The lady in Red and Yeti

Gestart door KIM, 06-02-2011 18:54:32

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 22-07-2012 19:25:48
Jeetje Kornelis, ben jij zo lang?

Nee, Marjolein is zo klein ;D

arjen850

Citaat van: Taranis op 22-07-2012 20:18:56
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 22-07-2012 19:25:48
Jeetje Kornelis, ben jij zo lang?

Nee, Marjolein is zo klein ;D

Plaag ze nou niet zo, ze hebben echt heerlijke (en ik zeg het op zijn dialect uit deze streek) slinger om de snuute gemaakt ;D

Ewout Schalkwijk

Ik plaag ze niet. Ik wist het niet... :eusa_snooty:
Maar die eventuele rugpijn laat zich makkelijk verklaren. ::)

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Galactica

Ben nog maar 1 keer bij Kornelis geweest.
Leuke vrouw, mooie wagen, leuke hond en lekkere koffie.
Gezien de BBQ nog maar eens een keer langs.  :)

KIM

Hij stond er zo mooi bij vanmiddag:

Jammergenoeg kan de camera niet goed met dat rood overweg. Ik heb het een beetje proberen bij te trekken, maar IRL ziet het er echt veel mooier uit.

Ook de 740 maar eens gewassen, want Marjolein verdomd het om dat te doen:

De 740 mag wel eens een grondige polijstbeurt hebben. Er zitten enorm veel harsplekjes op en kleine krasjes.
De andere motor voor de 740 hangt sinds vrijdag aan de motortakel; die ga ik eerst eens voorzien van wat nieuw afdichtingsmateriaal en een automaatbak. Dan kan over een poosje het hele zooitje er in 1x in.

Sbv

Ik wil wel eens een poging wagen met de poetstol op de 740

Pino143

Dan zet ik de US Specs er daarna naast.  :eusa_whistle:

viking_in_shorts

Citaat van: KIM op 23-07-2012 19:52:38

Jammergenoeg kan de camera niet goed met dat rood overweg. Ik heb het een beetje proberen bij te trekken, maar IRL ziet het er echt veel mooier uit.

Volgens mij kan jouw kamera daar prima mee overweg. :eusa_naughty:

UserID6342

Leuke foto Kornelis !

En zo'n 700 sleutelt toch gewoon heerlijk.  Ik vind dat echt sleutelen pur sang.  Echt, ik heb op dat ding van mij een hoop lopen schelden en vloeken maar als je er dan mee rijd ben je alles meteen vergeten en zit je met een grote grijns achter het stuur en is het genieten geblazen.

Jelmar

Dat ligt meer aan die *pieeeeeep* motor die jij in je 700 hebt Dirk ;D ;D ;D ;D
850R

KIM

Citaat van: viking_in_shorts op 23-07-2012 21:20:56
Citaat van: KIM op 23-07-2012 19:52:38

Volgens mij kan jouw kamera daar prima mee overweg. :eusa_naughty:

Vast wel, maar een fatsoenlijke JPEG kan 'ie er niet van trekken...

UserID6342

Citaat van: Jelmar op 24-07-2012 08:27:37
Dat ligt meer aan die *pieeeeeep* motor die jij in je 700 hebt Dirk ;D ;D ;D ;D
Hey smurf.... Ook jij kunt te ver gaan natuurlijk he ? ;D ;D

Jelmar

Zit is niet zo offtopic uit je nek te kletsen Diek, beetje patsen doe je maar op v700v  ;D ;D dacht dat het hier gezellig was  ;D
850R

KIM

Ik bekleed mijn kofferuim sinds ik Volvo rij met skai. Hierdoor heb ik geen last van hondenharen die in de bekleding gaan zitten. Natuurlijk kun je zo'n mat aanschaffen, maar dat vind ik minder praktisch omdat ik mijn gereedschap onder die luiken heb liggen.
De vloerdelen in een 740 en een 850 zijn gewoon van hout, dus nieuwe bekleding kun je gewoon vastnieten.

Ik heb dit na de aanschaf van de R dus ook gelijk gedaan. Helaas is de kwaliteit van die skai niet zo geweldig geweest, want er begonnen zich wat gaten en andere slijtage te vertonen:

Dus maar wat steviger skai besteld. Vandaag binnengekomen, dus meteen geplaatst:

Helaas is het wel moeilijk om bij sommige delen de boel strak te houden (deze skai is niet elastisch). Een kniesoor die daar op let...

Zo ziet het er toch een stuk netter uit:

arjen850

Kniesoor? Wie riep mij? ;D

Ziet er netjes uit Kornelis, scheelt je een hoop in zuigen kan ik uit ervaring vertellen