Ook hallo

Gestart door thaMini, 28-01-2011 15:17:25

Vorige topic - Volgende topic

thaMini

Hallo allemaal  ;D.

Na een tijdje hier rond leechen en veel lezen zal ik me ook maar eens voorstellen.
Ik ben Mini (Maarten).
In het dagelijks leven scheepswerktuigkundige en sinds kort in opleiding tot productietechnicus voor een centrale.
Sinds kort eigenaar van een mooie 850 sedan MY 1994. Leuk jaar. Verder 2.5 20 klepper automaat.

Bevalt erg goed. Zeker nadat ik met de handleiding van dit prachtige forum de stoelverwarming heb gefixed  :eusa_dance:.

Het is niet mijn eerste 850. De eerste heb ik 150 km nadat ik hem kocht (jawel op de terugreis van de verkoper) in de vangrail gezet. Leuk, sneeuw en gladheid  :'(. Ik kon wel janken. Zelf heb ik er gelukkig niets aan overgehouden, wat mij heeft doen besluiten weer een zelfde Volvo te zoeken.

Nu heb ik alweer een technisch vraagje, maar die zal ik in het techniek forum posten.

Foto's volgen op verzoek.

Teddy81

Hoi welkom.

Verzoekje dan maar! ;D Foto's dus!

thaMini

Hmmz, eerst dan maar ff door de wasstraat. Goed foto's volgen.

Ook foto's gewenst van een gecrashte 850 MY 1992?

Spin!

Citaat van: thaMini op 28-01-2011 15:45:13
Hmmz, eerst dan maar ff door de wasstraat. Goed foto's volgen.

Ook foto's gewenst van een gecrashte 850 MY 1992?

Oh dat is balen zeg! 150 gereden en dan al weg mogen zetten...tjsah, altijd 'handig' om te zien hoe onze bolides zich voor ons op offeren.

Veel plezier en meer km's gewenst met je nieuwe 850!

www.vm-parts.nl

crazychrisje

Welkom hier.
Damm minder van je eerste 850..
Wij zien graag foto's van allebei je roffels!

thaMini

Foto's dan maar.

Eerst nieuw (en toch stiekem ongewassen)

En oud (ouder)

Dit was met 80 km/h een pirouette op de A15, daarna achterstevoren met linksvoor de vangrail in. Ik heb de mensen achter me flink de stuipen op het lijf gejaagd.
Motortje draaide nog, en ik heb zelf geen schade.
Het rare is dat ik niks raars deed, ik reed een stuk langzamer dan de toegestane 120, was niet van baan aan het wisselen, niet aan het inhalen, de achterkant brak gewoon opeens uit naar rechts.  ???