[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

flipje77

Citaat van: Dirk342 op 07-12-2017 15:45:37
Yes, de eerste 50 km zitten er al weer op en zijn probleemloos verlopen.  Auto is ook weer gekeurd en alleen op L handrem en beide koplampen (beeld want Xenon) afkeur. 2 standaard H7 lampjes erin gefrot, handrem los (was nog even een gedoe), alles weer gesmeerd en kabel gangbaar gemaakt, overal beetje vet tussen en het zooitje er weer terug op.

Teruggereden voor de her, koplampbeeld was nu wel goed, handrem voldeed ook op de remmenbank en visuele controle en klaar weer.

Ben hier eigenlijk stiekem best wel blij mee eigenlijk  :evil: ;D ;D


Jij bent er stiekem wel blij mee??? Wij staan hier nog net niet de polonaise te dansen!
🤣🤣
Angst is de grootste vijand van het leven.

flipje77

Citaat van: elianmars op 07-12-2017 17:36:11
Alleen daarom al had ik dat hok nooit meer willen zien  :eusa_shifty: ;D


Ik wilde Dirk net een nieuwe APK datum voorstellen voor het vehikel voor volgend jaar. 😈😈
Angst is de grootste vijand van het leven.

classicT5

Haat-liefde verhouding voor Dirk?

Toch nog voor elkaar gekregen, aanhouder wint

razorx

Inderdaad de aanhouder wint.  :eusa_clap: Die polonaise wil ik nog wel zien hoor!

BBS

Citaat van: flipje77 op 07-12-2017 19:42:38
Citaat van: Dirk342 op 07-12-2017 15:45:37

Ben hier eigenlijk stiekem best wel blij mee eigenlijk  :evil: ;D ;D
Jij bent er stiekem wel blij mee??? Wij staan hier nog net niet de polonaise te dansen!
🤣🤣
Met wie sta jij de polonaise te dansen dan in huis? :evil: Ik was ten tijde van jouw tikken nog bij lange na niet in de buurt van huis....
Verklaar U nader gaarne :evil:
Volvoloos....

BBS

Citaat van: Dirk342 op 07-12-2017 16:11:40
Citaat van: )()()sT op 07-12-2017 16:01:57
Dan heb je wel een pint verdiend ;D
Vanavond want moet nog een paar dingen doen ;D. Wel leuk als je dan ook ziet dat Peter oprecht geïnteresseerd is over die motor ombouw. Hij wist al dat we er mee bezig waren, maar het gaat om het uiteindelijke resultaat natuurlijk. We keurden hem en hij was iets eerder onder de auto als ik en dan komt er ineens heel droog uit: dit ding heb je toch op je flikker gehad een paar jaar terug ? ;D ;D Hij zag het aan de AWD ;D.
Dat is dan wel weer leuk om te lezen. Op zich was dit ook best een bijzondere/complexe blokwissel die an-sich al in een redelijke complexe wagen kwam.
En ik vind persoonlijk dat je hiervoor best een pluim mag hebben voor het slagen van een dergelijke operatie. :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Want iedereen mag en kan je helpen met aanwijzingen, uiteindelijk moet je het toch maar "even" klaren!
Volvoloos....

Vulk

Citaat van: flipje77 op 07-12-2017 19:42:38
Citaat van: Dirk342 op 07-12-2017 15:45:37
Yes, de eerste 50 km zitten er al weer op en zijn probleemloos verlopen.  Auto is ook weer gekeurd en alleen op L handrem en beide koplampen (beeld want Xenon) afkeur. 2 standaard H7 lampjes erin gefrot, handrem los (was nog even een gedoe), alles weer gesmeerd en kabel gangbaar gemaakt, overal beetje vet tussen en het zooitje er weer terug op.

Teruggereden voor de her, koplampbeeld was nu wel goed, handrem voldeed ook op de remmenbank en visuele controle en klaar weer.

Ben hier eigenlijk stiekem best wel blij mee eigenlijk  :evil: ;D ;D


Jij bent er stiekem wel blij mee??? Wij staan hier nog net niet de polonaise te dansen!
🤣🤣

Dan heb je de factuur nog niet gehad. ;D
Zonder zeveren, hoop dat jullie nu even probleemloos kunnen rijden.

UserID6342

Citaat van: classicT5 op 07-12-2017 20:38:25
Haat-liefde verhouding voor Dirk?
Dat is het idd met die auto.....

Nogmaals, dank voor alle credits maar onder Yits en Piet / Maarten was dit gewoon niet gelukt, ondanks dat ik er altijd van overtuigd ben geweest dat het ding gewoon weer zou lopen. Het blijft een apart ding die AWD ;D.

BBS

Citaat van: Dirk342 op 08-12-2017 07:09:05
Citaat van: classicT5 op 07-12-2017 20:38:25
Haat-liefde verhouding voor Dirk?
Dat is het idd met die auto.....

Nogmaals, dank voor alle credits maar onder Yits en Piet / Maarten was dit gewoon niet gelukt, ondanks dat ik er altijd van overtuigd ben geweest dat het ding gewoon weer zou lopen. Het blijft een apart ding die AWD ;D.

Met dito eigenaar! ;D Samen is het een mooi duo, er zijn weinig mensen die dit laten doen aan een wagen.
Ik heb zelf ook een haat - liefde verhouding met die wagen, maar zodra ik er weer in rijd -wat dit weekend gaat gebeuren- tovert hij toch steeds weer een glimlach op mijn gezicht en ben ik er weer machtig wies met :D :D


Kerstcadeau XXXXL ;D ;D
Volvoloos....

flipje77

On the road again. Er zit er hier eentje met een grijns van oor tot oor achter het stuur.  ;D  :
Ook ik zeg: bedankt dirk, yits, piet en Maarten.  Zonder jullie inzet zat ik nu niet met BJ in een goed rijdende roffel  :eusa_clap: :eusa_clap:
Angst is de grootste vijand van het leven.

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

BBS

En weer een tevreden klant erbij. :D :D

De AWD staat weer bij zijn baasje thuis. Het rijden in de wagen voelt als thuiskomen. Als je een poosje gereden hebt in de wagen dan weet ik weer waarom ik hier voor gekozen heb. Goed het heeft een poos geduurd en het ging niet vanzelf maar het resultaat mag er gewoon zijn. Klinkt als een klok!
Blokje loopt super, lekker rustig en vanaf 3000 toeren lekker rustig en stil. Stiller dan het 850 blok wat er in hing.

Ik ga morgen de wagen opruimen en heb nog dingen die weg kunnen cq verkocht worden.

Me very, very happy  :D :D


Dirk bedankt voor alles, evenals Piet, Maarten en Yits voor het werken achter de schermen!! :eusa_clap: :eusa_clap:
Volvoloos....

StefanCJ

Ik dacht dat je een racekanon kreeg. Als 'ie boven de 3000 toeren rustig is had je ook een 10-klepper kunnen inbouwen  ;D.

Mooi dat 'ie terug is BJ en Jennie. Hopelijk is het nu klaar met het gedonder.

:D

katuut

Chronisch last van detaildiarree

BBS

Citaat van: katuut op 10-12-2017 08:17:51
Rij 'm niet llat in de sneeuw! ;D
Gaat ook niet gebeuren. Denk je echt dat ik de gemeente Hoogeveen ga helpen met sneeuw schuiven met mijn buikschuiver? :eusa_naughty:
Die 6 cm bodemvrijheid gaat hem in de sneeuw niet worden ::)
Volvoloos....