[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

Maarten-t5

Ook dat xou een reactieve beveiliging zijn. Het kan dus alsnog gewoon te laat zijn als zo'n systeem ingrijpt. Het is geen goed idee om daar teveel op te leunen.

Mooi onderschrift trouwens Marco, past goed bij het niveau van je uitlatingen. Maar weer geen inhoudelijk antwoord helaas.

Piet

Gut... ik had dat nog niet eens gezien van dat onderschrift, uiterst vermakelijk!

Als forumsponser zal je dan zeker ook wel het recht hebben lasterlijke, domme, beledigende onderschriften te mogen hebben.

Past hem wel goed moet ik zeggen, kun je in 1 oogopslag zien met waar voor type je te maken hebt.  ;D

-D©©©L-

Citaat van: Piet op 26-02-2017 15:44:31
Gut... ik had dat nog niet eens gezien van dat onderschrift, uiterst vermakelijk!

Als forumsponser zal je dan zeker ook wel het recht hebben lasterlijke, domme, beledigende onderschriften te mogen hebben.

Past hem wel goed moet ik zeggen, kun je in 1 oogopslag zien met waar voor type je te maken hebt.  ;D

Ik zal m even aanpassen.

razorx

Piet

Hengeveld

Citaat van: razorx op 26-02-2017 16:18:21
Wat is er mis met dat onderschrift?

Citaat van: Piet op 26-02-2017 16:22:59
uuhh tja niets ?

Ligt het aan mijn computer, of hebben jullie nu datzelfde onderschrift?

-D©©©L-

Citaat van: Hengeveld op 26-02-2017 16:29:04
Citaat van: razorx op 26-02-2017 16:18:21
Wat is er mis met dat onderschrift?

Citaat van: Piet op 26-02-2017 16:22:59
uuhh tja niets ?

Ligt het aan mijn computer, of hebben jullie nu datzelfde onderschrift?

Ik zei toch dat Pieterke officieel grappig is verklaard.  ;D

Nog even draaien en roepen en voor je het weet heeft bestuurder helemaal zonder advies en sturing zelf bedacht dat er een onderdeel aangeschroeft moest worden waarmee je bij het kleinste mankement een dikke motorschade op kan lopen. Het is gewoon te doorzichtig, wel goed voor de zegeltjes, dat wel. Er wordt in ieder geval iemand beter van, dat Snap-on meer mensen. 

razorx

Kon het niet laten tijdelijk Marco's onderschrift te kopiëren.

Piet

Serieus Verdoolde... je pogingen worden nu echt steeds pathetischer en doorzichtiger.
Je begint nu zelfs beledigend te worden voor de intelligentie van de gemiddelde lezer hier.

Man man ... denk je nou echt dat men hier niet door heeft dat je,  hoe dan ook, aan het proberen ben ons de schuld in de schoenen te schuiven.
Zet je zelf toch eens niet zo voor lul kerel.

Het zit je ook wel hoog ook he.
Ik keek net eens in je posthistorie (vraag me niet waarom,  we hebben  allemaal weleens een zwak moment), ik zag dat vanaf september vorig jaar je eigenlijk alleen nog maar uit je krochten bent  gekomen om ons aan te vallen.
Lijkt een beetje op een soort vete, van jouw kant dan alleen...

Zit toch nog te verzinnen op een ander onderschrift.. iets met gordelspanners en T-wraps ... na..toch maar niet doen ... zo kinderachtig  anders ...

razorx

Ik verbaas me er ook over. Maar sommige daden van mensen moet je niet willen verklaren.

-D©©©L-

Ja, sinds ik door 1 van de karakters in PMYD gezelschap beschuldigd ben van oplichting en bedrog met bijval van de rest van het PMYD clubje, vind ik het erg gezellig hier. 
Ik neem dan ook de moeite om speciaal in deze carnaval tijd te reageren op de mensen die officieel grappig zijn, een beetje met de lagerschalen-oliepomp-blokwissel interval mee zeg maar, wel mooi gelijkmatig want WOT kon ik niet testen.

cornelis-b

Marco zou je aub willen stoppen met de boel hier te verzieken met je rare opmerkingen, ga lekker op het Ford forum lopen trollen :eusa_wall: :eusa_wall:

Plak anders een amandel op je navel en ga als gevulde koek carnaval vieren.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Piet

Jij zou door  1 van ons beschuldigd zijn van oplichting en bedrog en niet andersom?
Hmmm ...het is nog ernstiger met je gesteld dan ik al dacht....

Dat je al moeite had met het duiden van de werkelijkheid was reeds duidelijk, maar dat de wanen ook al hun intrede hebben gedaan...

Misschien kun je mijn zorgen om je geestelijke gesteldheid wegnemen door te verwijzen naar waar deze beschuldigingen aan jouw adres hebben plaatsgevonden...
Dit nog voor we je officieel tot carnavals prins Mafkees moeten benoemen.

-D©©©L-

Citaat van: Piet op 26-02-2017 17:29:00
Jij zou door  1 van ons beschuldigd zijn van oplichting en bedrog en niet andersom?
Hmmm ...het is nog ernstiger met je gesteld dan ik al dacht....

Dat je al moeite had met het duiden van de werkelijkheid was reeds duidelijk, maar dat de wanen ook al hun intrede hebben gedaan...

Misschien kun je mijn zorgen om je geestelijke gesteldheid wegnemen door te verwijzen naar waar deze beschuldigingen aan jouw adres hebben plaatsgevonden...
Dit nog voor we je officieel tot carnavals prins Mafkees moeten benoemen.

Mooi he.  ;D Weer het draaien van Pieterke. Soort van draaicirkeltuning (niet teveel invullen, dan gaat t stuk). Je was er bij, en je vond er ook nog wat van. Lees maar eens terug in je berichten voordat je ze aanpaste omdat een ander toch wel een punt had in zijn reactie.

zoals ik al vaker zei:

CiteerVroeger ging het nog wel eens over techniek, nu lijkt dat bijzaak en worden hulpzoekers schaamteloos via PB "binnengehengeld" door een kleine club haast bedrijfsmatige hobbyisten. En daarmee gaat het onderliggend steeds vaker over geld i.p.v. liefhebberij en elkaar helpen. En wee je gebeente al je daar want van vind, wat het is niet commercieel.  

Piet

En hup weer een beschuldiging... nu verander ik weer achteraf posts....

Dat jij het woord gedraai in de mond durft te nemen..

Eerst was het de sw die de ellende bij BJ heeft veroorzaakt,..
Toen je dat niet hard kon maken was het weer dat we de actuator niet goed hadden afgesteld...
Toen dat ook niet hard te maken was, was het weer dat we BJ in het oor hadden gefluiterd dat ie een actuator moest plaatsen en hem vervolgens aan zijn lot zouden hebben overgelaten...

Het wil er maar niet in dat BJ door eigen toedoen het ongelukk over zich heeft afgeroepen.
Maar dat is omdat je die uitkomst niet wil, jij wilt gewoon dat het onze schuld is of dat nou de waarheid is of niet.

Dat blijkt dan weer rancune omdat wij jou valselijk beschuldigd zouden hebben destijds, terwijl het jij was die ons uit het niets aanviel.
Allemaal terug te lezen, maar dat is natuurlijk ook weer niet waar omdat  ik achteraf posts zou hebben aangepast.

Man wordt het niet eens tijd voor een bezoek aan de psychiater....  ik meen dit serieus.