The lady in Red and Yeti

Gestart door KIM, 06-02-2011 18:54:32

Vorige topic - Volgende topic

The Volvoboy

Een handbak is een stuk minder ingewikkeld ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

maruska

/pfftopic/ lief Kronelis, lief zijn..

/ontopic
deze testen zijn wel eens het proberen waard. ik had het idee dat hij vanuit L bij echt lage snelheid blijft zitten in zn 1, ipv opschakelen/neerschakelen.
weekend maar eens testen, met bit in..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Jelmar

Even benadrukken hoe een revisie cilinderkop er uit hoort te zien (stiekem een stukje schaamteloze zelf promotie ;D)

Heb wat fotootjes van het cilinderkopje van gebruiker 'relaxed' die hij toevallig vanmorgen heeft opgehaald.
Helaas vanmorgen vergeten detailfoto's te maken van de verbrandingskamer... (was ook best behoorlijk vroeg...)

Glim glim

hier ook alles GOED schoon, en alles wat voorzien is van draad gereinigd of tapje of snij ijzer overheen gehaald

Pasvlak helemaal geraakt, kleppen gereinigd en opnieuw ingeslepen.

De juiste nokkenas erin, keerring gepaatst en klepjes gesteld

Eigenlijk helemaal klaar voor inbouw. ;D

Mocht het Kornelis vreselijk storen dat ik dit plaats, mag het van mij verwijderd worden om de goede vrede te bewaren.
850R

Sbv

Ben je al wat verder met de 740 ?

KIM

Ik ga morgen een motor zonder randapparatuur en spruitstukken bij VOMD ophalen. Hij heeft een B230FK liggen (LPT) die technisch hetzelfde zou moeten zijn als een B230FT (HPT).

Voorlopig laat ik de 740 lekker roken; wellicht dat uiteindelijk de AT gelijk mee kan.

Sbv

Citaat van: KIM op 19-07-2012 14:50:56
Ik ga morgen een motor zonder randapparatuur en spruitstukken bij VOMD ophalen. Hij heeft een B230FK liggen (LPT) die technisch hetzelfde zou moeten zijn als een B230FT (HPT).

Voorlopig laat ik de 740 lekker roken; wellicht dat uiteindelijk de AT gelijk mee kan.
Als blok er dan toch uit gaat, dan is de bak meenemen denk ik wel gelijk een goede.
randapparatuur kan dan ook gelijk mee.

SanMercury

Citaat van: KIM op 19-07-2012 14:50:56

Toevallig lees ik bovenstaande........en heb ik toevallig een B230fk (205dkm) liggen die geheel gecontroleerd is tbv mijn 740 project die helaas niet in deze vorm doorgaat. Het klopt inderdaad dat de FK gelijk is aan de FT in de basis. Wat vraagt VOMD voor bedrag voor het blok en hoeveel heeft die gelopen? Wellicht kan ik een interessanter voorstel doen.....

Jelmar

@sanmercury; Mocht je er met Kornelis laat het me maar weten, dan heb ik evt. wel interesse.
850R

UserID6342

Smakelijk heren en dames ;D

KIM

Tis alweer op Dirk...

UserID6342

;D.  Als jullie maar een fijne avond hebben gehad, dat is het belangrijkste !

KIM

Vandaag echt een mooi dagje om de R weer eens een beetje te vertroetelen. Lekker drogend weer, dus maar eens de vloermatten voor onder handen genomen:

En nu liggen ze lekker te drogen en ga ik eerst maar eens F1 kijken.

arjen850

Hadden we gister ook kunnen doen, had ik ze nu ook schoon gehad ;D

Trouwens een verzoek van een klein iemand hier... Doen we het nog eens over? :D

Samen aan het kokkerellen voor de gasten :eusa_clap: ;D

KIM

Citaat van: arjen850 op 22-07-2012 15:47:38
Hadden we gister ook kunnen doen, had ik ze nu ook schoon gehad ;D

Trouwens een verzoek van een klein iemand hier... Doen we het nog eens over? :D

Beide verzoeken kunnen we gewoon combineren tot 1. Gaan we gelijk ook maar ff poetsen.
Ze knappen er trouwens wel van op.

Ewout Schalkwijk

Jeetje Kornelis, ben jij zo lang? Krijg jij dan geen rugpijn in die keuken? Of kook je verder nooit? ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein