Knipperlichthandel 1x aanraken 4 x knipperen ??

Gestart door cas, 27-01-2011 14:59:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

cas

Citaat van: Sbv op 27-01-2011 22:29:34
Het went snel even een kort tikje en je hebt een paar maar een richting aanwijzer

O je hebt het over de topic titel  ;D   we waren afgedwaald naar het meekijken van de dagrijlampen als je een bocht maakt... of al een stuurbeweging meen ik.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

cas

neeij.. maar dr staat een link op de vorige pagina, waar iemand er WEL mee bezig is geweest... vandaar waarom deze een beetje doodbloed. ( misschien bij elkaar voegen?)

Ik ben nog steeds errug druk met poetsen, en daarna moet ik wat hoognodige andere reparaties doen als stuurbekrachtigings hoge drukslang vervangen omdat de koppeling is vastgerot  :eusa_wall:  en ik dus nu niet een piepvrij pomp kan monteren  :-[   en de buchings voor de versnellingsbak rubbers !  :eusa_dance:  ze zijn onderweg!

maar ik wil het zeker wel een keer doen! 
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Jeff

Oke, mij lijkt het ook wel een mooi setje, moet alleen even weten hoe de richtingaanwijzer aangesloten kan worden op het kastje. :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

antraciet

Zat dat niet in de can software? kan me een topic op volvoforum herinneren waar iemand daar ook me bezig is

ulkeman

kun je dat met dit setje ook nog groeten met je knipperlichten dan 1 keer links 1 keer rechts? of gaat die dan ook 4 keer?......


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

jrkalf

CAN software? Ik ben benieuwd... vertel :)

Vandaag even 2 schakelaars op de kop getikt zodat ik wat kan experimenteren. Dus ik ben redelijk voorbereid om er mee aan de slag te gaan ;)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

antraciet


spijky

even terug te komen op het topic, ik zal bij ons(VW) eens kijken ivm de setjes 3x knipperen.
Is als het goed een relais.
er zijn 2 types in.
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

antraciet


jrkalf

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

haasje


jrkalf

Citaat van: haasje op 03-02-2011 22:27:16
Nee, maar de laatste X70 classics wel

Dank, dan komen we weer terug bij punt 1.. hoe nu verder :)
Ik las iets over een relais, heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb 2 van die alarmschakelaars liggen en ik ben wel bereid er eentje op te offeren aan experimenteren ;D
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

antraciet

Citaat van: cas op 27-01-2011 14:59:20
kan me herinneren dat dit in de T5 zat die ik even heb gereden een zomervakantie, 2004 model ongeveer.

dat je 1 knipper aangeeft met je handel, maar dat hij dan toch voor de duidelijkheid er zelf nog 3 bijgeeft....
is dit een kwestie van een relais of iemand weet?

lijkt me wel een grappige niet eens zo heel erg onzinnige upgrade.

Hier begint het topic mee Een t5 uit 2004 ;)

spijky

Citaat van: antraciet op 03-02-2011 21:58:15
Citaat van: spijky op 03-02-2011 21:57:05
even terug te komen op het topic

gaat toch over dit topic  ???

Er was een afdwaling naar bochtenverlichting, maar maakt niet uit.
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige