stuurhuis lekkage 850 1996

Gestart door lotte, 18-01-2011 08:40:40

Vorige topic - Volgende topic

lotte

even voorstellen ronald is de naam, de auto is een 850er estate aut lpg uit 1996 met ruim 4 ton erop prima auto alleen lekt er olie uit de aansluiting van een van de leidingen(metaal)aan het stuurhuis ,aandraaien heb ik geprobeerd, kom je verrot slecht bij overigens,hij blijft lekken de vraag is kan het zijn dat er een afdichtingsring tussen hoort die kaduuk zijn kan en is deze dan ook te vervangen, ik hoor het graag.

francois

je kan de leiding gewoon vervangen
iets vast draaien kan je proberen

grfr

cas

welke leiding is het... de hoge druk ( metalen koppeling)  zal die wel zijn.       of die smallere zwarte...
Die hoge druk, zit idd een klein groen ringetje in. aandraaien zou moeten helpen lijkt me, zoniet. kan ringetje vervangen geen kwaad.

pas op dat de atf niet in je dynamo valt als je de boel los haald. vind ie niet lekker  :eusa_angel:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

lotte

he hallo dank voor de reactie,ik heb het zelf (zonder brug) geprobeerd maar laar er toch maar even naar kijken door de garage moet immers voor de apk toch heen , welke van de 4? leidingen er lekt is niet goed te zien,effe schoon maken en maar hopen dat het zo te repareren is anders vrees ik toch een ander stuurhuis te moeten (laten) plaatsen, maar laat zodra ik meer weet van me horen,ben net terug van abs tracks reparatie is weer helemaal in orde nu in nog geen half uur tijd wast gefixt