The lady in Red and Yeti

Gestart door KIM, 06-02-2011 18:54:32

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Citaat van: KIM op 03-04-2011 17:03:27
Bij mij moet 'ie gewoon werken.
Gisteren heb ik 'm op 360.000 km gezet.

Misschien mag 'ie over 10 jaar eens met pensioen... Tot die tijd vind ik het een veel te lekkere auto om stil te zetten  ;D

Maar het is wel prettig om van zoveel mensen te horen hoe mooi 'ie is  :eusa_dance:

Als jij de komende 10 jaar zoveel kilometers gaat maken als afgelopen weekend wordt het wel tijd dat we eens op zoek gaan naar een mooi reserve blokje voor je :angel:

rogerV701998

Erg mooie auto's!! :eusa_clap:

Maar dat heb ik al een aantal keren gezegd... ;D

viking_in_shorts

Die laatste foto is erg mooi. Die zijn duidelijk gewassen met Robijn!

KIM

Ja, met op de achtergrond de grootste vijand van zo'n versgespoten R  ;D

KIM

Citaat van: arjen850 op 03-04-2011 20:09:43
Als jij de komende 10 jaar zoveel kilometers gaat maken als afgelopen weekend wordt het wel tijd dat we eens op zoek gaan naar een mooi reserve blokje voor je :angel:

Volgens mij heb ik er dit weekend zeker 800 bijgezet.

viking_in_shorts

Citaat van: KIM op 03-04-2011 20:35:47
Ja, met op de achtergrond de grootste vijand van zo'n versgespoten R  ;D

Plotseling overstekende paaltjes bedoel je? :eusa_whistle:

KIM

Wat dacht je van een baal zout?

viking_in_shorts

Pfff .. Praat maar een met doornroosje. Die heeft veul meer last van P.O.P. dan van zout  :eusa_shifty:   :angel:

Taranis

Als ze daar in Zweden het gras eens maaien zo nu en dan, dan kan ik die paaltjes gewoon zíen, ipv te voelen als je achteruit het gras in rijdt ;D

On-topic: hele mooie foto's en auto's! Vooral op de allerlaatste foto's kun je zien dat de R van KIM nog wat dieper rood is :)
Trouwens, geen foto's van het lichte interieur zelf? :eusa_pray:

arjen850

arjen850

http://i54.tinypic.com/15grx51.jpg

Daar hebben Kornelis en ik het ook al over gehad, konden het eigenlijk niet met echte zekerheid zeggen.. Het hangt enorm van de lichtinval af, als je deze ziet lijkt de mijne weer dieper rood..
Wel kwamen we tot de conclusie dat ze allebei toch best wel rood zijn ;D

KIM

Dat rood is ook een hopeloze kleur voor de spuiter.
Mijne is uiteindelijk 2x gespoten omdat ze de deuren los hadden gespoten. Dit resulteerde in kleurverschil.
Het afdekklepje van mijn achterklepslot heeft ook een andere kleur dan de rest van de achterklep, terwijl dat allemaal in 1x is gespoten...

Hij is opnieuw weer rood... Meer dan 800 km rijden met mooi weer levert nogal wat dooien op aan de voorzijde  ;D

Powerpete

er staat nog een bra te koop hoor.....  ;D  , jullie brengen me wel weer aan t twijfelen mannen.... of helemaal of alleen maar de spoilert spuiten...  :eusa_doh:

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

KIM

Een bra zorgt voor krassen...

En je weet wat ik zei vanmiddag Peter. Als je toch bezig bent....
Ik heb 2 maanden cinquecento gereden, maar het is het absoluut waard geweest.

arjen850

Citaat van: Powerpete op 03-04-2011 22:24:38
er staat nog een bra te koop hoor.....  ;D  , jullie brengen me wel weer aan t twijfelen mannen.... of helemaal of alleen maar de spoilert spuiten...  :eusa_doh:

Peter, soms zijn er momenten dat er knopen gehakt moeten worden ;) Je krijgt er absoluut geen spijt van..