The lady in Red and Yeti

Gestart door KIM, 06-02-2011 18:54:32

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: arjen850 op 30-03-2018 23:05:12
Citaat van: classicT5 op 30-03-2018 22:25:30
Op naar de 1.000.000 km. Als je hem zo bij blijft houden, gaat je dat lukken.

Doen jullie met de R meeting nog een verkiezing wie de mooiste heeft? Neem aan je dan met beige interieur al afvalt.

(benieuwd of die wil bijten)

Haha, ik ga er eens serieus op in :D ik zou het jammer vinden als een meeting daar op uit zou draaien, we zijn bij elkaar als liefhebbers van de rode Rren, mijn gevoel zegt dat je er dan geen wedstrijd van moet maken wie de mooiste heeft.

Eens.

KIM

Doen jullie met de R meeting nog een verkiezing wie de mooiste heeft? Neem aan je dan met beige interieur al afvalt.

Haha, ik ga er eens serieus op in :D ik zou het jammer vinden als een meeting daar op uit zou draaien, we zijn bij elkaar als liefhebbers van de rode Rren, mijn gevoel zegt dat je er dan geen wedstrijd van moet maken wie de mooiste heeft.

Ach ja we lopen altijd maar een beetje te geinen. Smaken verschillen gewoon en beiden houden wij oprecht van de kleur van ons interieur.
En beiden doen we ons best om de auto's in een goede conditie te houden. We hopen van harte dat dat ook door de andere rode R rijders gedaan wordt.
We hebben in ieder geval elk jaar weer een leuk clubje enthousiastelingen bij elkaar.

Maarreh we vertellen hier beiden niets nieuws toch Arjen?

Stefan

Citaat van: KIM op 30-03-2018 20:16:14

Van de week was het zover; de motorkap opnieuw gespoten en een mooie rooie V70 achterklep:

Wat een mooie achterklep Kornelis! :eusa_drool: :eusa_drool: Zoiets moet ik waarschijnlijk ook nog gaan monteren  :eusa_shifty:
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

Vulk

Ik kijk al uit naar de foto's van maandag!

KIM

Dat zal nog zonder andere achterklep zijn....
Teveel werk om dat voor elkaar te krijgen en te weinig tijd beschikbaar dit weekend.

Maarrrr... de foto's zullen weer mooi zijn   8)

arjen850

Citaat van: KIM op 31-03-2018 08:53:11
Teveel werk om dat voor elkaar te krijgen en te weinig tijd beschikbaar dit weekend.

Moet ik Leonie even sturen voor hulp? Kan zo op de fiets als ze hier klaar is ;D

henry classic v70

Citaat van: KIM op 31-03-2018 00:00:04

Ach ja we lopen altijd maar een beetje te geinen. Smaken verschillen gewoon en beiden houden wij oprecht van de kleur van ons interieur.
En beiden doen we ons best om de auto's in een goede conditie te houden. We hopen van harte dat dat ook door de andere rode R rijders gedaan wordt.
We hebben in ieder geval elk jaar weer een leuk clubje enthousiastelingen bij elkaar.

Kan alleen maar motiverend werken voor de andere liefhebbers toch, zoals jullie rode R-en netjes worden onderhouden en er altijd Spick & Span uitzien...  :eusa_clap:
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Vulk

Citaat van: henry classic v70 op 31-03-2018 13:08:25
Citaat van: KIM op 31-03-2018 00:00:04

Kan alleen maar motiverend werken voor de andere liefhebbers toch, zoals jullie rode R-en netjes worden onderhouden en er altijd Spick & Span uitzien...  :eusa_clap:

En daar bovenop gewoon nog eens dagelijks frequent gebruiken ook! :)

KIM

Dagelijks Thomas. Marjolein rijdt ermee.

KIM

Citaat van: arjen850 op 31-03-2018 11:19:47
Citaat van: KIM op 31-03-2018 08:53:11

Moet ik Leonie even sturen voor hulp? Kan zo op de fiets als ze hier klaar is ;D

Als zij met de fiets hier is ben ik denk ik klaar  ;D

The Volvoboy

Wat heerlijk, zo'n vers gespoten klep :eusa_drool: Nog mooie nieuwe emblemen erop? (of heb ik dat gemist) ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

KIM

Die zijn nog redelijk vers: Toen de gehele auto is overgespoten zijn deze nieuw aangeschaft.

KIM

Ondanks dat er niet zoveel gebeurt aan Yeti en the lady in Red hier toch maar eens wat opnoteren...
Er gebeurt natuurlijk genoeg op de achtergrond. De achterklep van the lady in Red ligt inmiddels thuis en is ook gedeeltelijk opgebouwd. Echter het rubber van de achterklep had ik voor het spuitwerk natuurlijk verwijderd. Dat rubber (Pim had me al gewaarschuwd...) staat een poosje in back order. Nu zit de originele klep er nog in dus ik heb wel wat geduld.

Een ander dingetje is dat ik in een auto van SB T-5R heb gereden waar Bilstein B6 onder zat. Omdat ik die R nu eens echt strak wil gaan laten sturen wil ik dus van de normale nivomats met verlagingsbussen en Sach Supertouring af; Ik ben niet zo heppie met deze nivomats als ik was met de sport nivomats. Het gaat dus B6 worden heb ik besloten alleen....
Ook daar staat een redelijke back order tijd voor: september verwachten ze ze weer binnen te krijgen. Ook daarop wordt het wachten dus.

Gisteren maar eens afscheid genomen van het Sjonnie Xenon en het originele Hallo geen licht er in gezet. Gelijk maar the lady in Red afgespoeld. Vanmorgen stond ze er zo bij:

Niet gek voor zo'n moegestreden hok (551.125 km)  ;D.
Daar wordt een mens blij van!

Ach en Yeti... Die draait momenteel gewoon zijn rondjes. Binnenkort heeft Maarten weer wat meer tijd en kan ik de logging weer eens aanzwengelen.

The Volvoboy

Blijft een plaat van een auto, Kornelis :) Die S70 van Sandor rijdt inderdaad fantastisch op die B6 dempers, voor mij ook iets om over na te denken als ik weer toe ben aan nieuwe dempers.
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Marc O.

"Moegestreden hok" zegt ie dan 😱 Gij, ondankbare 😄
...The Nile isn't just a river in Africa...