T-5R eigenaren

Gestart door jrkalf, 06-01-2011 23:40:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spider

en nog een:

Type auto: 855 (estate)
Kleur code:  CY
Interieur: leer / alcantara
Type bak:  AT
Kilometerstand: 189.000
Motorwissel?:Nee
Bij welke kilometerstand: nvt
Motor type: 2.3
brandstof: lpg















Spin!

Citaat van: spider op 22-12-2011 21:53:12
en nog een:

Type auto: 855 (estate)
Kleur code:  CY
Interieur: leer / alcantara
Type bak:  AT
Kilometerstand: 189.000
Motorwissel?:Nee
Bij welke kilometerstand: nvt
Motor type: 2.3
brandstof: lpg






:eusa_think:

www.vm-parts.nl

maruska

wat is je bedenking rutger ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Spin!

#213
Citaat van: maruska op 24-12-2011 12:36:55
wat is je bedenking rutger ?

Dubbelganger ;D

Ik heb overigens weer een update van mijn registertje. Opvallend is dat er een flinke hoeveelheid import is bij gekomen in de kleur Schwarzenstein. ;D

Dopjes voeren de lijst aan met 138 stuks (want daar zijn er maar 500 van gemaakt immers...vandaar 138 in  NL).
Dan rukken de BS op met stip naar 122 stuks.
Banana Royaal...zijn met 117 toch niet zo royaal aanwezig als de concurrerende tinten.

V40Pokemon zei dat hij ooit een 2.0 sedan T-5R heeft gehad, maar omgebouwd met een 2.3 blok. Zijn er meer mensen die ooit een 2.0 in de sedan variant hebben gezien/gereden? Als Pepijn er eentje heeft gehad, dan zouden er toch meer moeten zijn. Of zou hij een 2.0 blok hebben gereden waar voorheen al een 2.3 in zat?

Wie geeft uitsluitsel...bestaan er uberhaupt 850 T-5R sedan in 2.0l? In mijn lijst van 378 T-5R karretjes, heb ik er geen één.

Weet iemand overigens welke kleur de JR-TT-30 had? Ik vermoed Black Stone, maar staat (stond) geregistreerd als Groen/Grijs.

www.vm-parts.nl

maruska

Rutger, hoeveel t-5r'en moeten er nog sneuvelen voordat mijn nummerplaat de oudste CY estate is ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

coyote1980

Citaat van: maruska op 25-12-2011 23:50:01
Rutger, hoeveel t-5r'en moeten er nog sneuvelen voordat mijn nummerplaat de oudste CY estate is ?

Dat bepaal je toch niet op kenteken, maar op VIN? 8)
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

v40pokemon

Citaat van: Spin! op 25-12-2011 07:13:42
V40Pokemon zei dat hij ooit een 2.0 sedan T-5R heeft gehad, maar omgebouwd met een 2.3 blok. Zijn er meer mensen die ooit een 2.0 in de sedan variant hebben gezien/gereden? Als Pepijn er eentje heeft gehad, dan zouden er toch meer moeten zijn. Of zou hij een 2.0 blok hebben gereden waar voorheen al een 2.3 in zat?

Wie geeft uitsluitsel...bestaan er uberhaupt 850 T-5R sedan in 2.0l? In mijn lijst van 378 T-5R karretjes, heb ik er geen één.

Ik heb een 2.0 op kenteken, dus denk dat het toch een originele is (zonder de juiste originele papieren krijg je bij het RDW helemaal geen kenteken). Hij is zeker nieuw afgeleverd in Italie, getuige een enkele sticker in het Italiaans. Voor diegene met connecties of mogelijkheden om het grondig uit te zoeken heb ik het chassisnr beschikbaar per PB  :D

maruska

walter saris, de bierdrinkende avatar,wellicht ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

spider

Geen dubbelganger. Is mijn nickname. Heb nog een andere auto(liefde). Een Alfa spider. Een coda tronca voor degenen die dat wat zegt. Wordt nog lastig van de zomer. Kapje er af of schuifdak open!

Spin!

Citaat van: spider op 30-12-2011 19:25:45
Geen dubbelganger. Is mijn nickname. Heb nog een andere auto(liefde). Een Alfa spider. Een coda tronca voor degenen die dat wat zegt. Wordt nog lastig van de zomer. Kapje er af of schuifdak open!

Haha, hebben we 2 spinnen met een gele banaan!

www.vm-parts.nl

ronaldvos2

Naam: ronaldvos
Type auto: 855
Kleur code: 019 (BS)
Interieur: Origineel
Type bak: AT
Kilometerstand: 285.000
Motorwissel?: Nee
Bij welke kilometerstand:
Motor type: 2.3

maruska

Rutger, vandaag ben ik iemand tegengekomen met een import CY. De goede man blijkt er 3 in totaal te hebben ! Woonomgeving R'dam, 1 nummerbord komt je kant uit
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Spin!

Citaat van: ronaldvos2 op 11-01-2012 14:07:05
Naam: ronaldvos
Type auto: 855
Kleur code: 019 (BS)
Interieur: Origineel
Type bak: AT
Kilometerstand: 285.000
Motorwissel?: Nee
Bij welke kilometerstand:
Motor type: 2.3


PB je het kenteken even?

www.vm-parts.nl

grijzev70tdi

Citaat van: maruska op 11-01-2012 20:32:29
Rutger, vandaag ben ik iemand tegengekomen met een import CY. De goede man blijkt er 3 in totaal te hebben ! Woonomgeving R'dam, 1 nummerbord komt je kant uit
Wanneer komt jou 3e CY dan? ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

maruska

die komt er niet, als er een auto bijkomt, is dat een R AWD
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R