch geen enkel probleem? Desnoods inderdaad een sub-board... ik zie het probleem niet. Als mensen met een N niet meer welkom zijn, verdwijnt er inderdaad een stuk kennis en een deel van de vroege bezoekers. Bovendien (maar dat is voor mij persoonlijk) wordt de stap groter om er weer een 850/x70 'bij te nemen'  voor de hobby.

Tsja, ik zie het probleem ook niet echt. Ik ga niet ontkennen dat ik het een beetje jammer vind dat er zoveel mensen overstappen naar een N, maar als die mensen nu graag op dit forum vertoeven? Het is ook een feit dat de off topic-sectie zorgt voor een zekere sfeer waardoor je meer geneigd bent om hier te blijven rondhangen, wat dan ook weer zorgt dat je meer online bent, en dus meer kunt reageren op technische vragen.

Wat me wel verbaast hier, is dat 'het probleem' blijkbaar het aantal nieuwe Volvo's zijn en de blogs daarover. Maar wat dan van de blogs over de oudere Volvo's? Die haalt niemand aan, en die hebben in feite nog minder gemeen met de 850/x70 dan de N.
Niet dat ik daar zelf een probleem mee heb, integendeel, ik post zelf updates over m'n 240-project, en vind het altijd interessant om iets te lezen over een ander zijn schoendoos.

Wat mij betreft, een subboard vind ik geen slecht idee ook al is het maar om te testen, wie niet waagt, niet wint zeggen ze hè ;)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Thijs T5

Lastig dit maar de vraag is ook heel begrijpelijk.

De rede dat ik op dit forum ben gaan zitten is voor de gezelligheid. In mijn ogen(dit is echt strikt persoonlijk dus val me hier niet op aan) Is er op het "nieuwe volvo" forum een hoger "bal" gehalte. 70% is bij de dealer in onderhoud en naja. Ik ga het niet verder uitleggen maar hier zijn de mensen in mijn ogen gewoon gezelliger. Ik ben nu met m'n 5 volvo bezig en ben heel erg happy met deze. Ook heb ik hier een blogje. In mijn ogen hoeft niemand dit te lezen na een keer kun je al zien dat het om een nieuw hok gaat en metteen wegklikken als je het niet wilt lezen.

Dus mijn mening. Laten zoals het is. Maar wie  ben ik.

Ik voel me hier als een gast en voel me hier welkom en vind het fijn om hier te zijn.

Ik persoonlijk zou het heel zonde vinden als het voor N rijders zou ophouden.

(nogmaals mijn persoonlijke mening!)

Groet Thijs