welke lpg installatie?

Gestart door erwin69, 03-02-2011 18:57:08

Vorige topic - Volgende topic

verburgh

Maar het gaat niet werken, je auto is toen der tijd RDW gekeurd en gewogen en een kenteken afgegeven.

En een reservewiel is idd niet verplicht als je maar z'n spuitbus heb in de auto.

cas

Citaat van: verburgh op 26-02-2011 20:59:32
Maar het gaat niet werken, je auto is toen der tijd RDW gekeurd en gewogen en een kenteken afgegeven.

En een reservewiel is idd niet verplicht als je maar z'n spuitbus heb in de auto.

dan bied ik mn auto opnieuw aan bij de RDW voor herkeuring... maar zal dat dan wel verder zelf uitzoeken. T gaat hier om welke gasinstallatie.

Lpi is het iig voor mij 100%.
nu nog zien door wie... en beslissen of het misschien toch eerst Bali wordt volgende maand  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

verburgh

Opnieuw laten keuren is niet leuk en kost nogal wat geld, moet ik je de rekening even pben?   ;D

Ik zou lekker naar bali gaan :eusa_dance:

erwin69

ik heb ook niet gezegd dat ik die 300 extra niet wil betalen  Cas.... de besparing is veel meer dus

tackle

Citaat van: verburgh op 26-02-2011 20:59:32

das niet helemaal correct, met een klapband heb je namelijk niet heel erg veel aan een spuitbussie. maar dat terzijde.