Automaatbak pijltje oranje knippert update 19-2-'11

Gestart door spidermonkey, 11-02-2011 13:06:10

Vorige topic - Volgende topic

spidermonkey

Een ruil bak had ik nog niet aangedacht das voor mijn beurs wat beter geschikt

spidermonkey

Nou ik gok dat het probleem elektrisch is. Vandaag weer lekker gereden zit ik wat moet de kachel te pielen en het knipperpijltje is weer terug. Weer resetten. Even met het knopje econ sport spelen en weer dat knippertpijltje. Als dat pijltje komt doet de terrenteller het ineens wel
kan ik verder nog wat testen?

UserID6342

De economy/sport schakelaar had je al vernieuwd neem ik aan ?  Dat ding kan ook voor hele rare storingen zorgen en zijn de kosten niet.

spidermonkey

spidermonkey

Na veel testen. Ben ik erachter gekomen dat het knipperende pijltje komt wanneer ik aan het rijden ben en hij wat langzamer begint weg te trekken en ik een constante ligte piep hoor. Wanneer dit gebeurd gaat hij ook in noodstand.
De rem aan de linkerkant maakt soms ook een piep geluid echter is dit niet het piep geluid waar ik het over heb. Toch een week normaal mee kunnen rijden voordat dit gebeuren weer kwam

V70geRwin

Heb je het oliepeil al een keer volgens het boekje gecontoleerd?
Een piep uit de bak (als dat het is) voorspelt niet veel goeds.

spidermonkey

oliepeil was goed. Vanmorgen wou hij niet starten. Paar keer de pook door de bak heen en weer gehaald. En gelijk starten. Wordt steeds gekker met dat ding.

V70geRwin

Citaat van: spidermonkey op 20-02-2011 15:14:56
oliepeil was goed. Vanmorgen wou hij niet starten. Paar keer de pook door de bak heen en weer gehaald. En gelijk starten. Wordt steeds gekker met dat ding.

Dan zou ik voor een nieuwe PNP gaan.
Mocht je uiteindelijk een andere bak nodig hebben kan je die ook zo overzetten naar de andere bak.

Schijnt ook redelijk goed zelf te doen te zijn.

rogerV701998

spidermonkey

Nou ik ga er even overna denken of ik de pnp gaat vervangen want ik ben stiekum al opzoek naar iets anders.

Bedankt weer voor de reacties

V70geRwin

Citaat van: spidermonkey op 20-02-2011 16:46:50
Nou ik ga er even overna denken of ik de pnp gaat vervangen want ik ben stiekum al opzoek naar iets anders.

nieuwe auto met nieuwe problemen?  :evil:

spidermonkey

Citaat van: spekkie99 op 20-02-2011 17:41:24

Daar zit ook wel wat in ja. Maar ik wordt binnenkort ergens anders geplaatst voor me werkt en dat is hooguit 1 kilometer bij mij vandaag. En dan zou ik het zonde vinden als de auto maar wat voor de deur staat en voor zo'n rijdende tank vind ik dat zonde

V70geRwin

Citaat van: spidermonkey op 20-02-2011 18:33:02
Citaat van: spekkie99 op 20-02-2011 17:41:24

Daar zit ook wel wat in ja. Maar ik wordt binnenkort ergens anders geplaatst voor me werkt en dat is hooguit 1 kilometer bij mij vandaag. En dan zou ik het zonde vinden als de auto maar wat voor de deur staat en voor zo'n rijdende tank vind ik dat zonde

1 km kan je lopend af, heerlijk zo weinig reistijd  :eusa_clap:

spidermonkey

Daarom zit ik ook te twijfelen of ik deze wagen nog laat fixen of een kleintje koop voor in het weekend. Kan het die volvo niet aandoen om zollang stil te laten staan en voor familie bezoek is het ook zonde wonen ook 3 kilometer verderop.

Had ik het maar eerder geweten dat ik dichterbij geplaatst zou worden dan had ik hem ook niet gekocht.

Maar inderdaad lekker dichtbij kan ik langer in mijn bedje blijven liggen