marcos nieuwe v70 t-5 (met foto's)

Gestart door marcos45, 22-01-2011 18:52:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Marc O.

Citaat van: Misha op 27-01-2011 20:50:16
Citaat van: spekkie99 op 27-01-2011 20:47:00
Citaat van: innocenti op 27-01-2011 19:36:43
Leuk om te horen dat de adviezen gewaardeerd worden.

Laat de carterontluchting door de inbouwer verzorgen. Mesman biedt het zelfs vaak aan compleet met alle benodigde onderdelen. Informeer bij AGP wat het kost inclusief onderdelen.

Mesman doet het voor de prijs van de onderdelen, ong 85 euri.
Als het spruitstuk er toch af ligt is het ook peanuts namelijk.
Enige vraag is of hij het ook echt doet, mijn ervaringen en die van in ieder geval 1 ander is van niet. Net als het reinigen van de gasklep.

Die ene andere ben ik. Inderdaad, bij mij zouden ze de carterventilatie ook vervangen en de gasklep reinigen, maar geen van beiden zijn gedaan. Was niet nodig volgens hen, maar dat hoorde ik pas toen ik de auto weer ging ophalen. Als ze dat eerder hadden gezegd had ik ze gevraagd om e.e.a. wel te doen.
...The Nile isn't just a river in Africa...

V70geRwin

Citaat van: Marc O. op 27-01-2011 20:53:53
Citaat van: Misha op 27-01-2011 20:50:16
Citaat van: spekkie99 op 27-01-2011 20:47:00
Citaat van: innocenti op 27-01-2011 19:36:43
Leuk om te horen dat de adviezen gewaardeerd worden.

Laat de carterontluchting door de inbouwer verzorgen. Mesman biedt het zelfs vaak aan compleet met alle benodigde onderdelen. Informeer bij AGP wat het kost inclusief onderdelen.

Mesman doet het voor de prijs van de onderdelen, ong 85 euri.
Als het spruitstuk er toch af ligt is het ook peanuts namelijk.
Enige vraag is of hij het ook echt doet, mijn ervaringen en die van in ieder geval 1 ander is van niet. Net als het reinigen van de gasklep.

Die ene andere ben ik. Inderdaad, bij mij zouden ze de carterventilatie ook vervangen en de gasklep reinigen, maar geen van beiden zijn gedaan. Was niet nodig volgens hen, maar dat hoorde ik pas toen ik de auto weer ging ophalen. Als ze dat eerder hadden gezegd had ik ze gevraagd om e.e.a. wel te doen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het bij mijn oude ook betwijfeld heb of het echt gedaan is.
Dus geen bewijs dat het niet gedaan is maar gezien de kenmerken die horen bij een aanstaande CV vervanging sterke twijfels.

Toen ik er nog een keer naar vroeg later zei men ja, toen zij ik hoe weet je dat dan, omdat het op de bon staat. Toen zij ik mijn zesde injector stond ook op diezelfde bon en die zat er de 1e keer ook niet bij in. Toen werd het stil.

reneetje

En deze dingen gebeuren allemaal mij de Mesman , die hier altijd opgehemeld wordt/werd  :o

Gewoon diefstal !
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

V70geRwin

Citaat van: reneetje op 27-01-2011 21:24:30
En deze dingen gebeuren allemaal mij de Mesman , die hier altijd opgehemeld wordt/werd  :o

Gewoon diefstal !

dat laatste is een sterke bewering en zover ik kan lezen niet onderbouwd door feiten!

het premium gevoel wat er heerst bij mesman heb ik idd niet zo ervaren, dat klopt wel.

Marc O.

Citaat van: reneetje op 27-01-2011 21:24:30
En deze dingen gebeuren allemaal mij de Mesman , die hier altijd opgehemeld wordt/werd  :o

Gewoon diefstal !

In mijn geval stond het ook niet op de factuur, dus "diefstal" vind ik nogal een overdreven conclusie.
...The Nile isn't just a river in Africa...

reneetje

Citaat van: spekkie99 op 27-01-2011 23:20:17
Citaat van: reneetje op 27-01-2011 21:24:30
En deze dingen gebeuren allemaal mij de Mesman , die hier altijd opgehemeld wordt/werd  :o

Gewoon diefstal !

dat laatste is een sterke bewering en zover ik kan lezen niet onderbouwd door feiten!

het premium gevoel wat er heerst bij mesman heb ik idd niet zo ervaren, dat klopt wel.

De feiten staan toch echt vermeld hier :

Citaat van: Misha op 27-01-2011 20:53:45
Iets meer nuance is op zijn plek:

Bij mijn auto had ik het meebesteld maar was het niet gedaan 'want dat was niet nodig', terwijl hij schrok en de rekening aanpaste - uit zichzelf, dat wel.

De gasklep was wél gereinigd zo werd mij verzekerd.
Dit was een ETM van Maralli die ik even later heb laten vervangen waarbij de monteur vertelde dat het ding zeker 10 jaar lang NIET is gereinigd.


Bij dit geval zou je hem het voordeel van de twijfel kunnen geven, maar het blijft discutabel....\

Citaat van: spekkie99 op 27-01-2011 21:18:46
Citaat van: Marc O. op 27-01-2011 20:53:53
Citaat van: Misha op 27-01-2011 20:50:16
Citaat van: spekkie99 op 27-01-2011 20:47:00
Citaat van: innocenti op 27-01-2011 19:36:43
Leuk om te horen dat de adviezen gewaardeerd worden.

Laat de carterontluchting door de inbouwer verzorgen. Mesman biedt het zelfs vaak aan compleet met alle benodigde onderdelen. Informeer bij AGP wat het kost inclusief onderdelen.

Mesman doet het voor de prijs van de onderdelen, ong 85 euri.
Als het spruitstuk er toch af ligt is het ook peanuts namelijk.
Enige vraag is of hij het ook echt doet, mijn ervaringen en die van in ieder geval 1 ander is van niet. Net als het reinigen van de gasklep.

Die ene andere ben ik. Inderdaad, bij mij zouden ze de carterventilatie ook vervangen en de gasklep reinigen, maar geen van beiden zijn gedaan. Was niet nodig volgens hen, maar dat hoorde ik pas toen ik de auto weer ging ophalen. Als ze dat eerder hadden gezegd had ik ze gevraagd om e.e.a. wel te doen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het bij mijn oude ook betwijfeld heb of het echt gedaan is.
Dus geen bewijs dat het niet gedaan is maar gezien de kenmerken die horen bij een aanstaande CV vervanging sterke twijfels.

Toen ik er nog een keer naar vroeg later zei men ja, toen zij ik hoe weet je dat dan, omdat het op de bon staat. Toen zij ik mijn zesde injector stond ook op diezelfde bon en die zat er de 1e keer ook niet bij in. Toen werd het stil.

Hou wou je dit dan noemen.......

Klantenbinding   ??? ::)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

V70geRwin

om Mesman van diefstal te betichten vanwege 1 bewezen niet gereinigde klep gaat mij wat ver.

voor de rest deel ik je mening hoor  ;D

Misha

diefstal
Het wegnemen van enig goed dat aan een ander toebehoort, met het oogmerk om het zich permanent wederrechtelijk toe te eigenen.

Ik zou het dus geen diefstal noemen, maar ral is het wel.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

V70 TDI


marcos45

Maandag lpi erin en wederom jullie adviezen opgevolgd. Carterontluchtingdingetjes besteld en ook gelijk door de gasboer laten doen volgende week.
Tevens thermostaat en temp. Sensor besteld. Die zet ik er in het weekend Ff zelf in.
Als de lpi erin zit ga ik volgende week nog de befaamde kacheltadiator vervangen (die ruik je. Koelvloeistof) en dan is mijn t-5 weer helemaal top zoals ik hem wil.
Ben nog steeds erg tevreden wat een vermogen zit er in dat karretje.
Heel anders dan mijn 850 glt die ik ooit 10 jaar geleden heb gehad.

)()()sT

Mooi! Ik heb het eventjes gemist, maar waar ga je nou voor de LPi?

Edit: Heerlen zie ik ;)

marcos45

Ja Heerlen 2195 met gratis leenauto 3 dagen inbouw carterontluchting. En bruine injectoren.
Materiaal ontluchting Koop ikzelf. Strakke prijs denk ik

V70geRwin

Citaat van: marcos45 op 03-02-2011 10:28:35
Ja Heerlen 2195 met gratis leenauto 3 dagen inbouw carterontluchting. En bruine injectoren.
Materiaal ontluchting Koop ikzelf. Strakke prijs denk ik


zeker netjes, maar dat mag ook wel gezien de markt  ;)

marcos45

Ja een paar maanden geleden lagen de prijzen nog oip 2600 euro.

marcos45

toch weer een paar maanden gratis rijden zeg maar....