Centrale vergrendeling afst. bediend inbouwen

Gestart door Justin-850, 27-01-2011 10:06:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Justin-850

Hallo volvo-vrienden,

Ik ben van plan om binnenkort mijn bestaande cv. systeem te voorzien van een afstandbediening. Mijn vraag hierover is: Is dit makkelijk te realiseren ( met een origineel of aftermarket syteem? ) Hoe moet dit dan precies? En heeft iemand ervaring met een aftermarket systeem?

Het gaat hierbij om een 1994 854 GLT.

Ik hoor graag van jullie!

Gr. Justin

snix

Ik zou het orgineel houden. Als je een beetje creatief bent is daar redelijk goedkoop aan de komen. Je hebt dan ook meteen startblokkering en alarm.

Er is VEEEEL meer over te lezen in het topic alarmsystemen, leest je daar eerst maar eens in en als je daar niet uitkomt stel daar je vraag weer en jij hebt over een maandje een ab op je systeem zitten.

Groeten Snix


Justin-850

Maar dan heb ik alleen nog maar de afstandbediening.... Hoe moet ik de ontvanger vinden en inbouwen?

Gr. Justin

snix

Citaat van: Justin-850 op 09-02-2011 08:16:11
Maar dan heb ik alleen nog maar de afstandbediening.... Hoe moet ik de ontvanger vinden en inbouwen?

Gr. Justin
Als je het zelf wilt doen dan naar Verwijst bellen in Uden, Estate Services in Obdam, zo zijn er veel meer (marktplaats) en hier op het advertentie board zag ik er ook nog een paar voorbij fietsen. Zoekterm voor jou "Volvo Guard"  verschillende soorten staan uitgelegd in het board alarm systemen. Als je daar niet uitkomt moet je me even een bericht sturen dan ga ik bij de lokale slopert weer even in de oude doos kijken die vol ligt met van die dingen.

Gr Snix

A3GLT

Hey Justin,

Mocht je toch voor een universeel setje kiezen, kijk dan hier even: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,25367.0.html

groetjes
Adri

EdenAli

Justin ik weet dat er op de sloop waar ik vaak kom nog een complete set in een auto zit en ze zijn niet duur als ik het vraag.
Afstand bediening moet je zelf op zoeken dan die is er niet bij

Justin-850

Is dit guard 1,2 of 3? Ik heb er wel interesse bij namelijk, moet ik alleen even weten hoe duur en of je het kunt versturen. Tenzij je in de buurt woont van Apeldoorn, dan zou ik het ook op kunnen halen.

Gr. Justin

EDIT: @A3GLT: bedankt voor de tip ;)

razorx

Citaat van: A3GLT op 10-02-2011 16:17:29
Hey Justin,

Mocht je toch voor een universeel setje kiezen, kijk dan hier even: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,25367.0.html

groetjes
Adri
Absoluut een aanrader.
Ik rijd er alweer geruime tijd mee rond.

Justin-850

Zo'n setje kost inderdaad ook nog niet de wereld nee....... Is deze "betrouwbaarder" als de Volvo guard systemen? Zo ja, dan is de keuze niet zo moeilijk..... :P

razorx

Daar durf ik niets over te zeggen.
Dat zou je pas na 15 jaar kunnen zeggen. ;)

Maar na aanschaf de behuizing meteen opengemaakt. Ook die van de afstandbediening.
Zag er keurig uit. Goede componenten, net soldeerwerk en dikke printsporen, daar waar veel stroom loopt.

Er zijn er meer op het forum die er al lang mee rondrijden.
Het is alleen wat meer werk.

Justin-850

Jaa, dat heb ik inderdaad gezien in het topic van het Spy systeem. Maargoed, daar valt wel uit te komen! Ik wacht eerst iig EdenAli even af ;)

Gr. Justin

snix

Ik heb al meerdere auto's op de sloop leeggehaald, het voordeel is dat er op een of andere manier steeds nieuwe bijkomen. Even gaan kijken bij mijn eerder genoemden. Voeg ik daar nog even die volvo/saab sloop uit enter toe (weet iemand uit het oosten hoe die heet ??) Die verkoopt dat echt voor weinig geld. Weet niet wat je met edenali hebt afgesproken maar uit dit draadje kan ik geen toezegging van hem vinden ???

GR snix

thuur


EdenAli

Citaat van: snix op 13-02-2011 23:56:48
Ik heb al meerdere auto's op de sloop leeggehaald, het voordeel is dat er op een of andere manier steeds nieuwe bijkomen. Even gaan kijken bij mijn eerder genoemden. Voeg ik daar nog even die volvo/saab sloop uit enter toe (weet iemand uit het oosten hoe die heet ??) Die verkoopt dat echt voor weinig geld. Weet niet wat je met edenali hebt afgesproken maar uit dit draadje kan ik geen toezegging van hem vinden ???

GR snix

de ellende is als ik begin met werken is de sloop nog dicht en als ik klaar ben ook al weer.
moet dus een keer op tijd klaar wezen voor half 6 in de avond vandaar