afneembare trekhaak

Gestart door gerritjan, 08-01-2011 20:43:26

Vorige topic - Volgende topic

gerritjan

Afneembare trekhaak wie kan me even kort uitleggen hoe ik dat ding eraf krijg. ???
Ik vind het een foei lelijk gezicht op zo een mooie auto. :eusa_naughty:

Gr Ger
ger

Jack v

wat voor type is het (foto)?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

gerritjan

Zon ding met een blauwe handle aan de zijkant.
Ik hoop dat je er zo wat mee kunt.
Zoals ik het zover kan zien moet/kun je de hele haak draaien ,maar hoe?
ger

StefanCJ

Ik had er eentje met een groende handle, die moest je een kwartslag draaien en dan kon je `m eraf trekken. Als de trekhaak er al lange tijd opzit zul je denk ik wel ff flink moeten wrikken om hem los te krijgen.

Succes  ;)

mehn

Groene hendel uittrekken en een kwart slag draaien. Daarna de haak een kwart slag draaien en dan eruit trekken.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

gerritjan

ik zal morgen wel effe proberen ;D
ger

blauweroffel

Citaat van: gerritjan op 08-01-2011 20:43:26
Afneembare trekhaak wie kan me even kort uitleggen hoe ik dat ding eraf krijg. ???
Ik vind het een foei lelijk gezicht op zo een mooie auto. :eusa_naughty:

Gr Ger

Het heeft mijn achterkant van de classic wel een keer "gered"........
Wat voor type is het? ik heb nog wel een bruksanwiesing van een bosal afneembare trekhaak
BR

gerritjan

Ben er even mee aan het stoeien geweest [maar heeft geen nut ik mis het sleutelje] >:(
ger

Jack v

Laat hem dan mooi zitten zoals eerder gezegd bij een lichte aanrijding kan hij schade voorkomen.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Spin!

www.vm-parts.nl

thuur

Citaat van: Spin! op 09-01-2011 21:47:22
http://www.freeteam.nl/patapoe/antenne/sleeve-ijzerzaag.jpg

Moet ik toch opeens aan die ex-collega van me denken wat geen slijpschijven meer had op zondag en toch z'n trekhaak wilde verwijderen. 5 uur zagen en een week spierpijn ;D

Gr 8)

GeertM2

Die afneembare dingen kunnen na een tijdje soms muurvast gaan zitten.
Die van mij kwam ook niet makkelijk los, pas dus op dat je je blauwe hendeltje niet breekt.
Ik heb die van mij er helemaal onderweg gehaald en een tik met een moker op een aambeeld moeten geven.

)()()sT

Bij de XC ook... Compleet eraf, en op de werkbank losgetikt. Erna wel even lekker in het vet zetten :D