The lady in Red and Yeti

Gestart door KIM, 06-02-2011 18:54:32

Vorige topic - Volgende topic

Powerpete

ik ga maar permanent met de bra rijden... krassen ?, geen last mee hoor

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

henry classic v70

Citaat van: Powerpete op 03-04-2011 22:45:19

Nee Peet niet doen, zonde van je mooie R
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjen850

Citaat van: Powerpete op 03-04-2011 22:45:19

Ik doelde niet op de bra Peter :angel:

Taranis

Citaat van: arjen850 op 03-04-2011 21:52:58
Foto's van het interieur? Alstu ;D

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,40243.285.html

Dat is beter :D

Citaat van: arjen850 op 03-04-2011 22:02:04
Daar hebben Kornelis en ik het ook al over gehad, konden het eigenlijk niet met echte zekerheid zeggen.. Het hangt enorm van de lichtinval af, als je deze ziet lijkt de mijne weer dieper rood..
Wel kwamen we tot de conclusie dat ze allebei toch best wel rood zijn ;D

Dat sowieso, staat goed :eusa_clap:

Justin-850

Citaat van: KIM op 03-04-2011 20:05:50
De laatsten, om het af te leren:

De RRen in hun natuurlijke habitat:

http://i573.photobucket.com/albums/ss175/KIM850R/IMG_7342.jpg

Shell in Apeldoorn ;) Laan van de Mensenrechten!

Gr. Justin

KIM

Lekker weer dit weekend om wat stickers te plakken die er nog niet op zaten.
Heb nu de zwarte driehoekjes van de achterportieren weer opzitten en de beschermstickers voor de achterbumper, daar waar de spatlappen zitten.
Bij de voorspatlappen moeten ze nog komen, maar ik kom net een paar popnagels tekort.

Ook moeten de velgen deze week maar eens gestraald en gepoedercoat worden, de nieuwe banden zijn al besteld.
Ik wil er wel zeker van zijn dat geen velgschade meer zichtbaar is na het poedercoaten, dus ik heb vandaag maar wat voorwerk gedaan:

Mooi de velgranden opgeschuurd. Van de week zal ik ze naar het velgenbedrijf brengen.

bastiaan arissen

Citaat van: KIM op 17-04-2011 17:06:30
Heb nu de zwarte driehoekjes van de achterportieren weer opzitten en de beschermstickers voor de achterbumper, daar waar de spatlappen zitten.
Bij de voorspatlappen moeten ze nog komen, maar ik kom net een paar popnagels tekort.

Ook moeten de velgen deze week maar eens gestraald en gepoedercoat worden, de nieuwe banden zijn al besteld.
Ik wil er wel zeker van zijn dat geen velgschade meer zichtbaar is na het poedercoaten, dus ik heb vandaag maar wat voorwerk gedaan:

Mooi de velgranden opgeschuurd. Van de week zal ik ze naar het velgenbedrijf brengen.

De banden zijn besteld en binnen ;)

arjen850

Netjes :eusa_clap: Al bekend wie het gaat doen? Enne wordt het donker of licht? ;D

arjen850

Citaat van: bastiaan arissen op 17-04-2011 17:10:07

De banden zijn besteld en binnen ;)

Super :eusa_clap: :eusa_dance: Binnenkort maar een afspraak maken dan? ;)

KIM

Ze worden licht (de kleur die ze nu hebben). Het wil er bij mij niet in dat jij de originele kleur hebt op de velgen. Het staat prima, maar ik wil ze (nagenoeg) gelijk hebben aan de kleur die ze nu hebben.

Ik wil ze brengen waar jij ze ook heb gebracht; het resultaat is perfect. Eens kijken wat hun openingstijden zijn... Ik zal vanuit Leusden een keer langs moeten. Doe ik wel ff een bakkie op de terugweg  :evil:

En dan inderdaad samen maar even naar Bastiaan :eusa_dance:.

Taranis

Dat ding wordt echt weer als nieuw :eusa_clap:

arjen850

Citaat van: KIM op 17-04-2011 18:29:18
Ze worden licht (de kleur die ze nu hebben). Het wil er bij mij niet in dat jij de originele kleur hebt op de velgen. Het staat prima, maar ik wil ze (nagenoeg) gelijk hebben aan de kleur die ze nu hebben.

Ik wil ze brengen waar jij ze ook heb gebracht; het resultaat is perfect. Eens kijken wat hun openingstijden zijn... Ik zal vanuit Leusden een keer langs moeten. Doe ik wel ff een bakkie op de terugweg  :evil:

Wordt ook wel tijd, rij bijna op de slijtage indicatoren :angel: :eusa_wall: Je weet het he, koffie staat altijd klaar, kunnen we ze nog even wassen voor 2e paasdag :evil: ;D

bastiaan arissen

Citaat van: KIM op 17-04-2011 18:29:18

Doe ik de bandjes leggen. Kunnen jullie even naar die van mij kijken waarom hij schommelt in toerental ;)
Hahaha....

KIM

Kijken kan altijd...
Oplossen op korte termijn wordt wat anders. Wellicht kunnen we de LMM even overzetten om deze als boosdoener te elimineren?

bastiaan arissen

Citaat van: KIM op 17-04-2011 20:23:06
Kijken kan altijd...
Oplossen op korte termijn wordt wat anders. Wellicht kunnen we de LMM even overzetten om deze als boosdoener te elimineren?

Die kan bijna niet defect zijn. Is 4 maanden oud en origineel.
Jullie hadden het laatst bij Dirk over een trekbandje bij de stekker van de LMM.
Heb jij hier een foto van? Want snapte het toen niet helemaal.