zal mij ff voorstellen

Gestart door M. de Groot, 01-02-2011 20:10:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

M. de Groot

Hallo allemaal ben een tijd hier niet meer geweest om de reden dat ik Saab ben gaan rijden.
Maar ben weer terug op het oude en vertrouwde nest de Volvo dus.

Kom uit het oosten des lands en hoop weer veel leesplezier te hebben van dit forum.

antraciet

Welkom en heb je al weer een volvo?

gr Arjen

mjansen

welkom terug dan, viel de saab tegen? Mij wel, heb een blauwe maandag een 9-5 gehad, beviel totaal niet, dus ik ben weer blij met de volvo

M. de Groot

Hallo Arjen ja inderdaad eigenlijk hebben wij er nu twee een Volvo C70 cabrio voorzien van zowel hard als softtop en een Volvo V70 140 pk rijdt als een zonnetje. De Volvo V70 is van 1999 en de C70 van 2000.
Wel erg luxe maar er gaat er wel een vertrekken, denk dat wij de C70 maar gaan gebruiken voor deze zomer.

Groet Marcel.

M. de Groot

Ja de Saab viel mij erg tegen het was een Saab 9.3 aero echt een mooie wagen, maar de geluidsinstallatie erg beroerd zeg maar slecht.
Maar ik had daarvoor ook al diverse Volvo's gehad en dat gevoel bleef toch.
Nee voor ons geen Saab meer, echt storingen, veerpoten die afbraken en dan heb je het over een auto van 2006.
Maar goed ben het alweer vergeten, behalve de rekeningen

mjansen

die 9-5 van mij was ook echt een mooie auto om te zien, jammer genoeg was dat het enige pluspunt....

hanss850

Welkom terug,

Heb zelf na een volvo ook even een Saab 9-3 TID gehad. Maar ook snel weer weggedaan, nu weer lekker V70 voor mij en 855 voor de vrouw.

Plezier hier
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

antraciet


M. de Groot

Weet je Hans het is wel jammer maar zoveel geld betalen en dan eigenlijk niets terug krijgen beetje jammer. En probeer de auto dan maar is te verkopen. Maar je bent nooit te oud he om te leren en leergeld te betalen.

groet.

M. de Groot

En de foto's zijn er al maar moet deze alleen nog ff zien te plaatsen.

grijzev70tdi

Hebben voor de TDI ook een Saab gehad. 9-3 uit '99. Was een 2.2 TID. Gekocht met 170 000km en weg gedaan bij 375 000 km. Eigelijk vrij probleemloos. Was alleen zo gigantisch krap achterin.


Groet Jasper
Grolsch, het klinkt al lekkerder

M. de Groot

#11
Hierbij dan een paar foto's van mijn C70 cabrio,




UserID6342


rogerV701998


)()()sT

Citaat van: rogerV701998 op 03-02-2011 07:43:49
Mooie auto inderdaad.

Vind het wel wat voor jouw vrouw Roger ;D
Welkom hier, hele mooie wagen en kan me voorstellen dat je die houdt  :eusa_clap: