[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BBS

Zo dan :D, het terras voor de caravan is klaar :eusa_dance: :eusa_dance:

Het begon vanmorgen allemaal met een paar stenen halen. 2 Pak van 23 stenen รก 750KG per pak op de aanhanger geladen en een beetje vastgezet.
1500KG vracht op de aanhangert, 700KG eigen gewicht omdat de aanhanger een hydraulische kiep installatie heeft en de roffel ervoor van 1800KG. 3 Volwassen mensen in de wagen en gaan met de AWD. :eusa_pray:
De rit naar de camping ging voorspoedig, beetje hoger in de toeren houden maar niet echt merkbaar dat er nu zo'n zware combi (+4,5 ton ::)) over de weg gaat. Er lag ook nog het e.e.a in de kofferbak van de wagen ::)
Op de camping maar even een fotootje gemaakt van de combinatie:







Ik was toch heel blij met het B/C/E/ rijbewijs ;D

Nadat we het laatste open stuk mooi op afschot afgereden hadden zijn we begonnen met de tegels erin te leggen. Ook de randjes aan de caravan van de naaste buren zijn nu mooi afgewerkt.
Zie hier de foto's van de parkeerplaats voor de roffel en de afwerking:



De afwerking bij de "buren" caravan:



Zie hier het hoogte verschil tussen de weg en de parkeerplaats/terras:



en



En nog een overzichtsfoto van het "leefgedeelte" straks:


Rechterkant van het terras


Linkerkant van het terras

Ik ben heel blij dat het nu klaar is, tuurlijk er zijn nog enkele dingen die nog "afgewerkt" moeten worden maar dat is peanuts in vergelijk met wat er gedaan is.
Samen met mijn achterbuurman "Harry" hebben we dit gedaan, als ik dit alleen moest doen was ik er nimmer en nooit aan begonnen :eusa_doh:
Met de afwerking ga ik waarschijnlijk dit weekend beginnen, en als dat klaar is ga ik met het laminaat in de caravan beginnen.

Maar morgen eerst een rustdag, en naar kijken of ik naar de masseur toe kan gaan ;) :D
Volvoloos....

V70geRwin

Super netjes gedaan!
De zomer die we nu hebben gaat zo naadloos over in de volgende en dan kan je daar heerlijk zitten!

Je hebt vast met een net erover gereden want die boetes zijn niet mals heb ik gehoord  :eusa_wall:

BBS

Citaat van: V70geRwin op 23-01-2014 18:57:38
Super netjes gedaan!
De zomer die we nu hebben gaat zo naadloos over in de volgende en dan kan je daar heerlijk zitten!

Je hebt vast met een net erover gereden want die boetes zijn niet mals heb ik gehoord  :eusa_wall:

Nee hoor, zoals het op de foto staat... 100% ladingzekering dit ;) Die spanbanden zij goed voor 7,5ton ladingzekeringsgewicht :D
Volvoloos....

The Demon

Nog ff aanvegen klaar  ;D

Netjes hoor  :eusa_clap:

Groet,
The Demon.

UserID6342


Lunadust

Chauffeurtje hoor.

Mooi gezekerd.
Netjes afgewerkt terras ook.

Maar waarvoor had een kiep aanhanger nodig?
Techneut, geen dichter.

BBS

Ik had verder geen kiep aanhanger nodig, maar die stond er nog en kon ik gebruiken in ruil voor een kistje bier ;)

Scheelde weer een aanhanger huren bij een verhuurbedrijf ;D
Volvoloos....

Lunadust

Haha, kratje bier krijgt veel voor elkaar.
Vond het al "schokkend" dat deze lading zou kiepen  :eusa_wall:
Techneut, geen dichter.

pwberg

Knap weer BJ, wordt echt genieten voor jullie komend seizoen......  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Broabander

Citaat van: V70geRwin op 23-01-2014 18:57:38
Je hebt vast met een net erover gereden want die boetes zijn niet mals heb ik gehoord  :eusa_wall:

Kan me ook niet voorstellen dat die stenen eraf waaien ;D
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

elianmars



Rechts is de caravan van de buren, begrijp ik? Moet daar er heg o.i.d. tussen jullie plaats en de caravan van de buren staan? En hebben de buren geen ruimte rondom hun caravan?
Dat is bij ons wel zo. Ik zou het ook niks vinden als onze buren zo bij ons de caravan in zouden kunnen kijken vanaf hun straatje.

The Demon

Citaat van: elianmars op 23-01-2014 20:19:28
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1531769_288586124622814_280652767_n.jpg

Rechts is de caravan van de buren, begrijp ik? Moet daar er heg o.i.d. tussen jullie plaats en de caravan van de buren staan? En hebben de buren geen ruimte rondom hun caravan?
Dat is bij ons wel zo. Ik zou het ook niks vinden als onze buren zo bij ons de caravan in zouden kunnen kijken vanaf hun straatje.
Maar als er een heg staat kunnen de buren niet meer naar B-J en Jennie gluren  :evil:

Groet,
The Demon.

BBS

Citaat van: elianmars op 23-01-2014 20:19:28
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1531769_288586124622814_280652767_n.jpg

Rechts is de caravan van de buren, begrijp ik? Moet daar er heg o.i.d. tussen jullie plaats en de caravan van de buren staan? En hebben de buren geen ruimte rondom hun caravan?
Dat is bij ons wel zo. Ik zou het ook niks vinden als onze buren zo bij ons de caravan in zouden kunnen kijken vanaf hun straatje.
De rechter caravan is inderdaad van de buren. Een halve rondom de caravan is van de buren en daar hebben zij recht op om overheen te gaan in geval van calamiteiten/wassen van de caravan. Maar wij moeten tegen die kant aan kijken en wij mogen het afwerken zoals we willen. ;)

Voor wat betreft de inkijk, het voorste raam kijkt tegen de schuur/Hedera aan en het tweede raam kijkt straks tegen de partijtent aan die in die hoek komt te staan. Als we er dan zijn schuiven 1 of 2 zijpanelen dicht en klaar is de inkijk ;D Ze kijken zowieso al half tegen het schuurtje aan, maar ik heb toestemming om zo het schuurtje te plaatsen :)
Volvoloos....

kulk

Goed bezig geweest  :eusa_clap:

Echt tof zo'n stacaravan, lekker de rust opzoeken wanneer je maar wilt.

Weet alleen niet of ik de rust in m'n reet heb om elke keer naar dezelfde plek te gaan.
Misschien later als ik net zo oud ben als jullie  :evil: ;D

Veel plezier ermee, dat het maar een mooie zomer mag worden  :eusa_pray:

Marty__Mouse

Potdomme wat ziet dat er allemaal strak uit! Netjes hoor!  :eusa_clap:

Enne even een soort van offtopic (;D), ik blijf die velgen fantastisch vinden onder de V70!  :eusa_drool:
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..